Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

Δημοσίευση από i-VTec »

Μετά από χρόνια συζητήσεων, σχεδίων και αναβολών, το project τελικά πήρε μπρος και στέφθηκε με επιτυχία! Ανοίγω το θέμα κυρίως για όσους μελλοντικά θελήσουν να κάνουν αυτή τη μετατροπή, για να γλιτώσουν τη φασαρία και να ξέρουν από πριν ΑΚΡΙΒΩΣ τι θα χρειαστούν, ώστε να μη τρέχουν τελευταία στιγμή. Φυσικά η μετατροπή δεν είναι η πρώτη πού γίνεται, έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα και στην Αθήνα (2 άτομα συγκεκριμένα) αλλά κανείς δεν την έχει παρουσιάσει πιό αναλυτικά ποτέ...

Καρότσα 416 GTi '91, ουσιαστικά ίδια στα σημεία πού μας ενδιαφέρει με του 216 GTi. Το μοτέρ προήλθε από "δωρητή" ένα CRX VTEC (το πρώην του Τάσου) του 90-91, είναι λοιπόν OBD0 με κωδικό B16A1. Κάνει τη μετατροπή πολύ πιό εύκολη γιατί αρκετά πράγματα από το CRX (και από τα Civic EF) ταιριάζουν στο Rover, ενώ είναι και OBD0, άρα λιγότερη δουλειά στην πλεξούδα. Τα μειονεκτήματα σε σχέση με ένα B16A2 από EG/EK είναι το cable transmission, η ελαφρώς μικρότερη συμπίεση και οι ελαφρώς πιό ήπιοι εκκεντροφόροι αλλά και τα OBD0 ηλεκτρικά.

ΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΜΕ

Μοτέρ
Σασμάν
Ημιαξόνια CRX
Κολάρα καλοριφέρ CRX
Διακόπτης καλοριφέρ CRX
Βέργες σασμάν CRX
Ντίζα γκαζιού CRX
Πλεξούδα CRX
MAP sensor CRX
Εγκέφαλος CRX (PW0)
Βάσεις μηχανής aftermarket ή φτιαχτές

ΤΙ ΚΡΑΤΗΣΑΜΕ

Ψυγείο νερού
Δοχεία νερού/υγρών
Κολάρα ψυγείου
Ντίζα συμπλέκτη
Πλεξούδα εσωτερική

Ό,τι δεν αναφέρεται παραπάνω δε χρειάζεται αλλαγή/μετατροπή. ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΓΕΦΥΡΑ πού χρειάζεται οπωσδήποτε κόψιμο/τροποποίηση για να χωρέσει να περάσει το δίχαλο του B16. Η ΕΜΠΡΟΣ ΒΑΣΗ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ και το μοτέρ χρειάζεται 3 βάσεις, αριστερή, δεξιά και πίσω. Οι βάσεις πού χρησιμοποίησα ήταν από Αμερική (e-bay) ειδικές για μετατροπή B16 σε Civic/CRX 88-91, δε μπόρεσα να βρω κάτι συγκεκριμένο. Πήγαν περίπου 130 ευρώ με μεταφορικά. Κούμπωσαν κουτί παντού πάνω στο μοτέρ και το αμάξι, αλλά δυστυχώς είναι πολύ σκληρές και μεταδίδονται συντονισμοί στην καμπίνα. Ελπίζω σύντομα να τις βγάλω και να τις γεμίσω με άλλο υλικό. Η άλλη επιλογή πού έχετε είναι να πάτε σε κάποιον να σας φτιάξει βάσεις από το μηδέν, αλλά χρειάζεται να κάτσει το μοτέρ στο bay, να γίνουν μετρήσεις κ.λπ. κ.λπ.= χρόνος + χρήμα. Επιπλέον, δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά έχω ενδείξεις ότι η πίσω μαμά βάση του CRX αλλά και του Rover δεν χρειάζεται αντικατάσταση, αν το επιβεβαιώσω τότε αυτό σημαίνει πρακτικά ότι χρειάζονται μόνο δύο βάσεις, η αριστερή και η δεξιά.

Όπως είπαμε, το μοτέρ κάθεται κουτί με τις aftermarket βάσεις στο bay του Rover. Από εκεί και πέρα, δεν αλλάζει θέση σχεδόν σε τίποτα μέσα στο χώρο της μηχανής, εκτός ίσως από κάποια μικροπράγματα (π.χ. ηλεκτρονική) πού βιδώνουν σε άλλες τρύπες λόγω μεγέθους ή σχήματος, αλλά καμία μετατροπή, καμία τρύπα δε χρειάζεται να ανοιχτεί, τίποτα. Δοχεία και μπαταρία μένουν εκεί πού είναι. Σε αντίθεση με ότι θα διαβάσετε σε ξένα fora, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ σφυρηλάτηση του σασί για να χωρέσει το δυναμό ή κάτι άλλο, το μόνο πού πρέπει να αφαιρεθεί είναι ένα πλαστικό από τη μεριά του οδηγού, πίσω από τον τροχό, στο οποίο έβρισκε ο ιμάντας του δυναμό. Τα κολάρα νερού του Rover χρησιμοποιούνται κανονικά με το ψυγείο του Rover, αλλά το ένα (το πάνω) χρειάζεται λίγο κόντυμα, ή απλά μπορείτε να πάρετε κολάρο με το μέτρο και να του δώσετε όποιο σχήμα-μήκος θέλετε για να ταιριάξει. Για το καλοριφέρ πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα μικρά κολάρα αλλά και τον διακόπτη από το CRX, με την ντίζα του Rover πού έρχεται από την καμπίνα. Η ντίζα συμπλέκτη του Rover κουμπώνει κανονικά, αλλά η ντίζα γκαζιού δεν φτάνει και χρειάζεται αυτή του CRX.

Γενικά να ξέρετε ότι το B16 έρχεται σίγουρα 3-5 πόντους πιό "μπροστά" από το D16, γι'αυτό χρειάζονται και οι μικρές μετατροπές αυτές. Αποτέλεσμα αρκετός χώρος για να δουλέψετε πίσω από την πολλαπλή εισαγωγής, αλλά μειωμένος χώρος μπροστά, μεταξύ μοτέρ και μετώπης. Όπως προείπαμε, το μαμά δίχαλο (αλλά ακόμα και ένα φτιαχτό από εξατμισά) ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ να περάσει από τη μαμά γέφυρα, έτσι χρειάζεται κόψιμο και κόλλημα ακριβώς στο κέντρο με οξυγόνο, για να δημιουργηθεί ένα κενό περίπου 15 x 4 cm, δε το μέτρησα αλλά περίπου τόσο πρέπει να είναι. Τη δουλειά αυτή μου την έκανε ο εξατμισάς όταν πήγα να φτιάξω δίχαλο 60άρι (δεν έβαλα το μαμά), αλλά πρέπει να συννενοηθείτε από πριν μαζί του για κάτι τέτοιο, ίσως να μη θέλει να το αναλάβει. Καλό θα ήταν να φτιάξετε τη γέφυρα εκτός αμαξιού, πριν βάλετε το μοτέρ, για να είστε ΟΚ. Αυτός είναι και ο λόγος πού καταργείται η εμπρός βάση, αλλά μη φοβάστε γιατί ούτως ή άλλως, αυτή είναι πολύ μικρή και οι υπόλοιπες 3 θα κρατήσουν μια χαρά.

Από εκεί και πέρα, χρησιμοποιήσαμε ένα ημιαξόνιο από το Rover (του συνοδηγού) όπως ήταν, όμως του οδηγού, ενώ κούμπωνε δεν γύρναγε. Εν τέλει χρησιμοποιήσαμε το ημιαξόνιο του Rover αλλά με μπιλιοφόρο από του CRX, ήταν ο μόνος συνδυασμός πού δούλεψε και γι'αυτό χρειάζεστε τουλάχιστον το ημιαξόνιο οδηγού του CRX. Η βέργα πού ξεκινάει από το σασμάν του B16 κουμπώνει κανονικά στο μοχλό του Rover, ενώ η άλλη βέργα παραμένει του Rover αν θυμάμαι καλά, ταιριάζει σε μήκος μια χαρά. Όλα τα άλλα είναι ίδια και δε θα έχετε πρόβλημα.

Στο μεγάλο ζήτημα των ηλεκτρικών, η πρότασή μου είναι να πάτε σε ηλεκτρολόγο πού ξέρει από Honda να σας τα φτιάξει. Εμείς κρατήσαμε την πλεξούδα του Rover αυτούσια και για να την ταιριάξουμε στις φίσες της πλεξούδας του B16 (κάποιες δεν κουμπώνουν αν και έχουν ίδιο αριθμό pins) κόψαμε φίσες από το CRX και το παλιό μου D16 και ουσιαστικά δημιουργήσαμε 2 mini-πλεξούδες πού συνδέουν το μοτέρ με το αμάξι. Από εκεί και πέρα, με ένα πολύμετρο και τα wiring diagrams δε θα δυσκολευτείτε να βρείτε πιό καλώδιο πάει που, αλλά πρέπει να τα κάνετε ένα προς ένα για να είστε σίγουροι. Τα χρώματα των καλωδίων ταιριάζουν μεταξύ πλεξούδας B16 και Rover, αλλά κάποια στο τέλος θα μείνουν στον αέρα, αχρησιμοποίητα (νομίζω 2). Τέλος, αφού ταιριάξετε τα καλώδια, θα πρέπει να τραβήξετε μερικά extra πού δεν υπάρχουν μέχρι την ECU, κυρίως για το VTEC αλλά και την ανάφλεξη. 2-3 πρέπει να τραβήξαμε συνολικά αν θυμάμαι καλά.

Αφού τελειώσετε δεν πρέπει να έχετε Check Engine αναμμένο, αν έχετε δείτε το σφάλμα στον εγκέφαλο και ψάξτε το. Κοντέρ και στροφόμετρο δουλεύουν απροβλημάτιστα, αν και το στροφόμετρο του Rover μάλλον μου κλέβει λίγο, δείχνει 7950-8000 ενώ ο κόφτης πρέπει να είναι 8200. Αντλία βενζίνης δε χρειάζεται να αλλαχτεί, του Rover κάνει μια χαρά (αν είναι GTi).

Σημειώνω ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να κρατήσετε τον κομπρέσσορα A/C και την αντλία υδραυλικού τιμονιού του Rover, θα χρειαστείτε είτε μια βάση κομπρέσσορα από Del Sol VTi για να κουμπώσει ο κομπρέσσορας του D16 στο B16, είτε απλά κομπρέσσορα και βάση από από B16. Για το υδραυλικό τιμόνι δεν κάνει σίγουρα η βάση και απ'όσα έχω διαβάσει ούτε η αντλία, οπότε πρέπει να βρείτε αντλία B16 και βάση από B16 CRX/EF ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ (κωδικός βάσης P30). Σε αυτή την περίπτωση δεν ταιριάζει το ένα μαρκούτσι υδραυλικού τιμονιού του Rover στην αντλία B16, οπότε θα πρέπει να το τροποποιήσετε ή ίσως να βρείτε ένα μαρκούτσι από CRX/Civic VTEC.

Φωτογραφίες δυστυχώς έχω ελάχιστες και δεν δείχνουν πολλά πράγματα, οπότε ελπίζω να σας κατατόπισα με το κείμενο. Για οποιαδήποτε απορία ρωτήστε με εδώ. Ευχαριστώ το Νίκο (red_drifter) και το Θάνο (thanos_s) πού με βοήθησαν πολύ στην μετατροπή και επί τέλους χαίρομαι αυτό το αμάξι όπως θα έπρεπε να βγαίνει (για μένα) απ'το εργοστάσιο. :beer: Και τον Τασούλη πού δέχτηκε να κάνει το rexάκι του δωρητή για το δικό μου, για να μην πάνε χαμένα και τα δύο αμάξια (όπως διαφαινόταν στον ορίζοντα). :smt058

Bάσεις: http://i46.tinypic.com/2pzw4m9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Bάση αντλίας υδραυλικού: http://i50.tinypic.com/28ktx5j.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Εικόνα
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

Δημοσίευση από K-mech »

Ωραίος :D :D ok ψιλοφαουλ οι λίγες φωτογραφίες, αλλά η περιγραφή σε σημαντικές λεπτομέρειες ήταν πολύ ικανοποιητική :)

Τελικά με το υδραυλικό τιμόνι τι έκανες? έχεις τώρα πάνω τον κομπρεσορα του Τάσου?
Επίσης αν μπορείς, βγάλε μια φωτογραφία του μηχανοστασίου τώρα που είναι τελειωμένο, και μια που να δείχνει το κόψιμο στη μπροστινή γέφυρα.


:up: Μπράβο σε reddrifter και Θάνο που χώθηκαν στο project. (και στον Τάσο που είχε το σθένος να αποχωριστεί το μοτερακι του)

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

Δημοσίευση από i-VTec »

Το Β16 του Τάσου δεν είχε υδραυλικό τιμόνι, οπότε αγόρασα αντλία από μαντρά και βάση P30 (το πού τη βρήκα ένας θεός ξέρει) αλλά δε τα έχω βάλει ακόμη, πρώτον γιατί δεν είχα λεφτά να φτιάξω το μαρκούτσι και δεύτερον γιατί...άρχισα να το συνηθίζω και να δε με πειράζει πλέον πού δεν έχω υδραυλικό (συν τα extra άλογα :-D )...Θα δούμε. A/C πάντως δεν θα βάλω σίγουρα.
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

Δημοσίευση από kostas200vi »

Ωραίο....ανέβασε καμιά φωτο ακομα......τώρα που δεν εχεις και υδραυλικό ποίος σε πιάνει. :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

Δημοσίευση από i-VTec »

Γέφυρα: http://tinypic.com/r/2vifgyh/6" onclick="window.open(this.href);return false;

Δείγμα των ηλεκτρικών (πλεξούδα μοτέρ δεξιά): http://tinypic.com/r/2zisy2t/6" onclick="window.open(this.href);return false;

Εικόνα
Εικόνα

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

Δημοσίευση από aristos87 »

Κουκλί!!!! Μπράβο ρε Μήτσο! Βγάλε και μια την βάση την μπροστά αν μπορείς. Με το ΚΤΕΟ τι λές να κάνεις; Επίσης... Περιμένω βίντεο να ανοίγει!

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

Δημοσίευση από i-VTec »

aristos87 έγραψε:Κουκλί!!!! Μπράβο ρε Μήτσο! Βγάλε και μια την βάση την μπροστά αν μπορείς. Με το ΚΤΕΟ τι λές να κάνεις; Επίσης... Περιμένω βίντεο να ανοίγει!
Τι ακριβώς εννοείς Αρίστο? Η μπροστά βάση δεν υπάρχει πιά και τα απομεινάρια της φαίνονται στην φωτό της γέφυρας, είναι το στραβωμένο κομμάτι λαμαρίνας πού έχει μείνει...Κάποτε εκεί ήταν η εμπρός βάση. Το ΚΤΕΟ δεν είναι πρόβλημα, το περνάω εύκολα και ούτως ή άλλως είναι για το τέλος του 2013... ;) Το θέμα είναι με την άδεια, αφού κάποια στιγμή θέλω αν γίνεται να το δηλώσω κανονικά. Έχω ψάξει τη διαδικασία, θέλει λίγο τρέξιμο για παράβολα, χαρτούρα κ.λπ., αλλά και δήλωση μηχανολόγου ότι η μετατροπή είναι οκ και το αμάξι ασφαλές, αυτό είναι ένα έξοδο πού δε μπορώ τώρα να αναλάβω δυστυχώς, μετά πας με τα χαρτιά στο ΚΤΕΟ Ελληνικού, μετράνε καυσαέρια και αφού περάσει είσαι κομπλέ, η άδεια γράφει B16A :) Συνολικά είναι γύρω στα 150-200 ευρώ περίπου, ανάλογα πάντα πόσα θα σου ζητήσει ο μηχανολόγος για την έκθεση.

Βίντεο προσπαθώ να πάρω τόσες μέρες και δε μπορώ με το ένα χέρι... :P :P θα προσπαθήσω σήμερα πάλι...

Επίσης, αυτό καλό είναι να το ξέρεις μήπως και έχεις καμιά ιδέα...Έχω πρόβλημα με το ντιστριμπιτέρ και το χρονισμό. Μετά από βλάβη του μαμά dizzy, βάλαμε ένα άλλο πού είχε φίλος και πήρε μπρος το αμάξι...ΑΛΛΑ, στη μεσαία θέση δε δουλεύει καθόλου καλά, σα να έχει πολύ αβάνς...Όσο το έσπρωχνα στο retard έστρωνε η λειτουργία (ενώ προς το firewall χάλαγε ακόμα περισσότερο), αλλά ακόμα και τέρμα προς τα κάτω (δες την φωτό) δε κατάφερα να δουλεύει στρωτά, κάνει missfires στο ρελαντί και γενικά δείχνει πάλι να έχει παραπάνω αβανς απ'όσο πρέπει...Μέχρι και τις τρύπες φάγαμε για να δώσουμε κι άλλο περιθώριο retard! Δε θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό, αλλά αναρωτιέμαι αν είναι θέμα αισθητήρα του ντριστριμπιτέρ (πολλαπλασιαστής και ignition coil είναι μάλλον ΟΚ από τις δοκιμές πού κάναμε με spare parts) ή απλά υπάρχει κάποιο άλλο κόλπο στο χρόνισμα (δεν έχουμε και timing gun). Ο χρονισμός εκκεντροφόρων/στροφάλου είναι ΟΚ, για να σε προλάβω. Ψάχνω εδώ και καιρό B16 OBD0 dizzy για να το δοκιμάσω αλλά δεν έχει/προσφέρει κανείς. :(
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Και μετά από χρόνια συζητήσεων για την εν λόγω μετατροπή, κάποιος (απ' το club εννοώ) την πραγματοποιήσε!! Εγώ το χω δει κι από κοντά και το χω κάνει και βόλτα!! Χεχε!! Εντάξει... CRX δεν είναι, αλλά κάτι κάνει... :-D Αν το πλύνεις κιόλας αυτό το έρημο το μηχανοστάσιο........ :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

Δημοσίευση από K-mech »

i-VTec έγραψε:Έχω πρόβλημα με το ντιστριμπιτέρ και το χρονισμό. Μετά από βλάβη του μαμά dizzy, βάλαμε ένα άλλο πού είχε φίλος και πήρε μπρος το αμάξι...ΑΛΛΑ, στη μεσαία θέση δε δουλεύει καθόλου καλά, σα να έχει πολύ αβάνς...Όσο το έσπρωχνα στο retard έστρωνε η λειτουργία (ενώ προς το firewall χάλαγε ακόμα περισσότερο), αλλά ακόμα και τέρμα προς τα κάτω (δες την φωτό) δε κατάφερα να δουλεύει στρωτά, κάνει missfires στο ρελαντί και γενικά δείχνει πάλι να έχει παραπάνω αβανς απ'όσο πρέπει...Μέχρι και τις τρύπες φάγαμε για να δώσουμε κι άλλο περιθώριο retard! Δε θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό, αλλά αναρωτιέμαι αν είναι θέμα αισθητήρα του ντριστριμπιτέρ (πολλαπλασιαστής και ignition coil είναι μάλλον ΟΚ από τις δοκιμές πού κάναμε με spare parts) ή απλά υπάρχει κάποιο άλλο κόλπο στο χρόνισμα (δεν έχουμε και timing gun). Ο χρονισμός εκκεντροφόρων/στροφάλου είναι ΟΚ, για να σε προλάβω. Ψάχνω εδώ και καιρό B16 OBD0 dizzy για να το δοκιμάσω αλλά δεν έχει/προσφέρει κανείς. :(
Λες ότι ο χρονισμός των εκκεντροφόρων είναι οκ, αλλά το πρόβλημα που περιγραφείς δείχνει με χέρια και με πόδια προς αυτή τη κατεύθυνση. Μοιάζει σαν να είσαι πάνω από δόντι εκτός. Πρόσεχε και το χρονισμό μεταξύ των εκκεντροφόρων αλλά και το χρονισμό των δυο εκκεντροφόρων με το στρόφαλο.
Αν δεν είναι αυτό, τότε μιλάμε καθαρά για fail στο ντιστριμιτερ. Το μαμά του Τάσου πως χάλασε?

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή 416 GTi σε B16A1

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:Το μαμά του Τάσου πως χάλασε?
Δεν είναι να του εμπιστευτείς τίποτα!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες