Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Κοινότυπες ερωτήσεις....
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από K-mech »

Ρε σεις οκ να εμφανίζεται πρόβλημα στον ανυποψίαστο χρηστή…αλλά και σε υποψιασμένους χρήστες? Είναι τόσο τραγικό που δε μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου και τη κακοτεχνία στην επισκευή.

Επίσης, ορμώμενος απ αυτό:
kostas200vi έγραψε: Οι βίδες της Rover είναι λάστιχο.
Kάτι βασικό μετά το «rebuild» και ειδικά όταν μπαίνουν καινούριες βίδες μπλοκ-κεφαλής… ειναι οτι μετά από κάποια χιλιόμετρα (συνήθως όχι πάνω από 1000) πρέπει να γίνεται επανέλεγχος για σύσφιξη.
Εδώ σε άλλα μοτέρ με πολύ κοντύτερες βίδες κεφαλής, και συνιστάται από το εργοστάσιο να γίνει retorque γιατί λέει ότι «οι βίδες ξεχειλώνουν σιγά σιγά μονές τους μετά τη πρώτη σύσφιξη».
Αν άλλοι κατασκευαστές ανησυχούν για το ξεχείλωμα stud μήκους ~15 cm, τότε τι θα έπρεπε να γίνεται με τους K series που οι βίδες διατρέχουν όλο το ύψος του μπλόκ?

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από kostas200vi »

K-mech έγραψε:Ρε σεις οκ να εμφανίζεται πρόβλημα στον ανυποψίαστο χρηστή…αλλά και σε υποψιασμένους χρήστες? Είναι τόσο τραγικό που δε μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου και τη κακοτεχνία στην επισκευή.

Επίσης, ορμώμενος απ αυτό:
kostas200vi έγραψε: Οι βίδες της Rover είναι λάστιχο.
Kάτι βασικό μετά το «rebuild» και ειδικά όταν μπαίνουν καινούριες βίδες μπλοκ-κεφαλής… ειναι οτι μετά από κάποια χιλιόμετρα (συνήθως όχι πάνω από 1000) πρέπει να γίνεται επανέλεγχος για σύσφιξη.
Εδώ σε άλλα μοτέρ με πολύ κοντύτερες βίδες κεφαλής, και συνιστάται από το εργοστάσιο να γίνει retorque γιατί λέει ότι «οι βίδες ξεχειλώνουν σιγά σιγά μονές τους μετά τη πρώτη σύσφιξη».
Αν άλλοι κατασκευαστές ανησυχούν για το ξεχείλωμα stud μήκους ~15 cm, τότε τι θα έπρεπε να γίνεται με τους K series που οι βίδες διατρέχουν όλο το ύψος του μπλόκ?
Βάζεις ARP και τέλος το παραμύθι......αλλά το θέμα είναι ποιος έχει να δώσει 300€ μόνο για βίδες.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas »

K-mech έγραψε:Ρε σεις οκ να εμφανίζεται πρόβλημα στον ανυποψίαστο χρηστή…αλλά και σε υποψιασμένους χρήστες? Είναι τόσο τραγικό που δε μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου και τη κακοτεχνία στην επισκευή.

Επίσης, ορμώμενος απ αυτό:
kostas200vi έγραψε: Οι βίδες της Rover είναι λάστιχο.
Kάτι βασικό μετά το «rebuild» και ειδικά όταν μπαίνουν καινούριες βίδες μπλοκ-κεφαλής… ειναι οτι μετά από κάποια χιλιόμετρα (συνήθως όχι πάνω από 1000) πρέπει να γίνεται επανέλεγχος για σύσφιξη.
Εδώ σε άλλα μοτέρ με πολύ κοντύτερες βίδες κεφαλής, και συνιστάται από το εργοστάσιο να γίνει retorque γιατί λέει ότι «οι βίδες ξεχειλώνουν σιγά σιγά μονές τους μετά τη πρώτη σύσφιξη».
Αν άλλοι κατασκευαστές ανησυχούν για το ξεχείλωμα stud μήκους ~15 cm, τότε τι θα έπρεπε να γίνεται με τους K series που οι βίδες διατρέχουν όλο το ύψος του μπλόκ?
Γι'αυτό σου λέω..ότι πλέον έφτασα στα όριά μου..
μετά το σφίξιμο της κεφαλής πρώτα με δυναμόκλειδο και μετά με μοίρες, δεν επιτρέπεται καμία περαιτέρω "σύσφιξη"..

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από antonis132 »

κανε μια προσπαθεια με την MLS, ισως σου καθισει και ησυχασεις :burn:
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από K-mech »

nikolas έγραψε:Γι'αυτό σου λέω..ότι πλέον έφτασα στα όριά μου..
μετά το σφίξιμο της κεφαλής πρώτα με δυναμόκλειδο και μετά με μοίρες, δεν επιτρέπεται καμία περαιτέρω "σύσφιξη"..
Όντως, δεν υπάρχει καμία τελική τιμή ροπής αφού το τελικό σφίξιμο γίνεται με μοίρες. Αν και σε διαδικασίες που είχα δει για άλλα μοτέρ περιγραφόταν ξέσφιγμα και ξανά σφίξιμο, βάσει των spec του κατασκευαστή, για μια μια βίδα διαδοχικά στη σειρά σύσφιξης τους. Οπότε δεν σφίγγεις στα τυφλά, απλά τις ξανάφερνες εκεί που θα έπρεπε να είναι αν κάτι έχει χαλαρώσει.
Το θέμα είναι ότι πιθανότατα οι πολύ μακριές βίδες στο συγκεκριμένο μπλοκ ήδη παραμορφώνονται αρκετά στη πρώτη σύσφιξη, και κάθε τέντωμα-χαλάρωμα μάλλον τις αποδυναμώνει, οπότε αυτός ο επανέλεγχος ίσως να μην ενδείκνυται.
Με αυτή τη λογική όμως θα έπρεπε υποχρεωτικά να αλλάζονται με καινούριες από το συνεργείο στη φάση "φλατζα κεφαλής". Αλλάζονται? και αν αλλάζονται πόσο σίγουρος μπορεί να είναι κανείς ότι οι νέες βίδες δεν είναι από βούτυρο.

Επίσης ναι, η MLS φλάντζα απ ότι είδα δείχνει να είναι πολλά υποσχόμενη.
Εννοείται πάλι όμως ότι αν δε γίνει προσεκτική δουλεία στο καθάρισμα των επιφανειών μπλοκ – κεφαλής και έλεγχος στο πόσο ίσια είναι, δε σε σώζει τίποτα.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas »

Την MLS την δοκίμασα μια φορά, αλλά είχα κάνει το λάθος και επειδή ήμουν σίγουρος ότι η κεφαλή που είχα φέρει από Αγγλία δεν ήθελε πλάνισμα, ζήτησα να μπει κατευθείαν πάνω..το αποτέλεσμα ήταν σε μια βδομάδα, να "φλαντζάρει" αλλά στην ουσία, επρόκειτο για την κεφαλή που δεν είχε πλανιστεί..στη συνέχεια για το φόβο των Ιουδαίων, έβαλα την ενισχυμένη σιλικονάτη, αλλά αφού πλέον και αυτή στα 20.000 παρέδωσε πνεύμα, ζήτησα να ξαναδοκιμάσουμε την MLS..

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από andreas »

Παω μαλλον για τριτη φλατζα στα 115.000 χλμ γιατι εχει αρχισει να περναει καυσαερια στα νερα και καιει και λιγα.
Ποια φλατζουλα προτεινουμε τελικα?

Spiros77
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Πέμ Απρ 30, 2009 6:03 pm
Τοποθεσία: Αν. Αττικη
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από Spiros77 »

https://rimmerbros.com/Item--i-LVB90025A

Πρεπει να αλλαξεις και μπουζονια και το oil rail απο κατω. Το προβλημα ομως ειναι να μην εχουν κατσει τα χιτωνια, αλλιως πρεπει να αγορασεις και τα δακτυλιδια για αυτα.

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από andreas »

παραγγειλα αυτα για αρχη
https://rimmerbros.com/Item--i-WAM2293URKIT
https://rimmerbros.com/Item--i-LVB90025A
https://rimmerbros.com/Item--i-LCN000140L
https://rimmerbros.com/Item--i-LCJ000050SHIM
https://rimmerbros.com/Item--i-CDU3324

το μαλλι πηγε γυρω στα 300 για αυτα.
τελευταια φορα που δινω λευτα για μοτερ σε αυτο το αμαξι ειλικρινα.
με κουρασε και ας μου αρεσει πολυ σαν αμαξι.
θα παω παλι σε ιαπωνια μερια μετα...

Spiros77
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Πέμ Απρ 30, 2009 6:03 pm
Τοποθεσία: Αν. Αττικη
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από Spiros77 »

Ανδρεα, αν το φτιαξεις σωστα με αυτα που πηρες δεν θα σε απασχολησει ξανα τα προβλημα με τη φλατζα. Το θεμα ειναι ομως οτι τα αυτοκινητα μας πλεον εχουν μπει στην 3η δεκαετια ζωης..

Απάντηση

Επιστροφή στο “F.A.Q.s”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες