Tutorial safe repair Rover K series engine

Χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές και κολπάκια...
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από kostas200vi »

red_drifter έγραψε:
thanos_s έγραψε:
εσυ μονο για να μην μεινει απο μπαταρια το βαζεις μπροστα :P

xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa !!!!!! θεος ..... χα χα χα χαχ αχ χαχαχαχαχ


κωστα τι σου λεει ρε ο μικρος ??? χα χα χα χα χα χα χα χα χα .....
Τον τελευταίο καιρό..... όπως τα λέει ο μικρός είναι, δεν εχω χρόνο.... :despair:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από kostas200vi »

Πάντα παίζει ρόλο ο οδηγός και η χρήση που κάνει στο αυτοκίνητο του, ώστε να επιλέξει το λαδί που ταιριάζει.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από red_drifter »

R414 έγραψε:Ενα λαδι αγωνιστικων προδιαγραφων ειναι κατασκευασμενο να λειτουργει και να λιπαινει
σε συν8ηκες αγωνα με το γκαζι τερμα παντου.Δεν νομιζω οτι προστατευει περισσοτερο
το μοτερ σε ρυ8μους βολτας απ οσο ενα αρκετα καλο οχι αγωνιστικης χρησης λαδι..
Αλλωστε ποιος ο λογος χρησης του αν οχι αγωνας?Υπερβολη νομιζω
Επισης υπερβολη κατα τη γνωμη αλλαγη λαδιων 2500κμ που ανεφερ8ηκε παραπανω.
Ειναι ελαχιστα με τις σημερινες προδιαγραφες που δινουν οι σημερινοι κατασκευαστες για αλλαγη λαδιων.
Εγω αλλαζω κα8ε 5000 συνη8ως κυριως για ψυχολογικους λογους(τριχες δλδ) ενω μπορω να τα κρατησω ανετα μεχρι
7500+..Μην τρελενεσθε μερικοι τα μοτερ δεν ειναι απο ζαχαρη αντεχουν πιο πολλα απ οσο νομιζουμε.
Βεβαια ο κα8ενας πραττει αναλογα με τις ορεξεις του και τους φοβους του :up:


αν δεις πως βγενουν απο εκει μεσα στα 2500 θα τα αλαζας και εσυ πιστεψε με ....
το αμαξι ειναι τουρμπο χωρις ψυγειο λαδιου τρωει κινισι στην αθηνα και οταν παει βολτα σινεχεια σκισιμο ...
απλα σκεψου οτι ενα λαδι περναει διπλα απο ενα πυρομενο σαλιγκαρι ........ την παρασκευη αλαζω λαδια που εχουν μεχρι σημερα 2100... απλα παω ταξιδη πολυκαστρο και δεν θελω να παω με τα ιδια ... αν φενετε σε φωτο θα τα σικοσω να δεις ποσο κομενα θα ειναι ......... στο bmw ετισι δεν βγεναν τα ιδια λαδια μετα απο 10.000 που τα αλαζα στο ριμαδι ουτε στο gti μετα απο παλυ αρκετα χλμ .. καπου στσ 5000 τα αλαζα ...
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από kostas200vi »

Νίκο όταν η τουρμπίνα φτάνει 800-900 βαθμούς και περνάει το λάδια από μέσα της είναι φυσιολογικό να είναι ετσι, βάλε όμως ένα καλό λάδι ώστε να μην καίγεται και αφήνει κατάλοιπα στα ρουλεμάν της τουρμπινας γιατί φθείρεται πιο γρήγορα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από thanos_s »

Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από thanos_s »

thanos_s έγραψε:Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
Και για να μην γελαμε τους εαυτους μας, ειναι αδυνατον να δει καποιος ενα "κομμενο" λαδι με το ματι, με το αν κολλαει στα δαχτυλα και ολες αυτες τις μαλακιες που ακουμε και βλεπουμε γυρω μας.
Αυτο που μπορει να δει, ειναι το ποσο μαυρο ειναι, που σημαινει οτι εχει καταλοιπα απο υπερβολικο μειγμα (η λαθος προγραμμα, η συνεχη χρηση σε μεγιστη επιταχυνση.Και τα δυο ειναι λογοι περισσιας πληρωσης των θαλαμων με καυσιμο)
Το "κοψιμο" ειναι σε μοριακο επιπεδο.Αν καποιος εχει τετοιες ικανοτητες θελω να τον γνωρισω :-D
.

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από red_drifter »

thanos_s έγραψε:
thanos_s έγραψε:Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
Και για να μην γελαμε τους εαυτους μας, ειναι αδυνατον να δει καποιος ενα "κομμενο" λαδι με το ματι, με το αν κολλαει στα δαχτυλα και ολες αυτες τις μαλακιες που ακουμε και βλεπουμε γυρω μας.
Αυτο που μπορει να δει, ειναι το ποσο μαυρο ειναι, που σημαινει οτι εχει καταλοιπα απο υπερβολικο μειγμα (η λαθος προγραμμα, η συνεχη χρηση σε μεγιστη επιταχυνση.Και τα δυο ειναι λογοι περισσιας πληρωσης των θαλαμων με καυσιμο)
Το "κοψιμο" ειναι σε μοριακο επιπεδο.Αν καποιος εχει τετοιες ικανοτητες θελω να τον γνωρισω :-D


απο που το εκανες copy paste ???

το λαδι μπορει νσ μιν φενετε με γυμνο ματι αν εχει κοψει αλλα σιγουρα φενετε ποσο ταλαιποριμενο ειναι .... και ποσο καμενο .........
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από thanos_s »

red_drifter έγραψε:
thanos_s έγραψε:
thanos_s έγραψε:Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
Και για να μην γελαμε τους εαυτους μας, ειναι αδυνατον να δει καποιος ενα "κομμενο" λαδι με το ματι, με το αν κολλαει στα δαχτυλα και ολες αυτες τις μαλακιες που ακουμε και βλεπουμε γυρω μας.
Αυτο που μπορει να δει, ειναι το ποσο μαυρο ειναι, που σημαινει οτι εχει καταλοιπα απο υπερβολικο μειγμα (η λαθος προγραμμα, η συνεχη χρηση σε μεγιστη επιταχυνση.Και τα δυο ειναι λογοι περισσιας πληρωσης των θαλαμων με καυσιμο)
Το "κοψιμο" ειναι σε μοριακο επιπεδο.Αν καποιος εχει τετοιες ικανοτητες θελω να τον γνωρισω :-D


απο που το εκανες copy paste ???

το λαδι μπορει νσ μιν φενετε με γυμνο ματι αν εχει κοψει αλλα σιγουρα φενετε ποσο ταλαιποριμενο ειναι .... και ποσο καμενο .........
Απο το μυαλο μου.
.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από thanos_s »

red_drifter έγραψε:
thanos_s έγραψε:
thanos_s έγραψε:Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
Και για να μην γελαμε τους εαυτους μας, ειναι αδυνατον να δει καποιος ενα "κομμενο" λαδι με το ματι, με το αν κολλαει στα δαχτυλα και ολες αυτες τις μαλακιες που ακουμε και βλεπουμε γυρω μας.
Αυτο που μπορει να δει, ειναι το ποσο μαυρο ειναι, που σημαινει οτι εχει καταλοιπα απο υπερβολικο μειγμα (η λαθος προγραμμα, η συνεχη χρηση σε μεγιστη επιταχυνση.Και τα δυο ειναι λογοι περισσιας πληρωσης των θαλαμων με καυσιμο)
Το "κοψιμο" ειναι σε μοριακο επιπεδο.Αν καποιος εχει τετοιες ικανοτητες θελω να τον γνωρισω :-D


απο που το εκανες copy paste ???

το λαδι μπορει νσ μιν φενετε με γυμνο ματι αν εχει κοψει αλλα σιγουρα φενετε ποσο ταλαιποριμενο ειναι .... και ποσο καμενο .........
φαινεται ρε, αλλα μονο ποσο εχει "βρωμισει",πραγμα που πρεπει να φτασει σε πολυ οριακο σημειο ωστε να κορεστει το λαδι και να αρχισει να επηρρεαζει την ικανοτητα λιπανσης του
.

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από red_drifter »

αν μου μαθεις πως το κανεις θα σε καιρασω μια 4χ4 απο την pizza fun ....


τεσπα οταν βρω ενα λαδι που θα το εμπιστευομαι και θα βαλω το ψυγειο λαδιου θα το αφινω και εγω 10.000
μεχρι τοτε θα βαζω αυτα που βαζω και θα τα αλαζω καθε 2500 γιατι δεν παιζω ουτε το μοτερ ουτε την τουρμπινα ....

για τωρα εχω παρει κατι repsol synthetico να βαλω και βλεπουμε ειναι 3τη μαρκα που αλαζω σε 5 αλαγες μεχρι τωρα .....

:off: μπες msn
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “TIPs”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης