H Λύση για την Φλάντζα Κεφαλής
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2005 11:29 pm
Από τις αρχές του 2003 η MGR άρχισε να εγκαθιστά
στα TF σίγουρα για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, αλλα
υποθέτω πως ναι, τον PRT - Thermostat που δεν
ενεργοποιείται μόνο από την θερμοκρασία αλλά
και από την πίεση. Σύμφωνα με αυτό τα μοντέλα
2003 και μετά δεν πρέπει να έχουνε προβλημα
φλάντζας κεφαλής μεγαλυτερο από οποιοδήποτε
άλλο αυτοκίνητο.
Εδώ φαίνεται και στο σχήμα (αριστερά το παλιό
και δεξιά το νέο σύστημα):
στα TF σίγουρα για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, αλλα
υποθέτω πως ναι, τον PRT - Thermostat που δεν
ενεργοποιείται μόνο από την θερμοκρασία αλλά
και από την πίεση. Σύμφωνα με αυτό τα μοντέλα
2003 και μετά δεν πρέπει να έχουνε προβλημα
φλάντζας κεφαλής μεγαλυτερο από οποιοδήποτε
άλλο αυτοκίνητο.
Εδώ φαίνεται και στο σχήμα (αριστερά το παλιό
και δεξιά το νέο σύστημα):