Κινητηρες rover

Άβαταρ μέλους
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4671
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Κινητηρες rover

Δημοσίευση από kostas200vi » Δευ Μάιος 20, 2013 8:27 am

Από την στιγμή που υπάρχει πρακτικό μετατροπής με αριθμό Έγκρισης Τύπου στο Υπουργείου Συγκοινωνιών, δεν υπάρχει κανένα κώλυμα, εάν όμως θέλεις να κάνεις μα καινούργια μετατροπή με ένα μοτέρ που δεν υπάρχει στην λίστα του Υπουργείου Συγκοινωνιών και θα χρειαστεί να βγάλεις καινούργιο αριθμό Έγκρισης Τύπου τότε τα πράγματα αλλάζουν και φυσικά δεν συμφέρει να μπεις σ' αυτή την διαδικασία.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: Κινητηρες rover

Δημοσίευση από ANTKX » Δευ Μάιος 20, 2013 10:52 pm

Έχω την υποψία ότι μπορούν να κολλήσουν κάποιον για τις εν λόγω μετατροπές γιατί έγιναν πριν το φεκ του 2009 .Για να φανταστείς Κώστα , ο αδερφός μου που αντιμετώπισε το ίδιο θέμα με ένα αυτοκίνητο της δεκαετίας του 80 το οποίο έβγαινε από 1000-1600 κυβικά του ζήτησαν το 2011 για να το κάνει από 1100 σε 1600 με εργοστασιακό κινητήρα , να κάνει πρώτα τη μετατροπή σε 1300 και μετά σε 1600,οπότε το έκανε ιστορικό όχημα και έβαλε μετά τον κινητήρα που ήθελε ,αφού το αμάξι προοριζόταν για αγώνες και στα ιστορικά οχήματα οι πινακίδες βγαίνουν βάσει χρώματος και αριθμού πλαισίου του οχήματος
Με τα ελληνικά νομοθετήματα και τα παραθυράκια εγκυκλίους κλπ μην το ψάχνουμε η κατάσταση είναι τραγική ,μπορούν να μας κολλήσουν στο κτεο για τον αν ο κινητήρας είναι D16A6 και όχι D16Z2 και φορτηγά δημοσίας χρήσης με άλλο κινητήρα να μην τα πάρουν χαμπάρι .
Για το θέμα των μετατροπών που συζητάμε πιστεύω πως μόνο αν κάποιος που έκανε ή προσπάθησε να κάνει μετατροπή άνω του 25% μετά το φεκ το 2009 θα μπορούσε να μας έλυνε την απορία, αν και όλοι θα έχουμε παρατηρήσει ενίοτε διαφορετική αντιμετώπιση για τις ίδιες υπηρεσίες από περιοχή σε περιοχή.

Υ.Γ βάσει της ΥΑ http://www.yme.gr/getfile.php?id=2627 ,που αφορά το ΦΕΚ 1818/Β/2-9-2009, μπορούμε να δούμε λεπτομέρειες και το ενδεχόμενο απαγορευτικό μετατροπής άνω του 25% του αρχικού κινητήρα ,αφού όπως διευκρινίζεται ως αρχικός λαμβάνεται αυτός της πρώτης ταξινόμησης .
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!

xristos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 8:52 pm
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Re: Κινητηρες rover

Δημοσίευση από xristos » Κυρ Οκτ 06, 2013 11:46 pm

παιδες,εχω το 620(αυτοκινητο ολοκληρο) και κανω custom βασεις.... τι αλλο μπορει να χρειαστω εκτος απο ηλεκτρολογο ???για μετατροπη στο δικο μου(bubble)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες