Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Κοινότυπες ερωτήσεις....
Απάντηση
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από kostas200vi »

Το εχω πάρει και εγώ το set αλλά πολύ πιο φθηνά, δεν το εχω βάλει ακόμα, όταν το βάλεις περιμένω εντυπώσεις-διαφορές, εάν στεγανοποιεί καλύτερα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:Το εχω πάρει και εγώ το set αλλά πολύ πιο φθηνά, δεν το εχω βάλει ακόμα, όταν το βάλεις περιμένω εντυπώσεις-διαφορές, εάν στεγανοποιεί καλύτερα.
Διαφορές ορατές δε νομίζω ότι βλέπεις..!!
Από στεγανοποίηση, έχει τις προοπτικές για να έχει πιο αποτελεσματική και με μεγαλύτερη διάρκεια, αλλά απαιτεί άψογη κατάσταση μπλοκ και κυλινδροκεφαλής..Και οκ, η κυλινδροκεφαλή ελέγχεται και στην τελική στέλνεται για πλάνισμα..το μπλοκ όμως? Δύσκολο να το λύσεις όλο για να το πας για έλεγχο..! Οπότε την βάζεις, βλέπεις την "αντίδραση" του μοτέρ, αν δηλαδή νερά λάδια και γενικότερη λειτουργία είναι κανονική, και την κρατάς, διαφορετικά την βγάζεις και ξαναβάζεις την παλιά..!!!

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas »

Επειδή δεν μπόρεσα να βρω, σε ποια ενότητα είχαμε συνοψίσει τις αλλαγές που προτείνονται από την εταιρεία να γίνονται για προστασία για τη φλάντζα, να προσθέσω μόνο ότι, τουλάχιστον σε μένα (δεν το έχω ακούσει σαν παράπονο ευρύτερα, μόνο από άλλο ένα ακόμα άτομο με TF) για κάποιο λόγο η διάρκεια των δοχείων εκτόνωσης με φλότερ, και συγκεκριμένα η διάρκεια ζωής του φλότερ, μου έχει βγει γύρω στα 2,5 χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, χθες διαπίστωσα ότι και στο δεύτερο δοχείο που έχω αλλάξει, το φλότερ (ο "φελλός") "χάλασε". Όχι ο σένσορας, που είναι ξεχωριστό κομμάτι, αλλά ο φελλός του δοχείου. Και έτσι παρήγγειλα το τρίτο πλέον κατά σειρά δοχείο εκτόνωσης.
Δεν έχω βρει κάποιο συμβατό από άλλη εταιρεία, ακόμα αλλά προφανώς και δεν είμαι ευχαριστημένος με αυτή τη διάρκεια ζωής. Αλλά όπως είπα και προηγουμένως, δεν έχω συναντήσει ανάλογη δυσαρέσκεια σε άλλα άτομα από Ελλάδα, ή Αγγλία πλην ενός ακόμα..

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

οι μηχανικοί που θα σου πουν να αλλάξεις αυτοκινήτο, είναι αυτοί που μου το χουν πει κατά καιρούς και εμένα, και δεν ξέρουν ούτε τι φταίει για τα αίτια της φλάντζας, ούτε να τη διορθώνουν όπως πρέπει με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούν κατόχους Rover και MG..
πραγματικά όπως πολύ σωστά λες, έχω βαρεθεί να με πετυχαίνει ο κάθε μαστρο-Τάκατάκας που ζήτημα να έχει φτιάξει ένα Rover στη ζωή του και να λέει "δώστο..", "άκουσε με..", "δεν είναι καλά αυτά" κ.ο.κ. δε λέω ότι δεν έχουν προβλήματα και συμμερίζομαι το άγχος σου αλλά έχει παραπάει το θέμα που όλοι έχουν γίνει ειδικοί για Rover..
τα πα τώρα και ξαλάφρωσα :-D
Ετσι ακριβώς είναι, δεν ξερουν να διορθώσουν και αρχίζουν μετά αρχίζουν να σου λενε τα δικά τους
Και μετα στο τελος σου λένε όλα βγαζουν και σου αναφερουν τρελα περιστατικα με Honda, Mercedes, Toyota.

Προσφατα διαβασα οτι οι δονησεις/κινησεις της πολλαπλής εξαγωγης προκαλουμενες απο το downpipe προκαλουν και αυτες φθορά στην φλάντζα.
Υπαρχει η λυση της τοποθετησης μια σταθεροποιητικης λαμαρινας μεταξυ των δυο βιδών που δενει η πολλαπλη με το downpipe και με 2 βιδες ακριβως απεναντι στο μπλοκ του κινητηρα. Το κάνεις για να Αποφευγεις καποιους ηχους συντονισμου στις 2,5 στροφες και εξασφαλιζεις μια ακινητοποίηση της πολλαπλής /downpipe.
Δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβό και εχει νοημα να το βαλει κανεις σε μια αλλαγη φλαντζας εχοντας και καλη προσβαση, ή αν την φοράει εδω και λιγο καιρό για να την προτατεψει. Εγω δεν ηξερα και δεν το εβαλα, αλλα τωρα που το εμαθα θα ηθελα να το κάνω.
Ακουω τις γνωμες σας.......το φοράει κανεις ......εμπειρία...το εχει πατεντάρει ενδεχομένως?

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εδω να ρωτησω τo εξης ........εκτος απο τα F/TF σε αλλα μοντελα Ροβερ υπήρξε η αλλαγη στην πολλαπλή
απο τον τυπο με 4 βίδες στον τυπο με 6 βίδες? Λογικά ναι?
Στην 6 -βιδη αριστερα τα πραγματα ειναι καλά και αλλωστε δεν ταιριάζει και το πιαστρακι.
Στην 4 - βιδη - που εχει αυτο το θεμα - δεξια στην φωτογραφια τοτε κανει το πιαστρακι

Εικόνα

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από crAss »

Πάντως σε μένα το παγουράκι me to φλοτέρ είναι μια χαρά, στα 5 χρόνια λειτουργεί ΟΚ (το ξέρω γιατί άναψε 2 φορές το καλοκαίρι που πέρασε :P )
Life is too short not to...

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Ζηλευω ....Να παρω και εγω αυτο το παγούρι χμμμ...αυτο το σφουγγαρακι που χάλαει
μήπως είναι αυτο εδώ?

Εικόνα

Αμα ειναι να χαλανε ετσι? χμμμμ.....ξερω και εγω να επιλέξω καμμια άλλη πατέντα καλυτερα.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas »

Αυτό που ονομάζουν στη φωτογραφία foam swimmer, είναι που χαλάει.
Και χαλάει με έναν από τους δύο τρόπους:
α) σκληραίνει μάλλον από τη θερμοκρασία και το παραφλού και αρχίζει σιγά σιγά να βουλιάζει
β) σκληραίνει πάλι για τους ίδιους λόγους και αρχίζει σιγά σιγά να "αποσυντίθεται" με αποτέλεσμα να βγαίνει από τον άξονά του.
Επίσης και στις δύο περιπτώσεις, είναι πολύ πιθανόν, να φύγει από τη θέση της που είναι σφηνωμένη μέσα, το μικρό μεταλλικό κομματάκι το οποίο ουσιαστικά δίνει το σήμα στον αισθητήρα.

Σχετικά με τη μεταλλική βασούλα, που δένει στο χταπόδι, εμένα μου είχανε χαρίσει μία, αλλά στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν έχει κανένα νόημα να την βάλω.

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από antonis132 »

Aυτη η βαση στην πολλαπλη εξαγωγης υπηρχε απο το εργοστασιο στη σειρα 200 '99< αλλα δεν εχει καποια σημαντικη διαφορα σε κατι σε σχεση με πριν γιατι οταν αλλαξα φλατζα την ειχανε πανω στην πολλαπλη δεμενη αλλα χωρις βιδες που να πιανουν στο μπλοκ(τα χριστουγεννα τις εβαλα 2 κοντες 17mm βιδες με ροδελες)
Τωρα σαν ηχο συντονισμου συνεχιζω και εχω απο τις 2.000-3.000στρ. πιθανοτατα απο το προστατευτικο καλυμμα του καταλυτη, να δοκιμασω να το λυσω;
Στο εργοστασιακο παγουρι ειχα ενα μικρο ραγισμα στον κατω του σωληνα(που εχει και εσωτερικο σιδερενιο σωληνακι,το πως περνουσε το αντιψυκτικο!...τοση πιεση σηκωνε το συστημα!) το λυσα και το 'ραψα'
Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από i-VTec »

antonis132 έγραψε: Τωρα σαν ηχο συντονισμου συνεχιζω και εχω απο τις 2.000-3.000στρ. πιθανοτατα απο το προστατευτικο καλυμμα του καταλυτη, να δοκιμασω να το λυσω;
Ναι!
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:
antonis132 έγραψε: Τωρα σαν ηχο συντονισμου συνεχιζω και εχω απο τις 2.000-3.000στρ. πιθανοτατα απο το προστατευτικο καλυμμα του καταλυτη, να δοκιμασω να το λυσω;
Ναι!
Μ' αρέσει που είσαι λακωνικός. :-D
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Απάντηση

Επιστροφή στο “F.A.Q.s”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες