D I Y intake...
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 03, 2016 2:41 pm
Eψαχνα καιρο για να να κανω μια βελτιωση στο φιλτρο χωρις να μου παει ο κουκος αιδονι και να ειναι κατι απλο και ευκολο να γινει..
Παρενθεση απ οπου εγινε και η παντεντα.
Ειχα τη χαζη ιδεα να βαλω λαμπες απο πρακτικερ στα προβολακια μιας και μου καηκε του οδηγου και για να μη δωσω 20ευρω για επωνυμες εβαλα του κιλου με 7-8 ευρω...
Στο πρωτο αναμα η μια λαμπα διαλυθηκε και εσπασε και το προβολακι απο το μπαμ...Οκ...
ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΤΙΝΙΑΡΙΚΕΣ ΛΑΜΠΕΣ ΝΟΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕ ΖΗΜΙΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑ ΕΠΩΝΥΜΕΣ..anyway
Και μεχρι να βρω προβολι(βρεθηκε) εγινε η μοντα..
Aγοραστηκε απλος σωληνας ευκαμπτος ωστε να γινει προεκταση του εργοστασιακου κουτιου και τιποτα παραπανω απο το φρεσκαρισμα με κρυο αερα συνεχως.
Κοστος 10ευρω+1 σιλικονουχο κολαρο που εκανε 2 ενωσεις ωστε να βγει ο σωληνας μπροστα..
Το αποτελεσμα δεν ειναι τιποτα τρελο απλα κανει αυτο που ηθελα τροφοδοτει συνεχεια κρυο αερα το φιλτροκουτι και στα πολλα km εχω την εντυπωση εχει γινει πιο προθυμο.
Ο σωληνας ειναι 50mm φ και ειναι ομοιος με το μαμα σωληνα στο κουτι αρα δεν εχει γινει κατι που να ''κρεμαει'' σε καποιο ευρος στροφων αντιθετα με το σιλικονουχο κολαρο μπροστα οσο ειναι ο προβολακι προσπαθησα να κανω φαινομενο ram air..
Δεν μπορω να πω οτι ειδα τρομερη διαφορα αλλα ηταν κατι που καλυτερο απο οποιαδηποτε αλλη τροποποιηση μιας και ρωτησα για σκουπες,βαρελια και ιστοριες με πολλα χρηματα αλλα ειναι αμφιβολου αποτελεσματος και δεν θελω να κλαψω 150+ ευρω ενω με 10ευρουλακια και 3 ωριτσες απο το χρονο μου εκανα τη δουλεια μου και ισως και καλυτερη απο αλλα..Θα αλλαξω φιλτρο καποια στιγμη να αναπνει ακομα καλυτερα και βουαλα...
Απλα,οικονομικα και ευκολα
Παρενθεση απ οπου εγινε και η παντεντα.
Ειχα τη χαζη ιδεα να βαλω λαμπες απο πρακτικερ στα προβολακια μιας και μου καηκε του οδηγου και για να μη δωσω 20ευρω για επωνυμες εβαλα του κιλου με 7-8 ευρω...
Στο πρωτο αναμα η μια λαμπα διαλυθηκε και εσπασε και το προβολακι απο το μπαμ...Οκ...
ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΤΙΝΙΑΡΙΚΕΣ ΛΑΜΠΕΣ ΝΟΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕ ΖΗΜΙΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑ ΕΠΩΝΥΜΕΣ..anyway
Και μεχρι να βρω προβολι(βρεθηκε) εγινε η μοντα..
Aγοραστηκε απλος σωληνας ευκαμπτος ωστε να γινει προεκταση του εργοστασιακου κουτιου και τιποτα παραπανω απο το φρεσκαρισμα με κρυο αερα συνεχως.
Κοστος 10ευρω+1 σιλικονουχο κολαρο που εκανε 2 ενωσεις ωστε να βγει ο σωληνας μπροστα..
Το αποτελεσμα δεν ειναι τιποτα τρελο απλα κανει αυτο που ηθελα τροφοδοτει συνεχεια κρυο αερα το φιλτροκουτι και στα πολλα km εχω την εντυπωση εχει γινει πιο προθυμο.
Ο σωληνας ειναι 50mm φ και ειναι ομοιος με το μαμα σωληνα στο κουτι αρα δεν εχει γινει κατι που να ''κρεμαει'' σε καποιο ευρος στροφων αντιθετα με το σιλικονουχο κολαρο μπροστα οσο ειναι ο προβολακι προσπαθησα να κανω φαινομενο ram air..
Δεν μπορω να πω οτι ειδα τρομερη διαφορα αλλα ηταν κατι που καλυτερο απο οποιαδηποτε αλλη τροποποιηση μιας και ρωτησα για σκουπες,βαρελια και ιστοριες με πολλα χρηματα αλλα ειναι αμφιβολου αποτελεσματος και δεν θελω να κλαψω 150+ ευρω ενω με 10ευρουλακια και 3 ωριτσες απο το χρονο μου εκανα τη δουλεια μου και ισως και καλυτερη απο αλλα..Θα αλλαξω φιλτρο καποια στιγμη να αναπνει ακομα καλυτερα και βουαλα...
Απλα,οικονομικα και ευκολα