Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Κοινότυπες ερωτήσεις....
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

...και μιας που δεν αναφέρθηκε κανένας τόσες μέρες επαναφέρω λίγο το θέμα..έχει κάποιος κάποια σίγουρη χειροπιαστή λύση για το θέμα της φλάντζας? που να έχει ρωτήσει ή που να έχει κάνει?
Αδυνατό να πιστέψω ότι είμαι ο μόνος που τον απασχολεί αυτό το θέμα..γιατί ομολογουμένως είναι προτιμότερο να χαρείς αυτά τα λεφτά με οποιονδήποτε άλλο τρόπο παρά να τα χαρεί το συνεργείο σου..
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
Aggelomatis
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2005 5:34 am
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Aggelomatis »

416 Si του '96-'97.Μεχρι τωρα 2 φλατζες κεφαλής και 1 προσφατα της πολλαπλης εξαγωγης.

Δεν θεωρω πως το κάψιμο φλάτζας οφείλεται σε "λιώσιμο"ή κακή χρήση του αυτοκινήτου διότι τόσα χρόνια ξέρω τη συμπεριφορά μου απέναντί του
(πχ ουδέποτε έχω ξεπεράσει τις 5k στροφές και συνήθως το δουλεύω κυριλέ στις 2500 με 3300 max).Κάτι φταίει σίγουρα στο σύστημα ψύξης.

Πάντως έχω απογοητευτεί με το όλο θέμα γιατί μας έχει ταλαιπωρήσει οικογενειακώς, ειδικα την τελευταια φορα που η φλάτζα της εξαγωγης μας αφησε καθοδον στην εθνική και το αμαξι δεν επαιρνε μπροστα (έσβησε εν κινήσει)

Όσοι ενδιαφέρονται όσο εγώ, προτείνω στα επόμενα meetings να κάνουμε συζητησεις πάνω στο θέμα, να στρωθούμε στη μελέτη και να εφαρμόσουμε λύσεις.

PS: Χαριτάκηδες και λοιπούς ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟΥΣ! Ευτυχώς έχω βρει καλή μαστοράτζα στο Κερατσίνι και κάνω πολυ φτηνότερα και καλύτερα τη δουλειά μου απο τους "επίσημους" αλμπάνηδες.Εγω 250 ευρω για φλάτζα δεν ξαναδίνω,θα το ρίξω στο λιμάνι του Πειραιά το ρημάδι! :D
Εικόνα
silverstyler(spyroshio)
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 2:35 pm
Τοποθεσία: Kερατσιναρα for ever
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από silverstyler(spyroshio) »

Μην μου πεις οτι εισαι απο Κερατσινι και αν εισαι ποιον εχεις βρει και το πας το αμαξι?(στειλε π.μ)Καλα για χαριτακη δεν το σχολιαζω ειναι πανακριβα ελεος δεν πηρα καμμια φερρραρι να πληρωνω τα μαλλιοκεφαλα μου :) :) :)
Aggelomatis
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2005 5:34 am
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Aggelomatis »

Ναι, απο Κερατσίνι είμαι!

Κάρτα του μαγαζιού δεν έχω,θα περάσω όμως σήμερα για να σημειώσω τη διεύθυνση να σου πω.Οτι περαιτέρω μεσω PM :wink:
Εικόνα
stergios
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 26, 2005 12:21 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη/Πολίχνη/Μποτσαρη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stergios »

Γεια χαρα ,
βλεπω το οργανωσατε ομορφα το μερος , δειξατε τι θα πει μερακι και αγαπη για αυτο που "καβαλατε".

Δεν εχασα την ευκαιρια να διαβασω το συγκεκριμενο θεμα και να δω τη αποψη εχετε για το πιθανη βλαβη στην φλαντζα.
Ολα οσα ειπαν οι φιλοι μεχρι τωρα ειναι σωστα και αν τα συνοψισουμε καταληγουμε στα εξης προσθετοντας μερικα ακομη.

για να εχει κανεις προβλημα με φλαντζα πρεπει να εχουν προηγηθει/συμβει καποια συγκεκριμενα πραγματα.

Τα εξης σιγουρα:

1) Υπερθερμανση Κινητηρα απο διαροη υγρων σε τυχαιο σημειο (πχ τρυπιο ψυγειο,κολλαρο)

2) Υπερθερμανση λογω διαροης υγρων απο την φλαντζα εισαγωγης.(ισως η ποιο φθηνη just to be on the safe side συντηρηση σε καθε service. Το προτεινει και στα τεχνικα εγχηριδια η εταιρια .... βεβαια για οσους μηχανικους τα διαβαζουν και τα δινουν σημασια)

3) Προβλημα στην βαλβιδα του δοχειου αναθυμιασεων.

4) Προβληματικη ανλτια νερου που θα προκαλεση διαροη ή χαμηλωμενη αποδοση ροης (υπερθερμανση και παλι)

5) Κενα αερος στο συστημα ψυξης ( δημιουργουν υπερθερμανση τοπικα )

6) Απο προβληματικο θερμοστατη (Υπερθερμανση το καλοκαιρι μεσα στην κινηση ειδικα αν στο αμαξι σου εχεις το μικρο ψυγειο . Οταν γινεται συχνα ....)


τα εξης πιθανα:

1) Μετακινηση κεφαλης και φθορα της φλαντζας λογω αγριας χρησης/ζορισματος οταν ειναι κρυος ο κινητηρας / πες το οπως θες

2) Λαθος σχεδιασμος συστηματος ψυξης. Θα συμφωνησω με τον PERRY
αλλα μονον για τα TF και λοιπα πισωκινητα με τον κινητηρα αναποδα τοποθετημενο. Εκει οντως υπηρχε προβλημα και υπαρχει αντιμετωπιση στα site που αναφερονται πιο πανω, αλλα οχι στο TF που κυκλοφορει σημερα.

τα εξης περιεργα μετα απο προηγουμενες εργασιες:

1) να ξαναεχεις προβλημα γιατι ο μαστορας εβαλε αναποδα την φλαντζα

2) να ξαναεχεις προβλημα γιατι ο μαστορας δεν ετριψε το κεφαλαρι και δεν το κατεβασε.αμ δε που δεν στραβωνει....

Στεργιος
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

nikolas έγραψε:
PERRY-MGTF έγραψε:Ta problhmata entopizontai sta montela 97-98 an thymamai kala...

Ta neotera einai OK alla apo ekeina bghke to onoma sta ypoloipa MG-Rover....

Oi tropopoihsh einai gia na ginei sta hdh problhmatika....kai afora to tryphma toy thermostath opws fainaitai edw:

http://www.mgfcar.de/thermostat/index.htm

H' thn allagh theshs toy:

http://www.mgfcar.de/thermostat/Water_System_Mods.htm
Απ'ότι είδα στα link αναφέρεται βασικά σε mgf..και εν ολίγης το πρόβλημα έγγειται στο ότι όταν ζεσταίνεται η μηχανή και ανάβει το βεντιλατέρ την "κρυώνει" πολύ απότομα..σωστά μέχρι εδώ? Η τρύπα στο θεσμοστάτη τι βοηθάει? στο να υπάρχει μια συνεχή ροή νερού και να μην έρχεται απότομα το κρύο? και αν ναι..αν το πεις σε κανα συνεργείο θα μπορεί να στο κάνει? (αν αξίζει και είναι αποτελεσματικό)
i tripa sto thermastati den voithai poythena einai apo ta megalitera lathi poy boris na kanis ,min to epixirisete pote , to mono apotelesma einai na zestanis ligoylaki parapano to moteraki soy apo oso tha eprepe dioti an anijis tripoyla sto thermostati aftos tha kathisterisi na aniji logo tis rois toy krioy neroy apo tin tripoyla.episis i flatza ftei kai malista arketa kai idika sta 1400 logo arketas megaliteris diametroy tis flatzas apo afti toy xoroy kafsis kai logo kakis piotitas (jekolane ta lastixakia tis)episis i mono diafora poy exoyne ta kenoyria modela einai oti xrisimopoiyn metalika pirakia gia tin stixisi tis kefalis pano sto blok.episis lathos einai kai i topothetisi thermostati mikroteris thermokrasias giati olo to skiniko tis kata meroys kakis sxediasis epanalambanete kai malista se xamiloteres thermokrasies xoris na afisi to aftokinito na zestathi pote.

i moni sosti lisi o remote thermastat http://web.tiscali.it/elise_s1/index.htm
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

διαβάζοντας ένα περιοδικό βελτίωσης..ανάμεσα στα άλλα πήρε το μάτι μου ένα ψυγείο λαδιού..από εκείνη τη στιγμή άρχισε να με απασχολεί η εξής σκέψη..
λέμε ότι αιτία της "αστοχίας" της φλάτζας είναι η διαφορά που υπάρχει στη θερμοκρασία των μετάλλων (επειδή από όπου περνάει νερό τα ψύχει περισσότερο σε σχέση με τα σημεία που "ψύχονται" με το λάδι..) οπότε η εγκατάσταση ενός ψυγείου λαδιού αυτομάτως δε θα σήμαινε και μια πιο ομαλή-ελεγχόμενη διακύμανση της θερμοκρασίας λαδιού και ενδεχομένως λιγότερες αστοχίες φλάντζας..?
θεωρητικά σα σκέψη μου φαίνεται ότι έχει κάποια βάση..ωστόσο δεν ξέρω για την πρακτική εφαρμογή της..όποιος έχει οποιαδήποτε ιδέα ή ξέρει κάτι παραπάνω ή έχει ακούσει για ανάλογη άποψη ας καταθέσει την εμπειρία του..
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

nikolas έγραψε:διαβάζοντας ένα περιοδικό βελτίωσης..ανάμεσα στα άλλα πήρε το μάτι μου ένα ψυγείο λαδιού..από εκείνη τη στιγμή άρχισε να με απασχολεί η εξής σκέψη..
λέμε ότι αιτία της "αστοχίας" της φλάτζας είναι η διαφορά που υπάρχει στη θερμοκρασία των μετάλλων (επειδή από όπου περνάει νερό τα ψύχει περισσότερο σε σχέση με τα σημεία που "ψύχονται" με το λάδι..) οπότε η εγκατάσταση ενός ψυγείου λαδιού αυτομάτως δε θα σήμαινε και μια πιο ομαλή-ελεγχόμενη διακύμανση της θερμοκρασίας λαδιού και ενδεχομένως λιγότερες αστοχίες φλάντζας..?
θεωρητικά σα σκέψη μου φαίνεται ότι έχει κάποια βάση..ωστόσο δεν ξέρω για την πρακτική εφαρμογή της..όποιος έχει οποιαδήποτε ιδέα ή ξέρει κάτι παραπάνω ή έχει ακούσει για ανάλογη άποψη ας καταθέσει την εμπειρία του..
NAI.

To exw dei sthn agglia tha to breis kai sto mg-rover.org kapoy
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

:spao: το είχαν σκεφτεί και άλλοι? και εγώ που νόμιζα πως ανακάλυψα την "πυρίτιδα" :D
Απάντηση

Επιστροφή στο “F.A.Q.s”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες