MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

xristos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 8:52 pm
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

Δημοσίευση από xristos »

Με ολα τα προβληματα που εχω με τον κινητηρα μου,εχω αυτους τους 2 στο μυαλο μου(που μπορω να τους εχω σχετικα ευκολα) εσεις τι λετε????φυσικα σκεφτομαι και το γκαζι και την αξιοπιστια...

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Τι αμάξι έχεις καταρχήν??
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

Δημοσίευση από R414 »

Πας σε b16,b18 κατευ8ειαν με κατι παραπανω. :-D

xristos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 8:52 pm
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

Δημοσίευση από xristos »

Ενα 214si,απλως εχω βρει και τους 2 κινητηρες ....η σκεψη μου ειναι οτι αν ειναι να βαλω τον MG που εχει 9L/100km γιατι να μην βαλω ενα B16A1 Η A2???οποτε παω πιο πολυ στον D16...που ειναι πιο ευκολη η μετατροπι,αλλα και το MG το ιδιο σκεφτομαι,οτι ειναι πολυ ευκολη....τι λετε ??

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Όσο δύσκολο είναι να βάλεις κινητήρα B16A, ακριβώς το ίδιο δύσκολο είναι να βάλεις και οποιονδήποτε άλλο κινητήρα Honda στο αμάξι σου, συμπεριλαμβανομένου του D16. Με άλλα λόγια αν αποφάσιζες να μπεις ποτέ σε τέτοια διαδικασία, θα ήταν κρίμα να βάλεις D16 και όχι Β16.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

Δημοσίευση από antonis132 »

αν ησουν μηχανικος απλα απο μερακι καντο,αλλα και σε αυτη την περιπτωση λιγοτερες εργατοωρες και υλικα θα αφιερωσεις στο να αλλαζεις απλα φλατζα καθε 3χρονια η 20.000χλμ οποιο ερθει νωριτερα
και γιατι να κανεις την μετατροπη και να μην παρεις ενα ετοιμο,πλεον ολα ειναι στην ξεφτιλα-ξεπουλημα,με λιγα χρηματα βρισκεις οτι κυβικα,μαρκα και σασι θελεις :despair:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

Δημοσίευση από nikolas »

antonis132 έγραψε:αν ησουν μηχανικος απλα απο μερακι καντο,αλλα και σε αυτη την περιπτωση λιγοτερες εργατοωρες και υλικα θα αφιερωσεις στο να αλλαζεις απλα φλατζα καθε 3χρονια η 20.000χλμ οποιο ερθει νωριτερα
και γιατι να κανεις την μετατροπη και να μην παρεις ενα ετοιμο,πλεον ολα ειναι στην ξεφτιλα-ξεπουλημα,με λιγα χρηματα βρισκεις οτι κυβικα,μαρκα και σασι θελεις :despair:
το "κάθε 3 χρόνια ή 20.000χλμ" από που προκύπτει?

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

Δημοσίευση από antonis132 »

ειναι ο μεσος ορος διαρκειας ζωης της φλατζας -'ημερομηνια ληξης' :-D (μια μετρια εργασια,σε μη εξειδικευμενο συνεργειο)
Υγ:58.000km and keep going! :beer:
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

Δημοσίευση από kostas200vi »

antonis132 έγραψε:ειναι ο μεσος ορος διαρκειας ζωης της φλατζας -'ημερομηνια ληξης' :-D (μια μετρια εργασια,σε μη εξειδικευμενο συνεργειο)
Δεν ισχύει.... :roll:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???

Δημοσίευση από i-VTec »

Όπως σου είπαν και παραπάνω, αν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις τις γνώσεις και τα εργαλεία/μέσα, πήγαινε σε B16...Μεταξύ D16 και VVC δε ξέρω τι θα διάλεγα...Από κατανάλωση θα παίζουν στα ίδια επίπεδα περίπου, ίσως να καίει κάτι παραπάνω το VVC...Με τελείως μαμά D16 σε ελαφριά καρότσα 214si θα μπορείς εύκολα να είσαι στα 7-7,5 lt/100 μέσα στην πόλη με απαλή οδήγηση...και στην εθνική με 90-100 θα είσαι στα 6-6,5 Lt/100...Και από επιδόσεις, θα είναι λίγο καλύτερο το VVC, αλλά μη φανταστείς τρελές διαφορές. Και τα δύο μοτέρ θα τα βρείς πάνω-κάτω στα ίδια λεφτά, αλλά σκέψου ότι είναι πολύ πιό πιθανό να πέσεις σε "φρέσκο" μοτέρ VVC, απ'ότι D16 πού θα έχει σίγουρα 100000-150000 Km και θα τσιμπάει λαδάκι λογικά...Και επίσης ότι το VVC θα μπεί σχετικά πιό εύκολα πάνω στην καρότσα σου, κυρίως από άποψης ηλεκτρικών/καλωδιώσεων.

Αν αποφασίσεις για B16 πάντως, είναι η μέρα με τη νύχτα σε επιδόσεις σε σχέση με D16/VVC. Και αν είναι καλοσυντηρημένο επίσης δεν καίει πολύ (8 lt/100 Km στην πόλη άνετα).
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες