Σελίδα 3 από 3

Re: MG-Rover Technical Data

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2011 11:10 am
από crAss
Αλήθεια ποιο rave είναι? Ποιου έτους? Εγώ έχω μια έκδοση του 2005 που περιλαμβάνει -μερικώς- και τα facelift. Επίσης έχω και το cd της xparts του δεύτερου εξαμήνου του 2010. Έχει ενδιαφέρον πάντως πως μερικά ανταλλακτικά ποια δεν υπάρχουν (πχ κοίταζα το μαμά ουρανό με την ηλιοροφή).

Re: MG-Rover Technical Data

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2011 3:22 pm
από nikolas
Είναι το Rave για τα μοντέλα 1995-2000.
Το θέμα με τα ανταλλακτικά ειδικά ορισμένων κατηγοριών έχει αρχίσει και γίνεται ανησυχητικό. Βλέπω αρκετά σε online dealers που πλέον δεν υπάρχουν σε απόθεμα ενώ και αρκετά είναι αμφίβολο αν θα βρεθούν και κατόπιν παραγγελίας.
Ακόμη και ανταλλακτικά όπως ρουλεμάν που έψαχνα πριν μερικές μέρες, ένας συγκεκριμένος τύπος πλέον θεωρείται discontinued και όσοι προμηθεύουν ένα συμβατό αναφέρουν ότι χρειάζεται μια μικρή μετατροπή στο σασμάν.. :flam:

Re: MG-Rover Technical Data

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2011 8:52 pm
από kostas200vi
nikolas έγραψε:Είναι το Rave για τα μοντέλα 1995-2000.
Το θέμα με τα ανταλλακτικά ειδικά ορισμένων κατηγοριών έχει αρχίσει και γίνεται ανησυχητικό. Βλέπω αρκετά σε online dealers που πλέον δεν υπάρχουν σε απόθεμα ενώ και αρκετά είναι αμφίβολο αν θα βρεθούν και κατόπιν παραγγελίας.
Ακόμη και ανταλλακτικά όπως ρουλεμάν που έψαχνα πριν μερικές μέρες, ένας συγκεκριμένος τύπος πλέον θεωρείται discontinued και όσοι προμηθεύουν ένα συμβατό αναφέρουν ότι χρειάζεται μια μικρή μετατροπή στο σασμάν.. :flam:
Για το το PG1 ?

Re: MG-Rover Technical Data

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2011 9:51 pm
από nikolas
kostas200vi έγραψε:Για το το PG1 ?
Ω ναι!! Ευτυχώς κατάφερα και βρήκα τα σωστά ανταλλακτικά, αλλά ήδη αρκετά sites που παρέχουν ανταλλακτικά ανακατασκευής τονίζουν ότι το ένα ρουλεμάν που διαθέτουν πλέον θέλει μετατροπή για να μπει. Ενώ και ένα φίλο Άγγλο που έβαλα να ψάχνει σε διάφορες εταιρείες έναν συγκεκριμένο κωδικό δεν τον έδινε καμία..

http://www.transmission-rebuild-kits.co ... -1082.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"PLEASE NOTE ! IN THIS KIT THE TOP LAYSHAFT BEARING IS 1MM THICKER THAN THE OEM BEARING .THIS IS BECAUSE THE ORIGINAL BEARING IS NO LONGER AVAILABLE , YOU HAVE A 1MM CIRCLIP THAT CAN BE REMOVED FROM THE CASE WHERE THIS BEARING SITS ."

Re: MG-Rover Technical Data

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 25, 2011 1:46 am
από kostas200vi
SKF M208 αυτό είναι το καλύτερο.
Εικόνα
http://www.google.gr/url?sa=t&source=we ... GA&cad=rja

Re: MG-Rover Technical Data

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 25, 2011 2:45 am
από nikolas
Ναι είναι με τα 14 ρουλεμάν αλλά είναι μόνο ένα κομμάτι από τα 4 βασικά που χρειάζονται..

Re: MG-Rover Technical Data

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 25, 2011 11:59 am
από kostas200vi
nikolas έγραψε:Ναι είναι με τα 14 ρουλεμάν αλλά είναι μόνο ένα κομμάτι από τα 4 βασικά που χρειάζονται..
Είναι με τις 13 μπίλιες, η συνηθέστερη αλλαγή είναι η αστοχία του πλαστικού ρουλεμάν, εσυ γιατί θες να αλλάξεις και τα αλλά 3, προληπτικά ?

http://www.moto-build.com/mainsite/stee ... rings.html

Re: MG-Rover Technical Data

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 25, 2011 2:07 pm
από nikolas
4 ρουλεμάν αστοχούν συνήθως και αφού τα βρήκα και τα 4 σε καλή τιμή σκέφτηκα ευκαιρία αφού θα το ανοίξουμε να αλλάξουμε και τα 4

Re: MG-Rover Technical Data

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 25, 2011 3:15 pm
από kostas200vi
Ναι τα άλλα 3 παρουσιάζουν αστοχία μετά από αρκετά χιλιόμετρα, αφού θα το ανοίξεις, καλά έκανες, τουλάχιστον βρήκες SKF ?

Re: MG-Rover Technical Data

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 25, 2011 3:22 pm
από nikolas
Τα δύο είναι SKF και τα άλλα δύο είναι NTN