Διαφορές MGF - MGTF

Κοινότυπες ερωτήσεις....
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Διαφορές MGF - MGTF

Δημοσίευση από PERRY-MGTF » Παρ Ιουν 02, 2006 12:25 pm

Καθώς συχνά ρωτούν πολλοί για τις διαφορές ανάμεσα σε
F και TF...

Οι σημαντικότερες διαφορές που υπάρχουνα ανάμεσα στα
MG F και MG TF είναι οι εξής:

- Ο σχεδιασμός του εμπρός τμήματος από τον Peter Stevens
που δεν έγινε για λόγους αισθητικής, αλλά αναπτύχθηκε σε
wind tunnel για να μειώσει την αντωση του πρόσθιου μέρους.

- Ο σχεδιασμός του πίσω μέρους με ενσωματωμένη αεροτομή
που έχει ως στόχο τόσο την μείωση της άντωσης του πίσω
μέρους, όσο και βελτίωση των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών
και ευστάθιας του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες τόσο
σε ευθεία όσο και σε αλλαγές κατεύθυνσης.

- Τα πίσω φτερά και εισαγωγές είναι ανανεωμένες και συνδυάζονται
σε ένα panel.

- Μπάρες για το δέσιμο του πίσω μέρους του αυτοκινήτου
πάνω από τον κινητήρα.

- Αυτές οι αλλαγές είχαν σαν διαφορά την αύξηση της στρεπτικής
ακαμψίας κατά 20% στα 8,500 Nm/degree από 7,100 Nm/degree.

- Αντικατάσταση του συτήματος ανάρτησης των πίσω τροχών
Hydragas με συμβατικά αμορτισέρ και ελατήρια. Έτσι στο πίσω
σύστημα ανάρτησης δεν έγινε απλή αντικατάσταση του hydragas
με συμβατική ανάρτηση, αλλά έχει επανσχεδιαστεί από την αρχή
το πίσω σύστημα με αποτέλεσμα μια εντελώς διαφορετική
γεωμετρία.

- Επίσης ενώ στα F όλο το σύστημα της ανάρτησης στιριζότανε
στο σασί μέσω λαστιχένιων σινεμπλόκ για μεγιστοποίηση της
άνεσης κύλισης, στο TF το σύστημα αυτό είναι συμπαγές με
αποτέλεσμα να παρέχει τόσο μεγαλύτερο feedback στον οδηγό,
αλλά βοηθά και στην αυξηση της στρεπτικής ακαμψίας κατά 20%.

- Αλλαγή στην ρύθμιση του ηλεκτρικού συστήματος υποβοήθησης
τιμονιού, του EPAS δηλαδή, με αυξημένο βάρος και ταχύτερο
στρίψιμο με 2.8 στροφές από τέρμα σε τέρμα από τις 3.1.

- Αλλαγμένο κιβώτιο με μειωμένη τριβή και κοντύτερες σχέσεις.

- Ανανεωμένο σύστημα εισαγωγής με μεγαλύτερο φιλτροκούτι.

- Ανανεωμένο σύστημα εξάτμισης.

- Ανασχεδιασχμένη φλάντζα στο TF.

- Αντικατάσταση της βαλβίδας του συτήματος ψύξης από
θεμροκρασίας σε θερμοκρασίας/πίεσης.

- Νέα ECU, η MEMS3, η οποία βέβαια είχε κάνει την εμφάνισή
της με τα τελευταία μοντέλα του F.

- Τα πίσω φανάρια είναι clear και όχι μαυρισμένα όπως στο F.

- Η θέση οδηγού και επιβάτη είναι διαφορετική και πιο χαμηλή
στο TF.

- Η κεντρική κονσόλα είναι αλλαγμένη.

- Οι απολήξεις τηε εξάτμισης στο TF γίνανε κυκλικές από οβάλ
που είναι του F.

- Το TF δεν έχει φωτάκι στο μπροστινό καπό.

- Το TF δεν έχει τα πλαστικά καπάκια πάνω από τον κινητήρα

- Το TF δεν έχει το δίχτι μικροαντικειμένων στο πορτ-μπαγαζ.
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “F.A.Q.s”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης