Αγωνιστικο 414

Bezan

Αγωνιστικο 414

Δημοσίευση από Bezan »

Καλησπερες απο Νεα Μουδανια Χαλκηδηκης!

Θα ηθελα να ξεκινησω μια συζητηση.
Λοιπον, Σκεφτομαι να φτιαξω αγωνιστικο 414 97'.
Αγωνιστικο οχι να τρεχει σε πανευρωπαικο, και να μοιζει με κιτ καρ με ζαντα 5000 ευρω.
ενα αυτοκινιτο μαξιμουμ ελαφρωμενο να κανει την δουλεια του σε μια πιστα για να φευγουν εμενα τα νευρα μου και να ευχαριστιεμαι αυτο που εχω μια και μοναδικη αδυναμια (περαν της γυναικας μου $:) ) , 4 ροδες και ενας τονος μεταλλο, με κατι που αναπνεει κατω απο το καπω.
ειχα πιο παλια ενα ε30, μπορει να ειχε ενα ξεθωριασμενο καπω και ψιλοσπασμενο προφιλακτιρα, ( εφαγα τον προφιλακτιρα και το κεφαλι μου στο παρπριτζ σε ενα πεζουλι)))))) αλλα πιγαινε τα οπισθια του.
ειχα ενα Νισσαν σανι του 93' με 1,6 και διπλο επανω, ενα βραδυ εκανα 19 λεπτα Χανια Ρεθυμνο με ενα Βτεκ πισω μου ολο τον δρομο να με πιανει ευθειες αλλα στοφες να χανεται, ( 3 μοτερ εφαγα σε αυτο το σανι )
ειχα ενα αλμερα τραινο στον δρομο και απο τα πιο ομορφα των Χανιων αλλα πιρε και αυτο τον δρομο του.
Ολα τα προιγουμενα μου αυτοκινιτα ηταν της στροφης. ετσι θελω να κανω και το 414 που εβαλα στο μυαλο μου αλλα σιγα σιγα θα το τελειοποιησω. αλλα σιγα σιγα, ο πρωτος σκοπος ειναι να το βγαλω πιστα και να ευχαριστιθω οδηγηση)))


Εχει ξαναφτιαξει κανεις κατι παρομοιο?
εχω ψαξει λιγο στο ιντερνετ και δεν βρικα πουθενα στο αγωνιστικα ροβερ.
θελω να δω να παρω ιδεες, να το νιωσω λιγο λιγο να ξερω που θα πορευτω

τα εχω γραψει λιγο γενικα εδω αλλα προς τον μοιραζμο του αισθηματος μου θα μπορουσα να γραψω καμια 10αρια σελιδες) ευελπιστω να με καταλαβατε τι που το παω το αισθιμα)))))

Καλο βραδακι σε ολους

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Αγωνιστικο 414

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Άρα θέλεις:

- Ξήλωμα όλο το εσωτερικό και να αφήσεις μόνο τα πολύ βασικά (ταμπλό, τιμόνι κι ένα bucket)
- Roll cage (ακριβό μεν, αλλά απαραίτητο)
- Αντικατάσταση όσων μεταλλικών μερών του αμαξώματος μπορείς με πολυεστερικά ή carbon (αν σε "παίρνει" οικονομικά)
- Ανάρτηση coilover ρυθμιζόμενη
- Μπάρες θόλων, ψαλιδιών
- Συνεμπλόκ πολυουρεθάνης
- Μεγαλύτερες αντιστρεπτικές
- Φρένα μπρος-πίσω από MG ZR ή ZS 160 (αναβαθμισμένα με τακάκια και δίσκους προδιαγραφών αναλόγων της περίστασης) και αντλία από Integra Type R
- Αγωνιστικά λάστιχα και φαρδύτερες ζάντες 15άρες
- "Ψαγμένη" ευθυγράμμιση
- Ζώνες ασφαλείας 4 σημείων
- Ατμοσφαιρικό μοτέρ δυνατό και αξιόπιστο (εδώ έχεις θέμα)
- Βάσεις μηχανής-σασμάν πολυουρεθάνης

Σίγουρα όλο και κάτι θα ξεχνάω...

Γενικά, το συνολικό κόστος θα είναι μεγάλο και το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι η αξιοπιστία του κινητήρα. Παρολαυτά αν το αποφασίσεις και έχεις τα χρήματα, καλή επιτυχία και δείχνε μας και μας βήμα-βήμα την εξέλιξη του αυτοκινήτου. ;)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Tasos_7R την Δευ Φεβ 04, 2013 8:19 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Αγωνιστικο 414

Δημοσίευση από R414 »

Παιρνεις μια καθαρη καροτσα και τη λυνεις απο την αρχη και πετας και ενα ατμοσφαρικο μοτερακι απο honda/saxorallo
Mην ασχοληθεις με rover μοτερ.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Αγωνιστικο 414

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε:Άρα θέλεις:

- Ξήλωμα όλο το εσωτερικό και να αφήσεις μόνο τα πολύ βασικά (ταμπλό, τιμόνι κι ένα bucket)
- Roll cage (ακριβό μεν, αλλά απαραίτητο)
- Αντικατάσταση όσων μεταλλικών μερών του αμαξώματος μπορείς με πολυεστερικά ή carbon (αν σε πέρνει οικονομικά)
- Ανάρτηση coilover ρυθμιζόμενη
- Μπάρες θόλων, ψαλιδιών
- Συνεμπλόκ πολυουρεθάνης
- Μεγαλύτερες αντιστρεπτικές
- Φρένα μπρος-πίσω από MG ZR ή ZS 160 (αναβαθμισμένα με τακάκια και δίσκους προδιαγραφών αναλόγων της περίστασης) και αντλία από Integra Type R
- Αγωνιστικά λάστιχα και φαρδύτερες ζάντες 15άρες
- Ψαγμένη ευθυγράμμιση
- Ζώνες ασφαλείας 4 σημείων
- Ατμοσφαιρικό μοτέρ δυνατό και αξιόπιστο (εδώ έχεις θέμα)
- Βάσεις μηχανής-σασμάν πολυουρεθάνης

Σίγουρα όλο και κάτι θα ξεχνάω...

Γενικά, το συνολικό κόστος θα είναι μεγάλο και το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι η αξιοπιστία του κινητήρα. Παρολαυτά αν το αποφασίσεις και έχεις τα χρήματα, καλή επιτυχία και δείχνε μας και μας βήμα-βήμα την εξέλιξη του αυτοκινήτου. ;)
+1 .....μοτερ Rover ξέχνα το.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: Αγωνιστικο 414

Δημοσίευση από andreas »

καταρχην,το αμαξι το εχεις η θελεις να παρεις?
γιατι υπαρχουν ετοιμα αγωνιστικα με μεγαλη προικα σε τιμες χωμα!

Bezan

Re: Αγωνιστικο 414

Δημοσίευση από Bezan »

Tasos_7R έγραψε:Άρα θέλεις:

- Ξήλωμα όλο το εσωτερικό και να αφήσεις μόνο τα πολύ βασικά (ταμπλό, τιμόνι κι ένα bucket)
- Roll cage (ακριβό μεν, αλλά απαραίτητο)
- Αντικατάσταση όσων μεταλλικών μερών του αμαξώματος μπορείς με πολυεστερικά ή carbon (αν σε "παίρνει" οικονομικά)
- Ανάρτηση coilover ρυθμιζόμενη
- Μπάρες θόλων, ψαλιδιών
- Συνεμπλόκ πολυουρεθάνης
- Μεγαλύτερες αντιστρεπτικές
- Φρένα μπρος-πίσω από MG ZR ή ZS 160 (αναβαθμισμένα με τακάκια και δίσκους προδιαγραφών αναλόγων της περίστασης) και αντλία από Integra Type R
- Αγωνιστικά λάστιχα και φαρδύτερες ζάντες 15άρες
- "Ψαγμένη" ευθυγράμμιση
- Ζώνες ασφαλείας 4 σημείων
- Ατμοσφαιρικό μοτέρ δυνατό και αξιόπιστο (εδώ έχεις θέμα)
- Βάσεις μηχανής-σασμάν πολυουρεθάνης

Σίγουρα όλο και κάτι θα ξεχνάω...

Γενικά, το συνολικό κόστος θα είναι μεγάλο και το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι η αξιοπιστία του κινητήρα. Παρολαυτά αν το αποφασίσεις και έχεις τα χρήματα, καλή επιτυχία και δείχνε μας και μας βήμα-βήμα την εξέλιξη του αυτοκινήτου. ;)
Καλημερες και καλη εβδομαδα!
ναι ειναι αρκετα, αλλα με ψαξιμο το κοστος δεν ειναι και τοσο μεγαλο.
καροτσα παιρνω τωρα αυτην την εβδομαδα, εχω βρει ενα ιδιο με το δικο μου αλλα τα σαλονια ειναι σε κατασταση κουτι! καμια σχεση με αυτα που φοραω, ο προιγουμενος πρεπει να ηταν πολυ μα πολυ βρωμιαρης.
θελω και την την τρμπα υδραυλικου απο αυτο που θα παρω να το φορεσω και αυτο στο δικο μου, γενικα θα συμμαζευοντας το δικο μου , μου περισσευει μια καροτσα αδεια ξυλωμενη. και πανω σε αυτην σιγα σιγα θα πορευτω.
πρωτα θα την παω σε εναν σιδερα να μου φτιαξει το Roll Cage. αναρτισεις και τα περι ελεγχου του αυτοκινιτου ψαξιμο θελει, αλλα πιστευω οτι στην αρχη και με απλα χαμιλωμενα κανει την δουλεια του, δεν ξερω ομως βασικα πως θα το δουλεψει το αμορτισερ με πιο λιγο βαρος τωρα που το σκεφτομαι.
ζαντες δεν ειναι ακριβες, κοιτουσα στο καρ.γρ και ειδα μεχρι και ενκει, ( εγω που ειχα αγορασει τις Ενκει ΝΤ03 στο αλμερα τις πληρωσα 800 ευρω σε φιλο ) και τωρα παρομοιες εχουν 200-300 ευρω.
τωρα για το μοτερ, εχχ, πονεμενο θεμα, τι βαζει τι δεν βαζει δεν ξερω, θα διαβασω το φορουμ να μαθω και γω, δεν ειχα τον χρονο ακομα

σιγα σιγα θα το στησω
φοτογραφιες και περιγραφες και το τι θα κανω θα στελνω βεβαια, τωρα κιολας που θα παρω το δευτερο και θα αλλαζω ολα τα σαλονια ολο και κατι θα ρωτισω, εφαγα τα χερια μου εχθες να φτιαξω την γρυλια παραθυρου..........

Bezan

Re: Αγωνιστικο 414

Δημοσίευση από Bezan »

R414 έγραψε:Παιρνεις μια καθαρη καροτσα και τη λυνεις απο την αρχη και πετας και ενα ατμοσφαρικο μοτερακι απο honda/saxorallo
Mην ασχοληθεις με rover μοτερ.
Καλημερα!
την καροτσα την παιρνω τωρα, ουτε με 1,6 μοτερ να ασχολιθω?
το 1,4 πεταει 205 στον δρομο, με δευτερα στα 95 χμ, για πιστα καλα ειναι αυτα, αλλα θα φαω το μοτερ σε πιστα νομιζω

Bezan

Re: Αγωνιστικο 414

Δημοσίευση από Bezan »

andreas έγραψε:καταρχην,το αμαξι το εχεις η θελεις να παρεις?
γιατι υπαρχουν ετοιμα αγωνιστικα με μεγαλη προικα σε τιμες χωμα!
ναι τα εχω δει αλλα σε μετριτα δεν εχω τα τοσα λευτα, αλλα θα εχω αδεια καροτσα τωρα και αντι να την πεταξω καλυτερα ειναι να το φτιαξω για πιστα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Αγωνιστικο 414

Δημοσίευση από i-VTec »

Δε χρειάζεται να βάλεις ακριβές ζάντες, μια τυπική ανθεκτική 15άρα όχι πολύ βαριά με το σωστό offset θα κάνει τη δουλειά μια χαρά. Γενικά με κάλυψε ο Τάσος με τη λίστα του. Επιλογές aftermarket υπάρχουν τα περισσότερα από αυτά, και αν δεν υπάρχουν θα πας σε custom λύσεις.

Μοτερικά δυστυχώς θα σου πρότεινα κι εγώ να μην ασχοληθείς με K-Series, ειδικά τα 1.4/1.6 δε θα σε καλύψουν μέσα στην πίστα σε καμία περίπτωση. Το 1.8 VVC με τα βασικά (εισαγωγή-εξάτμιση) πιστεύω θα πηγαίνει καλά πάνω σε καρότσα 900-950 κιλά (τόσο θα φτάσει με τα ελαφρώματα και τις ενισχύσεις) στην πίστα και είναι και σχετικά υψηλόστροφο, αλλά με καλή ροπούλα μεσαίες. Δε ξέρω όμως πόσο θα συμπαθήσει την καταπόνηση πού θα δέχεται σε ένα τέτοιο χώρο. Ένα Honda μοτέρ (έστω D16) θα ήταν προτιμότερο από πλευράς αξιοπιστίας και θα είχε τις ίδιες επιδόσεις πάνω-κάτω, αλλά θέλεις δουλειά να το βάλεις στο αμάξι μαζί με τα ηλεκτρικά του κ.λπ.
Εικόνα

Bezan

Re: Αγωνιστικο 414

Δημοσίευση από Bezan »

i-VTec έγραψε:Δε χρειάζεται να βάλεις ακριβές ζάντες, μια τυπική ανθεκτική 15άρα όχι πολύ βαριά με το σωστό offset θα κάνει τη δουλειά μια χαρά. Γενικά με κάλυψε ο Τάσος με τη λίστα του. Επιλογές aftermarket υπάρχουν τα περισσότερα από αυτά, και αν δεν υπάρχουν θα πας σε custom λύσεις.

Μοτερικά δυστυχώς θα σου πρότεινα κι εγώ να μην ασχοληθείς με K-Series, ειδικά τα 1.4/1.6 δε θα σε καλύψουν μέσα στην πίστα σε καμία περίπτωση. Το 1.8 VVC με τα βασικά (εισαγωγή-εξάτμιση) πιστεύω θα πηγαίνει καλά πάνω σε καρότσα 900-950 κιλά (τόσο θα φτάσει με τα ελαφρώματα και τις ενισχύσεις) στην πίστα και είναι και σχετικά υψηλόστροφο, αλλά με καλή ροπούλα μεσαίες. Δε ξέρω όμως πόσο θα συμπαθήσει την καταπόνηση πού θα δέχεται σε ένα τέτοιο χώρο. Ένα Honda μοτέρ (έστω D16) θα ήταν προτιμότερο από πλευράς αξιοπιστίας και θα είχε τις ίδιες επιδόσεις πάνω-κάτω, αλλά θέλεις δουλειά να το βάλεις στο αμάξι μαζί με τα ηλεκτρικά του κ.λπ.
Καλησπερα!
σχετικα με τισ ζαντες αυτο λεω και εγω, αρχη ειναι ακομα, βολευομαι με απλες.
οσο για το μοτερ, διαβασα οτι ειναι βαβουρα ια τον ηλεκτρολογο, αλλα θα το κοιταξω και στο ιντερνετ τι μπορει να μπει επανω, ουτως η αλλως το αυτοκινιτο θα γδυθει εντελως, οποτε μπορει να γινει πιο ευκολα δουλεια νομιζω, να ραφτει και λιγο λιγο το σωμα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες