Σελίδα 1 από 1

Ο Κινητήρας K-Series

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 22, 2006 11:16 am
από PERRY-MGTF
Καθώς υπάρχουν πολλές παρεξηγήσεις για τον κινητήρα μας και ακούγονται πολλά ανακριβή σχόλια ακόμα και από μέλη του κλαμπ μας, σημειώνω εδω ότι ο κινητήρας μας (k-series):

- έχει κατασκευαστεί από κράμα αλουμινίου για να είναι ελαφρύς
- και η κεφαλή με το σώμα του κινητήρα ενώνονται με την μορφή σάντουιτσ μέσω των 16ινστων πύρων, προκειμένου να κατανέμονται ομοιόμορφα οι πιέσεις στο εσωτερικό του κινητήρα.

Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι μερικά μόνο από τα οποία έκαναν τον k-series να είναι πολύ αποδοτικός, ελαφρύς, με χαμηλές εκπομπές καυσαερίων και χαμηλή κατανάλωση και έτσι έχει χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα τόσο μαζικής παραγωγής όπως τα MG, Rover, Land Rover, αλλά και σε πολύ ειδικές εφαρμογές όπως η Lotus, Caterham, το αμφίβιο όχημα με το οποίο διέσχισε την Μάγχη ο Richard Branson, κλπ.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 22, 2006 8:07 pm
από stergios
από μέλη του κλαμπ μας
8) 8)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 22, 2006 9:16 pm
από nikolas
τα χαρακτηριστικά όμως αυτά..και δει τα διαφορετικά υλικά με τα οποία είναι κατασκευασμένα το μπλοκ και η κεφαλή έχουν σαν αποτέλεσμα διαφορετικές συμπεριφορές με την άνοδο της θερμοκρασίας διαστολές-συστολές-ανοχές, και να αποτελεί τον κύριο λόγο ύπαρξης του προβλήματος με την φλάντζα..