Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Κοινότυπες ερωτήσεις....
Απάντηση
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από K-mech » Σάβ Σεπ 03, 2011 2:47 am

Ρε σεις οκ να εμφανίζεται πρόβλημα στον ανυποψίαστο χρηστή…αλλά και σε υποψιασμένους χρήστες? Είναι τόσο τραγικό που δε μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου και τη κακοτεχνία στην επισκευή.

Επίσης, ορμώμενος απ αυτό:
kostas200vi έγραψε: Οι βίδες της Rover είναι λάστιχο.
Kάτι βασικό μετά το «rebuild» και ειδικά όταν μπαίνουν καινούριες βίδες μπλοκ-κεφαλής… ειναι οτι μετά από κάποια χιλιόμετρα (συνήθως όχι πάνω από 1000) πρέπει να γίνεται επανέλεγχος για σύσφιξη.
Εδώ σε άλλα μοτέρ με πολύ κοντύτερες βίδες κεφαλής, και συνιστάται από το εργοστάσιο να γίνει retorque γιατί λέει ότι «οι βίδες ξεχειλώνουν σιγά σιγά μονές τους μετά τη πρώτη σύσφιξη».
Αν άλλοι κατασκευαστές ανησυχούν για το ξεχείλωμα stud μήκους ~15 cm, τότε τι θα έπρεπε να γίνεται με τους K series που οι βίδες διατρέχουν όλο το ύψος του μπλόκ?

Άβαταρ μέλους
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από kostas200vi » Σάβ Σεπ 03, 2011 3:07 am

K-mech έγραψε:Ρε σεις οκ να εμφανίζεται πρόβλημα στον ανυποψίαστο χρηστή…αλλά και σε υποψιασμένους χρήστες? Είναι τόσο τραγικό που δε μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου και τη κακοτεχνία στην επισκευή.

Επίσης, ορμώμενος απ αυτό:
kostas200vi έγραψε: Οι βίδες της Rover είναι λάστιχο.
Kάτι βασικό μετά το «rebuild» και ειδικά όταν μπαίνουν καινούριες βίδες μπλοκ-κεφαλής… ειναι οτι μετά από κάποια χιλιόμετρα (συνήθως όχι πάνω από 1000) πρέπει να γίνεται επανέλεγχος για σύσφιξη.
Εδώ σε άλλα μοτέρ με πολύ κοντύτερες βίδες κεφαλής, και συνιστάται από το εργοστάσιο να γίνει retorque γιατί λέει ότι «οι βίδες ξεχειλώνουν σιγά σιγά μονές τους μετά τη πρώτη σύσφιξη».
Αν άλλοι κατασκευαστές ανησυχούν για το ξεχείλωμα stud μήκους ~15 cm, τότε τι θα έπρεπε να γίνεται με τους K series που οι βίδες διατρέχουν όλο το ύψος του μπλόκ?
Βάζεις ARP και τέλος το παραμύθι......αλλά το θέμα είναι ποιος έχει να δώσει 300€ μόνο για βίδες.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8883
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas » Σάβ Σεπ 03, 2011 4:51 am

K-mech έγραψε:Ρε σεις οκ να εμφανίζεται πρόβλημα στον ανυποψίαστο χρηστή…αλλά και σε υποψιασμένους χρήστες? Είναι τόσο τραγικό που δε μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου και τη κακοτεχνία στην επισκευή.

Επίσης, ορμώμενος απ αυτό:
kostas200vi έγραψε: Οι βίδες της Rover είναι λάστιχο.
Kάτι βασικό μετά το «rebuild» και ειδικά όταν μπαίνουν καινούριες βίδες μπλοκ-κεφαλής… ειναι οτι μετά από κάποια χιλιόμετρα (συνήθως όχι πάνω από 1000) πρέπει να γίνεται επανέλεγχος για σύσφιξη.
Εδώ σε άλλα μοτέρ με πολύ κοντύτερες βίδες κεφαλής, και συνιστάται από το εργοστάσιο να γίνει retorque γιατί λέει ότι «οι βίδες ξεχειλώνουν σιγά σιγά μονές τους μετά τη πρώτη σύσφιξη».
Αν άλλοι κατασκευαστές ανησυχούν για το ξεχείλωμα stud μήκους ~15 cm, τότε τι θα έπρεπε να γίνεται με τους K series που οι βίδες διατρέχουν όλο το ύψος του μπλόκ?
Γι'αυτό σου λέω..ότι πλέον έφτασα στα όριά μου..
μετά το σφίξιμο της κεφαλής πρώτα με δυναμόκλειδο και μετά με μοίρες, δεν επιτρέπεται καμία περαιτέρω "σύσφιξη"..

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από antonis132 » Σάβ Σεπ 03, 2011 10:23 am

κανε μια προσπαθεια με την MLS, ισως σου καθισει και ησυχασεις :burn:
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από K-mech » Σάβ Σεπ 03, 2011 12:27 pm

nikolas έγραψε:Γι'αυτό σου λέω..ότι πλέον έφτασα στα όριά μου..
μετά το σφίξιμο της κεφαλής πρώτα με δυναμόκλειδο και μετά με μοίρες, δεν επιτρέπεται καμία περαιτέρω "σύσφιξη"..
Όντως, δεν υπάρχει καμία τελική τιμή ροπής αφού το τελικό σφίξιμο γίνεται με μοίρες. Αν και σε διαδικασίες που είχα δει για άλλα μοτέρ περιγραφόταν ξέσφιγμα και ξανά σφίξιμο, βάσει των spec του κατασκευαστή, για μια μια βίδα διαδοχικά στη σειρά σύσφιξης τους. Οπότε δεν σφίγγεις στα τυφλά, απλά τις ξανάφερνες εκεί που θα έπρεπε να είναι αν κάτι έχει χαλαρώσει.
Το θέμα είναι ότι πιθανότατα οι πολύ μακριές βίδες στο συγκεκριμένο μπλοκ ήδη παραμορφώνονται αρκετά στη πρώτη σύσφιξη, και κάθε τέντωμα-χαλάρωμα μάλλον τις αποδυναμώνει, οπότε αυτός ο επανέλεγχος ίσως να μην ενδείκνυται.
Με αυτή τη λογική όμως θα έπρεπε υποχρεωτικά να αλλάζονται με καινούριες από το συνεργείο στη φάση "φλατζα κεφαλής". Αλλάζονται? και αν αλλάζονται πόσο σίγουρος μπορεί να είναι κανείς ότι οι νέες βίδες δεν είναι από βούτυρο.

Επίσης ναι, η MLS φλάντζα απ ότι είδα δείχνει να είναι πολλά υποσχόμενη.
Εννοείται πάλι όμως ότι αν δε γίνει προσεκτική δουλεία στο καθάρισμα των επιφανειών μπλοκ – κεφαλής και έλεγχος στο πόσο ίσια είναι, δε σε σώζει τίποτα.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8883
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas » Σάβ Σεπ 03, 2011 2:25 pm

Την MLS την δοκίμασα μια φορά, αλλά είχα κάνει το λάθος και επειδή ήμουν σίγουρος ότι η κεφαλή που είχα φέρει από Αγγλία δεν ήθελε πλάνισμα, ζήτησα να μπει κατευθείαν πάνω..το αποτέλεσμα ήταν σε μια βδομάδα, να "φλαντζάρει" αλλά στην ουσία, επρόκειτο για την κεφαλή που δεν είχε πλανιστεί..στη συνέχεια για το φόβο των Ιουδαίων, έβαλα την ενισχυμένη σιλικονάτη, αλλά αφού πλέον και αυτή στα 20.000 παρέδωσε πνεύμα, ζήτησα να ξαναδοκιμάσουμε την MLS..

Απάντηση

Επιστροφή στο “F.A.Q.s”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης