Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Απάντηση
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Είχα ενα θεμα με το σασμάν μου και ειπα να το σκαλήσω λιγο το θέμα....
Αγόρασα ενα ZR160 σασμάν για να παρω την κοντύτερη 1η -2α του και φυσικα οτι αλλο φαγωθηκε απο το δικο μου σασμάν.
Κατι ρουλεμανακια κτλ.
Το σασμάν του ZR σε σχεση με τα F/TF εχει πιο κοντή 1η-2α-5η
Την 5η δε θα την περασω αφου η μακρια δικη μου μού αρεσει...
Για οποιον ξέρει απο νούμερα

1η 2α 3η 4η 5η κορ/νιο
MGF/TF 3.167 1.842 1.308 1.033 0.765 4.200
ΖR 160 3.250 1.895 1.308 1.033 0.848 4.200

Aρα τωρα το δικο μου ειναι
3.250 1.895 1.308 1.033 0.765 4.200

Θεωρώ οτι ειναι η ιδανικοτερη κλιμάκωση αλλά εντυπωσεις απο αύριο!

Ακολουθουν φωτο απο το σασμάν που πηρα και απο το μπλοκέ που φυσικα πέρασα απο το ενα στο αλλο!

Αυριο πρωτα ο Θεός, θα ειναι έτοιμο!

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us


Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

Kαι καλό link με ολους τους κωδικούς των PG1...
http://www.drawmer.net/libra/pg1ratios.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
MG TF turbo...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Δημοσίευση από kostas200vi »

Να υποθέσω ότι φοράς 16αρες ?
Για να απλώσει το αμάξι και να φορτώσεις χιλιόμετρα θελεις μακριά πρώτη και λίγο μακρύτερη δεύτερα, σε σχέση με ότι φορούσες
Το ZR φοράει 17αρες 205/45/17 , ας υποθέσουμε ότι η αλλαγές θα γίνονται στο όριο το 7500 στρ/λεπτό :
1st Gear Ratio: 3.250 = 63 (kmh)
2nd Gear Ratio: 1.895 = 109 (kmh)
3rd Gear Ratio: 1.308 = 158 (kmh)
4th Gear Ratio: 1.033 = 200 (kmh)
5th Gear Ratio: 0.848 = 243 (kmh)
Final Drive Ratio: 4.200
Στο δικό σου με 215/40/16 και στις ίδιες στροφές να λεπτό
Παλιό setup Νέο setup
3.167 = 61 3.250 = 60
1.842 = 105 1.895 = 102
1.308 = 148 1.308 = 148
1.033 = 187 1.033 = 187
0.765 = 253 0.765 = 253

Το διόρθωσα σύμφωνα με τα λάστιχα που φοράς αλλά δεν βλέπω διαφορές
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kostas200vi την Πέμ Ιουν 28, 2012 6:15 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Δημοσίευση από i-VTec »

Για την ισχύ του F νομίζω είναι υπερβολή τα 70 1η και 120 με 2α...Ήδη είναι μακρύ κατά τη γνώμη μου για ατμοσφαιρικό αμάξι...Και ειδικά αν ντριφτάρεις, πάλι δε σε συμφέρουν τόσο μακριές σχέσεις.

Κώστα αν το βγάλεις αύριο πάρε ένα τηλ να βρεθούμε :-D
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Δημοσίευση από kostas200vi »

Δεν ξέρω εάν το θέλει για drift, :s τότε θέλει άλλο setup στο σασμάν, εάν όμως το θέλει για στήσιμο στο φανάρι, αυτό που του είπα είναι πολύ καλό και το αμάξι θα φορτώνει χιλιόμετρα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:Να υποθέσω ότι φοράς 16αρες ?
Για να απλώσει το αμάξι και να φορτώσεις χιλιόμετρα θελεις μακριά πρώτη και λίγο μακρύτερη δεύτερα, σε σχέση με ότι φορούσες
Το ZR φοράει 17αρες 205/45/17 , ας υποθέσουμε ότι η αλλαγές θα γίνονται στο όριο το 7500 στρ/λεπτό :
1st Gear Ratio: 3.250 = 63 (kmh)
2nd Gear Ratio: 1.895 = 109 (kmh)
3rd Gear Ratio: 1.308 = 158 (kmh)
4th Gear Ratio: 1.033 = 200 (kmh)
5th Gear Ratio: 0.848 = 243 (kmh)
Final Drive Ratio: 4.200
Στο δικό σου με 16αρες να υποθέσουμε ότι φοράς 195 45 16 και στις ίδιες στροφές να λεπτό
Παλιό setup Νέο setup
3.167 = 61 3.250 = 63
1.842 = 106 1.895 = 109
1.308 = 149 1.308 = 158
1.033 = 189 1.033 = 200
0.765 = 255 0.765 = 255
Το setup είναι καλό, αλλά χρειαζόσουν μια μακρύτερη πρώτη στα 70 και μια δεύτερα στα 120 εκεί θα ήταν super.
Κώστα, μήπως έχεις μπλέξει μερικά νούμερα..??
με την πιο κοντή πρώτη θα βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα σε σχέση με την μακρύτερη..?
επίσης σε ίδια ταχύτητα με ίδια λάστιχα, πως προκύπτουν διαφορετικά νούμερα..? 1.308 = 149 1.308 = 158

http://www.mg-roverclub.gr/tyrecalculator.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Δεν το θελω ουτε για φαναρια, ουτε για drift (με τη στενη έννοια του ορου).
Για να κανενα παντιλικάκι 1η- 2α.
Ουσιαστικά λιγο παραπανω ροπή στη 2α.

Κώστα 215-40-16 φοράω.
Σκέψου οτι το αμαξι έχει διαταξη MR και παταει πολυ καλα.
Αν το οδηγησεις θα νομιζεις οτι ειναι το πολυ 120 αλογα!
Φαντασου οτι η 1η θελει πολυ πατιναρισμα για να σπιναρει...

Η συγκριση με το ZR είναι αστοχη.
Το θεμα ειναι να υπολογισεις την 1η 2α ποσα χλμ βγαζουν με το παλιο και νεο γραναζωμα.
MG TF turbo...

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

nikolas έγραψε:
επίσης σε ίδια ταχύτητα με ίδια λάστιχα, πως προκύπτουν διαφορετικά νούμερα..? 1.308 = 149 1.308 = 158

http://www.mg-roverclub.gr/tyrecalculator.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Προφανως συγκρινει τα 195-45-16 με τα 205-40-17
Που οπως ειπα, δεν εχει κανενα νοημα αυτη η συγκριση (και φοραω 215-40)
MG TF turbo...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Να υποθέσω ότι φοράς 16αρες ?
Για να απλώσει το αμάξι και να φορτώσεις χιλιόμετρα θελεις μακριά πρώτη και λίγο μακρύτερη δεύτερα, σε σχέση με ότι φορούσες
Το ZR φοράει 17αρες 205/45/17 , ας υποθέσουμε ότι η αλλαγές θα γίνονται στο όριο το 7500 στρ/λεπτό :
1st Gear Ratio: 3.250 = 63 (kmh)
2nd Gear Ratio: 1.895 = 109 (kmh)
3rd Gear Ratio: 1.308 = 158 (kmh)
4th Gear Ratio: 1.033 = 200 (kmh)
5th Gear Ratio: 0.848 = 243 (kmh)
Final Drive Ratio: 4.200
Στο δικό σου με 16αρες να υποθέσουμε ότι φοράς 195 45 16 και στις ίδιες στροφές να λεπτό
Παλιό setup Νέο setup
3.167 = 61 3.250 = 63
1.842 = 106 1.895 = 109
1.308 = 149 1.308 = 158
1.033 = 189 1.033 = 200
0.765 = 255 0.765 = 255
Το setup είναι καλό, αλλά χρειαζόσουν μια μακρύτερη πρώτη στα 70 και μια δεύτερα στα 120 εκεί θα ήταν super.
Κώστα, μήπως έχεις μπλέξει μερικά νούμερα..??
με την πιο κοντή πρώτη θα βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα σε σχέση με την μακρύτερη..?
επίσης σε ίδια ταχύτητα με ίδια λάστιχα, πως προκύπτουν διαφορετικά νούμερα..? 1.308 = 149 1.308 = 158

http://www.mg-roverclub.gr/tyrecalculator.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ναι τα διόρθωσα.... copy paste λάθος νούμερα είχα βαλει τα "δικά μου" :-D
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Δημοσίευση από kostas200vi »

Κώστας RWD έγραψε:Δεν το θελω ουτε για φαναρια, ουτε για drift (με τη στενη έννοια του ορου).
Για να κανενα παντιλικάκι 1η- 2α.
Ουσιαστικά λιγο παραπανω ροπή στη 2α.

Κώστα 215-40-16 φοράω.
Σκέψου οτι το αμαξι έχει διαταξη MR και παταει πολυ καλα.
Αν το οδηγησεις θα νομιζεις οτι ειναι το πολυ 120 αλογα!
Φαντασου οτι η 1η θελει πολυ πατιναρισμα για να σπιναρει...

Η συγκριση με το ZR είναι αστοχη.
Το θεμα ειναι να υπολογισεις την 1η 2α ποσα χλμ βγαζουν με το παλιο και νεο γραναζωμα.
Ok Κώστα τα διόρθωσα, αλλά φίλε δεν βλέπω μεγάλες διαφορές στο νέο γραναζωμα στην πρωτη απο 61 πας 60 και δευτέρα από 105 στα 102, νομιζω ότι θελεις πιο στενό λάστιχο για αυτό δεν ξεκινάει το αμάξι, οσο για το παντιλικι - drift θελεις μακριααα δευτέρα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Σχέσεις PG1 και παντρέματα

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

kostas200vi έγραψε: Ok Κώστα τα διόρθωσα, αλλά φίλε δεν βλέπω μεγάλες διαφορές στο νέο γραναζωμα στην πρωτη απο 61 πας 60 και δευτέρα από 105 στα 102, νομιζω ότι θελεις πιο στενό λάστιχο για αυτό δεν ξεκινάει το αμάξι, οσο για το παντιλικι - drift θελεις μακριααα δευτέρα.
Το ξερω οτι η διαφορα ειναι μικρη αλλα αφου έτσι κι αλλιως
1. θα ανοιγόταν το σασμάν λόγω μεταφορας μπλοκέ (αρα τα πολλα εργατικα δεν τα γλιτωνω)
2. θα αγόραζα σασμάν
3. Η τιμή σασμάν του ZR160 με το F/TF ειναι ιδια
γιατι να μην αγοραζα το συγκεκριμενο και να περναγα τις σχεσεις έστω και για ψυχολογικους λογους;;

Οχι, για παντιλικάκια στα πλαισια ενος μετριας ιπποδυναμης ατμοσφαιρικου πισωκινητου θες οσο το δυνατόν πιο κοντό σασμάν! Ειδικά και με το βαρος που εχω πισω... θελω ακομα πιο κοντό!!
Παταει καλα λεμε!!
MG TF turbo...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες