v6 mg zr!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
Most Wanted ZR
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2012 4:52 am
Επικοινωνία:

v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Most Wanted ZR »

Καλησπέρα κόσμε! έχω ένα mg zr και αναρωτιόμουν αν παίρνει τον v6 engine από το zs αν δεν κάνω λάθος, έχω δει και έχω σκεφτεί πολλά!! άλλα για το μοτέρ που ψήνομαι άγρια είναι του integra b28c vtech ή τον vvc, φυσικά και ξέρω πως θέλουν πατέντα αλλά δεν με απασχολεί αυτό! αρκεί να ξέρω σίγουρα αν θα χωρέσει κτλπ. Επίσης για τον vvc θα ήθελα να μάθω αν κουμπώνει σε σασμάν από 1.4cc + τα ημιαξονια άκρα κτλπ, όσο για τον integra θα ήθελα να μάθω για τοις βάσεις :s , μάλλον θα θέλουν γύρισμα ανάποδα το ξέρω αλλά θέλω και μια πιο έμπειρη γνώμη :) Ααα! ξεχάστηκα επειδή έχω σκοπό να το βελτιώσω για αυτό ρωτάω ποίος είναι καλύτερος! Θα χαρώ πολύ να ακούσω γνώμες και απόψεις! και νέες ιδέες! Ευχαριστώ προκαταβολικά!!

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από nikolas »

Για να αρχίσουμε, καλό θα ήταν να πέρναγες από τα νέα μέλη, να πεις ένα γεια..
Από εκεί και πέρα, μέσα σε 3 γραμμές post, έχεις γράψει ότι σκέφτεσαι 3 διαφορετικούς κινητήρες..οπότε από που να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε με προτάσεις κλπ..??

επιγραμματικά να σου πω
-v6 μπαίνει, υπάρχει project στην Αγγλία σε Rover200 αλλά θέλει πολύ δουλειά σε όλους τους τομείς..
-b28c? δεν τον ξέρω, δεν ξέρω αν μπαίνει και πως..
-vvc η πιο απλή λύση, plug n play..όσο για το σασμάν του 1.4, δεν έχει κανένα πρόβλημα από θέμα κουμπώματος με τον vvc..θέμα αντοχής έχει..

Άβαταρ μέλους
Most Wanted ZR
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2012 4:52 am
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Most Wanted ZR »

Συγνώμη δεν ήξερα και ακόμα δεν ξέρω γιατί είμαι καινούριος.ούτε φώτο δεν ξέρω να βάζω!....εννοούσα τον b18c τύπωσα λάθος! ακριβός τα σκέφτομαι όλα αναλυτικά για να κάνω το σωστό....για τον v6 αυτόν με τα 2500cc θα ήθελα να μάθω πιο πολύ αν αξίζει ο κόπος....η δουλειά δεν μου είναι πρόβλημα!τα λεφτά είναι το πρόβλημα :/....συμφωνώ και εγώ με τον vvc...ανησυχώ για το πάντρεμα του με το σασμάν και αν θα αντέχει τη ροπή ο δίσκος,όσο για την αντοχή του δε με ανησυχεί το πάω ομαλά στο δρόμο....απλά άμα μου κολλήσει κάποιος πιστεύω να του φεύγω με το 14ρι σασμάν....εσύ τι λες? καλύτερα με το 14ρι ή το κανονικό?... επίσης από ρεύματα κτλπ? θα χρειαστώ από το vvc? και το κυριότερο, το πείραγμα θα ωφελήσει ή τσάμπα λεφτά? Ευχαριστώ!

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Για να βάλεις μοτέρ Honda στο αμάξι σου δεν είναι καθόλου εύκολη μετατροπή, ούτε φθηνή. Ειδικά για το B18C θα σου πρότεινα να το ξεχάσεις, αφού οι τιμές γι' αυτά τα τροπέτα είναι εξωφρενικές (3000-4000 ευρώ για μοτέρ 10ετίας ++ με πάνω-κάτω καμιά 200αριά χιλιάδες χιλιόμετρα!! :shock:).
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από nikolas »

Από τη μία σε καίει το οικονομικό, από την άλλη δεν σε νοιάζει το γκάζι γιατί το πας χαλαρά..
θα σου πρότεινα να μην προχωρήσεις σε καμία μετατροπή..και αν επιμένεις, τότε βάλε ένα vvc και είσαι οκ..

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από R414 »

Με v6 και ολο το extra βαρος το αμαξι 8α γινει τραγικα μπροστοβαρο με οτι συνεπαγεται αυτο
στη ολη γεωμετρια..Θες πολλα πραματα σε ολους τους τομεις για κατι τετοιο φρενα,αμπορτισερ,αλλα ζαντολαστιχα
κλπ..Ειναι μετατροπη για τσεπη που δεν 8α ειναι αναλογη για μενα παντα του κοστους της
Οικονομικα οικονομικα βαζεις Vvc kai τελος

Άβαταρ μέλους
Most Wanted ZR
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2012 4:52 am
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Most Wanted ZR »

και όμως είναι είναι εύκολη μετατροπή φίλε μου...έχουν βάλει κάνα 2 φίλοι μου αλά b16a τις βάσεις μετέτρεψαν...υπομονή θέλει!...δεν είπα ότι δεν με νοιάζει το γκάζι απλά έλεγα για το σασμάν! ούτος ή άλλος που να τρέξω μες την πόλη? μόνο τα σαββατοκύριακα και άμα γίνει κανένα πατηματάκι...με λίγα λόγια το πρώτο που έχω στο μυαλό μου είναι ο vvc με 14ρι σασμάν σαν βασικός σκοπός τα άλλα αργότερα....και όπως μου λέτε και εσείς σε vvc με βλέπω! με ανησυχεί όμως λίγο το 14ρι σασμάν ο δίσκος βασικά αν θα αντέχει τη ροπή! απο τον vvc...θα χρειαστώ και πλεξούδα? ή μόνο τον ECU ???

Άβαταρ μέλους
Most Wanted ZR
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2012 4:52 am
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Most Wanted ZR »

R414 έγραψε:Με v6 και ολο το extra βαρος το αμαξι 8α γινει τραγικα μπροστοβαρο με οτι συνεπαγεται αυτο
στη ολη γεωμετρια..Θες πολλα πραματα σε ολους τους τομεις για κατι τετοιο φρενα,αμπορτισερ,αλλα ζαντολαστιχα
κλπ..Ειναι μετατροπη για τσεπη που δεν 8α ειναι αναλογη για μενα παντα του κοστους της
Οικονομικα οικονομικα βαζεις Vvc kai τελος
:iagree:

Gas fc
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 8:29 pm
Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από Gas fc »

και αφου θελεις να τρξεις γενικα γιατι δεν βαζεις εναν Κ turbo απο 75;;;;
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;

Άβαταρ μέλους
parios
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 286
Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2007 12:40 am
Τοποθεσία: mandra-attikhs
Επικοινωνία:

Re: v6 mg zr!!!!!!!

Δημοσίευση από parios »

:iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree:
Gas fc έγραψε:και αφου θελεις να τρξεις γενικα γιατι δεν βαζεις εναν Κ turbo απο 75;;;;
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες