Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Κοινότυπες ερωτήσεις....
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Δεν ειμαι τρελος ρε παιδια απλα σας λεω το ποσο πιο γρηγορα εκανε ο αλλος εξαερωση στο δικο του σε σχεση με το δικο μου...5 αστερια εεε να αρχισω να χρεωνω τις παροχες μου τοτε :P
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas »

Και εμείς σου απαντάμε ότι το επειχείρημα ότι έκανε πιο γρήγορα εξαέρωση επειδή είναι turbo μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να θεωρηθεί

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από PaNoSGR »

:| :| :| δεν νομιζω οτι θα γελαγε κανεις αλλα σαν χαζο μπορει να χαρακτηριστει τεσπα το κοβω εδω γιατι κατανταει μπουρδα και βγαινει εκτος θεματος
Εικόνα

giorgosvi
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 03, 2005 8:09 pm
Τοποθεσία: ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΛΙΒΑΔΕΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από giorgosvi »

http://www.youtube.com/watch?v=tdk7RTEn ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas »

Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

1) Πραγματικότητα
2) Αναλώσιμη

:down: :sick: :flam:

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από antonis132 »

Αναλωσιμη
θα αντικαθισταται η καθε 20.000χλμ μαζι με το φιλτρο βενζινης η καθε 60.000χλμ(στην καλυτερη περιπτωση) μαζι με ιμαντα χρονισμου
στο δικο μου το φλατζαρα στα 176.000χλμ με την απλη , τωρα εχω 216.000χλμ και μαλλον θα το φλατζαρω ξανα στα 236.000χλμ μαζι με αντικατασταση του ιμαντα χρονιμου και τεντωτηρα (πακετο ολα στα 300-350Ε) :P :P :P
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas »

Εμένα κράτησε 20.000χλμ..χωρίς να ανεβάσει θερμοκρασία, χωρίς να μείνει από νερά, χωρίς τίποτα..
ευτυχώς που δούλεψε το λαμπάκι της στάθμης του ψυκτικού, και με "ενημέρωσε" έγκαιρα, ότι ενώ οδηγούσα, εξαφανίστηκε όλο το νερό, και σταμάτησα..
είναι που ήταν ενισχυμένες οι νεότερες φλάντζες με την κόκκινη και μπλε σιλικόνη...@@

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από antonis132 »

σε ολους μας καπως ετσι στα καλα καθουμενα μεσα σε 2-3 μερες υπηρξε αποτομη πτωση νερου
η εργοστασιακη ειναι αυτη με την κοκκινη σιλικονη περιμετρικα και επειτα βγηκε και μια γαλαζια που ολη η επιφανεια ειχε ενα ψιλο στρωμα γαλαζιας σιλικονης(καλυτερη απο τη μπλε)
θεωρητικα η φλατζα με την κοκκινη σιλικονη γυρω-γυρω θεωρειται η καλυτερη λυση αν δεν εχει γινει αψογη δουλεια με την κεφαλη η υπαρχει η υποψια μη καλου πλανισματος στο ρεκτιφιε(βασικα τις περισσοτερες φορες ειναι καλυτερο να την καθαρισει ο μηχανικος την κεφαλη λιγο με ψιλο σμυριδοπανο παρα να παει στο ρεκτιφιε και να την γ@μησουν) αν χρησιμοποιουσαν καοτσουκ αντι για σιλικονη πιστευω να κρατουσε περισσοτερο
βασικα ολες τις φορες που μου αλλαξε φλατζα κεφαλης (2φορες) δεν εβαλε καμια απο τις 2 παραπανω που εχω αναφερθει αλλα ουτε και την mls, εχει βαλει μια μεταλλικη (ασημι) χωρις 'ιχνος' σιλικονης στην επιφανεια της, και το μεγαλυτερο της μειονεκτημα ειναι οτι καθε 10.000-15.000χλμ 'ψιλοστρεσσαρεται' και καιει νερα σε καποιο κυλινδρο αλλα ριχνοντας ενα μπουκαλακι seal-up βρισκω την ησυχια μου για αλλα 15.000χλμ περιπου
η επομενη επιλογη μου (βαση της καταστασης κεφαλης-μπλοκ)θα ειναι αυτη με τη γαλαζια σιλικονη σε ολη της την επιφανεια, με ρισκο και απο περιεργεια σε συμπεριφορα με τα τωρινα δεδομενα θα δοκιμαζα την mls
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος antonis132 την Σάβ Σεπ 03, 2011 12:15 am, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:Εμένα κράτησε 20.000χλμ..χωρίς να ανεβάσει θερμοκρασία, χωρίς να μείνει από νερά, χωρίς τίποτα..
ευτυχώς που δούλεψε το λαμπάκι της στάθμης του ψυκτικού, και με "ενημέρωσε" έγκαιρα, ότι ενώ οδηγούσα, εξαφανίστηκε όλο το νερό, και σταμάτησα..
είναι που ήταν ενισχυμένες οι νεότερες φλάντζες με την κόκκινη και μπλε σιλικόνη...@@
Οι βίδες της Rover είναι λάστιχο.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas »

Έχω φτάσει στο αμήν "fed up" που θα λεγαν οι Άγγλοι, με αυτό το θέμα..
Πρώτη φορά μετά από χρόνια, και πλέον σκέφτομαι πολύ σοβαρά δύο επιλογές για το μέλλον του αυτοκινήτου..και η μία είναι να το πουλήσω..

Απάντηση

Επιστροφή στο “F.A.Q.s”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες