Σελίδα 1 από 2

Φρένα 620ti

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 07, 2013 2:43 pm
από Solicitor
Εδώ και καιρό σκέφτομαι να βελτιώσω τα φρένα του αυτοκινήτου μου (620ti μοντέλο 96'), καθώς έχω παρατηρήσει ότι με τα εργοστασιακά το abs εμπλέκεται πολύ συχνά, η απόκριση δεν είναι ιδιαίτερα άμεση και σε κάποιες περιπτώσεις (απότομο φρενάρισμα μπροστινού οχήματος, απροσεξία εκ μέρους μου κλπ) νιώθω ότι θα σταματήσω στον προφυλακτήρα του μπροστινού.
Ενημερωτικά, τα λάστιχά μου είναι Bridgestone Potenza Adrenalin RE002, στις εργοστασιακές προδιαγραφές, ήτοι 205/50/16w, ηλικίας περίπου 1,5 έτους και τα αμορτισέρ KYB μαύρα με 4-5.000 χλμ.
Δεν θα ήθελα να φτάσω στο σημείο να αλλάξω ζάντες και ελαστικά για να βάλω μεγαλύτερες δισκόπλακες κλπ για πολλούς λόγους. Επίσης, δεδομένης της παλαιότητας του αυτοκινήτου, δεν θα επιθυμούσα να δαπανήσω κάποιο υπέρογκο ποσό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα τσιγκουνευτώ καθώς πρόκειται για θεμα ασφαλείας.
Σκεφτόμουν τρυπητές δισκόπλακες, με εξαπίστονες δαγκάνες και αεροπορικού τύπου σωληνάκια με υψηλής απόδοσης υγρά. Επειδή, οι γνώσεις μου γύρω από το θέμα είναι σχετικά περιορισμένες, κάθε γνώμη και συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Re: Φρένα 620ti

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 07, 2013 3:56 pm
από R414
Aυτο ακριβως που σκεφτεσαι για να κρατηθεις οικονομικα χαμηλα ειναι μια χαρα.
Αντικατασταση δισκων με καλυτερους επωνυμους σε ιδιες διαστασεις με ενα καλο σετ τακακια,σωληνακια υψηλης και νεα υγρα
και νομιζω θα δεις αρκετη διαφορα αν ειναι και φθαρμενα τα υπαρχοντα ηδη..
200-250ε μαζι με εργασια πιστευω αναλογα τις μαρκες που θα κινηθεις ειναι οκ
Οσο για το abs που λες οτι πιανει συχνα ειναι γνωστο γενικα για τα rover οτι δεν εχουν και το καλυτερο μιας και παλια μοντελα τα περισσοτερα..

Re: Φρένα 620ti

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 07, 2013 4:27 pm
από Tasos_7R
Οι εξαπίστονες δαγκάνες 1ον είναι πανάκριβες, 2ον κατά πάσα πιθανότητα δεν χωράνε στις 16άρες και 3ον δεν έχουν και πολύ νόημα αν δεν βάλεις μεγαλύτερους δίσκους. Οι τρυπητοί δίσκοι μπορεί να ψύχονται καλύτερα, αλλά είναι επίφοβοι να σπάσουν μετά από φθορά και σκληρή χρήση. Θεωρώ ότι οι δαγκάνες σου είναι πολύ καλές και έτσι αν δε θες να πας σε μεγαλύτερους δίσκους, επέλεξε ένα καλό σετ δίσκους-τακάκια. Θα σου πρότεινα δίσκους EBC (απλούς ή χαρακτούς) με τακάκια EBC κίτρινα ή κόκκινα μπροστά. Τα σωληνάκια υψηλής σίγουρα θα βοήθησουν, αλλά θα κάνουν το φρενάρισμα πιο απότομο στο πάτημα του πεντάλ και φυσικά ένα καλό υγρό φρένων είναι απαραίτητο.

Re: Φρένα 620ti

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 07, 2013 7:18 pm
από R414
Εγω να σου πω κατι το οποιο οφειλω να το πω σαν πληροφορια.Οταν κανεις αναβαθμιση σε φρενα πας αναγκαστικα σε πιο σκληρα υλικα με μεγαλυτερη τριβη αρα και αυξημενο θορυβο κατα το φρεναρισμα.Φοραω(δυστυχως) πολυ σκληρα τακακια μπροστα με αποτελεσμα οταν φεναρω να με ακουνε 5 τετραγωνα μακρια...Καλο φρενα ΑΛΛΑ δεν αντεχω το θορυβο γι αυτο και θα τα αλλαξω με εργοστασιακα λ@κ@μ@.Αν δεν ξερεις τι σκοπευεις να βαλεις μην πας στη τυχη και βαλεις οτι σου προτεινουν.Ψαξε πολυ πριν καταληξεις σε καποιο σετ δισκων με τακακια και το σημαντικοτερο να προτεινεται σαν σετ κομπλε απο την εταιρια για να εχουν τον ιδιο συντελεστη τριβης ωστε να λειωνεις τακακι και οχι δισκο καθε φορα που πατας..

Re: Φρένα 620ti

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 08, 2013 1:33 am
από andreas
για δαγκανες(μεταχειρισμενες)δισκοπλακες,τακακια,ανταπτορες,σωληνακια και εργατικα θα φτασεις στο χιλιαρικο.
αλλιως δισκοπλακες χαρακτες(οχι τρυπητες) με καλο τακακι και σωληνακια και εισαι οκ.

Re: Φρένα 620ti

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 08, 2013 9:17 pm
από Solicitor
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!!!

Φυσικά και το ψάχνω και δεν θέλω να κάνω καμία βεβιασμένη επιλογή, αφού οι γνώσεις μου είναι σχετικά περιορισμένες. Γι' αυτό άλλωστε και ρώτησα εδώ!
Είχα σκεφτεί μήπως έβαζα δαγκάνες μεταχειρισμένες, αν όντως βρω κάτι που θα είναι αισθητά καλύτερο από τις "μαμά", οι οποίες να υποθέσω είναι κλασσικές διπίστονες, σωστά; Ίσως οι εξαπίστονες να είναι όντως υπερβολή. Τετραπίστονες όμως θα κάνουν διαφορά;
Όσον αφορά τις δισκόπλακες, θεωρείτε ότι οι τρυπητές θα παρουσιάσουν ρωγμές; Είχα την εντύπωση ότι αυτό συνέβαινε κυρίως σε αυτοσχέδιες τρυπητές και παλαιότερα εργοστασιακά μοντέλα. Από την άλλη είχα διαβάσει και για τις χαρακτές, ότι φθείρουν πολύ γρήγορα τα τακάκια αλλά φθείρονται και οι ίδιες.
Εννοείται πως θα επιλέξω μια επώνυμη ολοκληρωμένη λύση με τα διάφορα μέρη (δίσκοι, τακάκια κλπ) να είναι απολύτως συμβατά μεταξύ τους.
R414, κάνουν σοβαρά τόσο θόρυβο; Τι έχεις βάλει; Προσωπικά, προκειμένου να έχω καλύτερη πέδηση, δεν θα με πείραζε να κάνω περισσότερο θόρυβο. Βέβαια, δεν θα μου άρεσε να σηκώνω τη γειτονιά.. Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για φυσιολογική χρήση μέσα στην πόλη.

Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες και το χρόνο που αφιερώσατε!!!

Re: Φρένα 620ti

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 08, 2013 9:53 pm
από R414
Δεν ξερω να σου πω τι φοραει γιατι ετσι το πηρα το αμαξι και εχω και γω την ιδια απορια και περιμενω πως και πως να τα βγαλω
Προσωπικα ειδικα τα βραδια στη γειτονια μου χρησιμοποιω το χειροφρενο για να μην κανω φασαρια,χωρις υπερβολη
και με ολη την ειλικρινεια

Re: Φρένα 620ti

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 09, 2013 6:34 pm
από andreas
τι ζαντες εχεις?αν ειναι μικρες λιγοστευουν οι επιλογες λογω χωρου.

Re: Φρένα 620ti

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 09, 2013 9:33 pm
από Solicitor
Είναι οι εργοστασιακές 16άρες. Γενικά δεν σκέφτομαι να μπω στη διαδικασία αλλαγής τους με μεγαλύτερες γιατί, παραβλέποντας το κόστος απόκτησης νέων και την αναγκαστική αλλαγή ελαστικών -που είναι σχετικά καινούρια-, ήδη με τα KYB και τα bridgestone που φοράω το αυτοκίνητο μου φαίνεται ότι κοπανάει πολύ. Άλλωστε η χρήση γίνεται κυρίως στην Αθήνα, λίγες φορές το χρόνο κανένα ταξίδι ενώ σχετικά σπάνια οδηγώ αναγκαστικά σε άσχημο χωματόδρομο, οπότε φοβάμαι με μεγαλύτερες ζάντες μήπως εχω παρατράγουδα. Τις θεωρώ κιόλας αρκετά όμορφες και ταιριαστές με το αυτοκίνητο.
Μπαίνουν μεγαλύτερες δαγκάνες; Και αν ναι, αξίζει τον κόπο ή δεν θα δω καμια διαφορά;

Re: Φρένα 620ti

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 12, 2013 12:39 am
από andreas
μπαινουν ανετα τετραπιστονες μεχρι 300mm διαμετρο δισκου περιπου.
αναλογα το σχεδιο της ζαντας και το μεγεθος της δαγκανας.
σε Almera φιλου με 16αρες εχουμε βαλει τετραπιστονες Skyline με 300mm δισκο
και ειχε λιγο χωρο ακομη.
το θεμα ειναι να μην χρειαστεις αποστατες για να βγουν πιο εξω οι
ροδες γιατι οι τετραπιστονες ειναι αρκετα πιο παχιες απο τις μονοπιστονες.


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα