MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 219
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 9:52 pm
- Τοποθεσία: Βολος
- Επικοινωνία:
MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
Με ολα τα προβληματα που εχω με τον κινητηρα μου,εχω αυτους τους 2 στο μυαλο μου(που μπορω να τους εχω σχετικα ευκολα) εσεις τι λετε????φυσικα σκεφτομαι και το γκαζι και την αξιοπιστια...
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
Τι αμάξι έχεις καταρχήν??
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
Πας σε b16,b18 κατευ8ειαν με κατι παραπανω.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 219
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 9:52 pm
- Τοποθεσία: Βολος
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
Ενα 214si,απλως εχω βρει και τους 2 κινητηρες ....η σκεψη μου ειναι οτι αν ειναι να βαλω τον MG που εχει 9L/100km γιατι να μην βαλω ενα B16A1 Η A2???οποτε παω πιο πολυ στον D16...που ειναι πιο ευκολη η μετατροπι,αλλα και το MG το ιδιο σκεφτομαι,οτι ειναι πολυ ευκολη....τι λετε ??
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
Όσο δύσκολο είναι να βάλεις κινητήρα B16A, ακριβώς το ίδιο δύσκολο είναι να βάλεις και οποιονδήποτε άλλο κινητήρα Honda στο αμάξι σου, συμπεριλαμβανομένου του D16. Με άλλα λόγια αν αποφάσιζες να μπεις ποτέ σε τέτοια διαδικασία, θα ήταν κρίμα να βάλεις D16 και όχι Β16.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
αν ησουν μηχανικος απλα απο μερακι καντο,αλλα και σε αυτη την περιπτωση λιγοτερες εργατοωρες και υλικα θα αφιερωσεις στο να αλλαζεις απλα φλατζα καθε 3χρονια η 20.000χλμ οποιο ερθει νωριτερα
και γιατι να κανεις την μετατροπη και να μην παρεις ενα ετοιμο,πλεον ολα ειναι στην ξεφτιλα-ξεπουλημα,με λιγα χρηματα βρισκεις οτι κυβικα,μαρκα και σασι θελεις
και γιατι να κανεις την μετατροπη και να μην παρεις ενα ετοιμο,πλεον ολα ειναι στην ξεφτιλα-ξεπουλημα,με λιγα χρηματα βρισκεις οτι κυβικα,μαρκα και σασι θελεις
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
το "κάθε 3 χρόνια ή 20.000χλμ" από που προκύπτει?antonis132 έγραψε:αν ησουν μηχανικος απλα απο μερακι καντο,αλλα και σε αυτη την περιπτωση λιγοτερες εργατοωρες και υλικα θα αφιερωσεις στο να αλλαζεις απλα φλατζα καθε 3χρονια η 20.000χλμ οποιο ερθει νωριτερα
και γιατι να κανεις την μετατροπη και να μην παρεις ενα ετοιμο,πλεον ολα ειναι στην ξεφτιλα-ξεπουλημα,με λιγα χρηματα βρισκεις οτι κυβικα,μαρκα και σασι θελεις
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
ειναι ο μεσος ορος διαρκειας ζωης της φλατζας -'ημερομηνια ληξης' (μια μετρια εργασια,σε μη εξειδικευμενο συνεργειο)
Υγ:58.000km and keep going!
Υγ:58.000km and keep going!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
Δεν ισχύει....antonis132 έγραψε:ειναι ο μεσος ορος διαρκειας ζωης της φλατζας -'ημερομηνια ληξης' (μια μετρια εργασια,σε μη εξειδικευμενο συνεργειο)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 1.8 (160) Η D16A8???
Όπως σου είπαν και παραπάνω, αν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις τις γνώσεις και τα εργαλεία/μέσα, πήγαινε σε B16...Μεταξύ D16 και VVC δε ξέρω τι θα διάλεγα...Από κατανάλωση θα παίζουν στα ίδια επίπεδα περίπου, ίσως να καίει κάτι παραπάνω το VVC...Με τελείως μαμά D16 σε ελαφριά καρότσα 214si θα μπορείς εύκολα να είσαι στα 7-7,5 lt/100 μέσα στην πόλη με απαλή οδήγηση...και στην εθνική με 90-100 θα είσαι στα 6-6,5 Lt/100...Και από επιδόσεις, θα είναι λίγο καλύτερο το VVC, αλλά μη φανταστείς τρελές διαφορές. Και τα δύο μοτέρ θα τα βρείς πάνω-κάτω στα ίδια λεφτά, αλλά σκέψου ότι είναι πολύ πιό πιθανό να πέσεις σε "φρέσκο" μοτέρ VVC, απ'ότι D16 πού θα έχει σίγουρα 100000-150000 Km και θα τσιμπάει λαδάκι λογικά...Και επίσης ότι το VVC θα μπεί σχετικά πιό εύκολα πάνω στην καρότσα σου, κυρίως από άποψης ηλεκτρικών/καλωδιώσεων.
Αν αποφασίσεις για B16 πάντως, είναι η μέρα με τη νύχτα σε επιδόσεις σε σχέση με D16/VVC. Και αν είναι καλοσυντηρημένο επίσης δεν καίει πολύ (8 lt/100 Km στην πόλη άνετα).
Αν αποφασίσεις για B16 πάντως, είναι η μέρα με τη νύχτα σε επιδόσεις σε σχέση με D16/VVC. Και αν είναι καλοσυντηρημένο επίσης δεν καίει πολύ (8 lt/100 Km στην πόλη άνετα).
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες