v6 mg zr!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
Most Wanted ZR
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2012 4:52 am
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Most Wanted ZR »

το έχω σκεφτεί και αυτό! αλλά όποως όπως πιστευω ολοι ξερουμε ολοι οι rover κινητήρες είναι ευεσθητοι και στα χερια μου επειδη ειμαι και νεος δεν νομιζω να αντεξει και πολυ!

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από nikolas »

σχετικά με το δίσκο και το σασμάν, αν και ήδη σου απάντησα, αλλά το ξαναανέφερες..
το κύριο πρόβλημα σου δεν θα είναι η αντοχή του δίσκου, αλλά η αντοχή όλου του σασμάν..οπότε αν πας σε vvc ή σε turbo, μπας αναγκαστικά σε pg1..

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από R414 »

Μπορεις αρχικα να το κανεις 1800 απλο χωρις vvc να δεις αν σε ικανοποιει
και βλεπεις στη πορεια.Ιδια ροπη εχουν απλα με το vvc εχεις 35-40 αλογα πανω
Αν δεν εισαι καφρος αντεχει το r65 με ενα καλο δισκοπλατο

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από kostas200vi »

Βάλε ένα VVC με το σασμάν που εχεις, και αργότερα εάν κάνεις καποια βελτίωση και εχεις χρήμα βάζεις και ένα PG1, με το VVC δεν θα εχεις πρόβλημα εάν είναι σε καλή κατασταση το σασμάν σου.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
Most Wanted ZR
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2012 4:52 am
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Most Wanted ZR »

nikolas έγραψε:σχετικά με το δίσκο και το σασμάν, αν και ήδη σου απάντησα, αλλά το ξαναανέφερες..
το κύριο πρόβλημα σου δεν θα είναι η αντοχή του δίσκου, αλλά η αντοχή όλου του σασμάν..οπότε αν πας σε vvc ή σε turbo, μπας αναγκαστικά σε pg1..





:up: :up: ναι αλλα δεν καταλαβα οτι ενοουσες και τον δισκο! οπως και να χει ευχαριστω!!!

Άβαταρ μέλους
Most Wanted ZR
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2012 4:52 am
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Most Wanted ZR »

kostas200vi έγραψε:Βάλε ένα VVC με το σασμάν που εχεις, και αργότερα εάν κάνεις καποια βελτίωση και εχεις χρήμα βάζεις και ένα PG1, με το VVC δεν θα εχεις πρόβλημα εάν είναι σε καλή κατασταση το σασμάν σου.


:up: το σασμαν μου εινε σε σχεδον τελεια κατασταση αποτε αφτο θα γινει!!! και αμα σπασει στη χειροτερη! θα αλαχτει

Άβαταρ μέλους
Most Wanted ZR
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2012 4:52 am
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Most Wanted ZR »

σας ευχαριστω ολους πολυ!! βρηκα κηνιτηρα vvc 1200ε με πλεξουδα και εγγεφαλο...τι λετε για τα λεφτα? καλα? επεισης ελεγε οτι εινε για tf & zr γινεται αφτο????????

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από nikolas »

Most Wanted ZR έγραψε:σας ευχαριστω ολους πολυ!! βρηκα κηνιτηρα vvc 1200ε με πλεξουδα και εγγεφαλο...τι λετε για τα λεφτα? καλα? επεισης ελεγε οτι εινε για tf & zr γινεται αφτο????????
τι εννοείς αν γίνεται αυτό? tf/zr 160 είναι ίδιοι κινητήρες..τα λεφτά είναι "μέτρια" ούτε πάρα πολλά, ούτε ευκαιρία..αν το μοτέρ είναι σε καλή κατάσταση και με λίγα χιλιόμετρα, τότε τσίμπα το..

Άβαταρ μέλους
Most Wanted ZR
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2012 4:52 am
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Most Wanted ZR »

ναι αυτο ενοουσα...δεν το ξερα οτι ειναι ιδιοι απλα παραξενεφτικα γιατι ειναι πισωκινητο!........ειναι απο μαντρα νομιζω στισ φωτο διχνει καλο χωρις ιχνος λαδιου! για τα ιπουπα θα παρω ενα τηλεφωνακι!....κατι πειρε το αφτί μου για 4πεταλουδα απο τι λοτους....κανουν τιποτα αφτα??

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από crAss »

Όλα κάνουν, αν τα στήσεις όλα καλά.
Αν θες να πας σε τετραπετάλουδο όμως, πιο φθηνά θα σου βγει στην τελική να βρεις έναν vhpd από lotus με το κιβώτιο.
Αλλιώς άντε για άλλους εγκεφάλους κλπ.
Πάντως οι vhpd αποδείχθηκαν πιο ζημιάρικοι από τους vvc.
Life is too short not to...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες