Σελίδα 1 από 15

Εξάτμιση kseries

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 27, 2010 1:06 am
από thanos_s
R414 έγραψε:Ναι το διαβασα.Οχι δεν εχω τετοιες βλεψεις ειπαμε..8ελω πολυ συγκεκριμενα πραματα απο το αμαξι μου και
πιστευω οτι ειναι στα πλαισια της πραγματικοτητος.
Ανακεφαλεωση!!Μετατροπη αρχικα σε 1.6 και μετα εκκεντροφοροι της piper+γραναζια με το προφιλ 270 για 1.6/1.8.
Εχει ηδη μεγαλυτερη πεταλουδα και ετοιμη εξατμιση 48mm με 200αρη js kaταλυτη και group N τελικο.Σε λιγες μερες 8α βαλω και σκουπα στη εισαγωγη απο saxorallo προσαρμωζοντας τη στη μετωπη μου ειδαμε οτι κανει!!
Mε το 8εμα του εγκεφαλου προβλιματιζομαι λιγο..Κωστα μου αναψες φωτιες με τον emerald!!! :;T :;T
Μπορει να κανω ερωτησεις σπαστικες που σιγουρα βαριεστε να απαντατε αλλα μαζευω γνωσεις και αποψεις
για τη βελτιωση που 8α κανω στο αμεσο μελλον.ηδη εχω αρχισει και ψαχνω
ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον
48mm? Πες καλυτερα οτι ΔΕΝ εχεις εξατμιση, και βαλε στην ακρη χρηματα και για αυτο.

Οσο για το θεμα του εγκεφαλου, σε βαθος χρονου ΤΙΠΟΤΑ δεν ειναι οικονομικοτερο απο τον emerald.
Οι λογοι ειναι προφανεις, δυνατοτητα προγραμματισμου απο τον καθενα χωρις να εχεις Νταβατζηλικια απο την εκαστοτε εταιρια (πχ dastek)
Δυνατοτητα να τον τοποθετησεις και μονος σου υπο την προυποθεση οτι ξερεις να βγαλεις-βαλεις μια φισα (δεν εχει μεγαλη διαφορα απο τις μπριζες που βαζεις-βγαζεις καθε μερα, απλα ειναι +33 pins) Οποτε γλυτωνεις $$ τοποθετησης, Πανευκολη πωληση σαν δευτερο χερι αν τον βαρεθεις κλπ κλπ.


Merry christmas.

edit by nikolas: διαχωρισμός θέματος

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 27, 2010 1:18 am
από kostas200vi
Ότι σου είπε ο Θάνος :iagree:

414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 27, 2010 1:36 am
από nikolas
Νομίζω ότι το θέμα των σωστών mm στην εξάτμιση χωράει μεγάλη συζήτηση που αν είναι να γίνει ΔΕΝ θα γίνει στο συγκεκριμένο thread. Πάντως του Κώστα (stickers) που μοίραζε άνετα τσαγάκια σε μένα και στα δυο zr που είχαμε ήταν με μόλις 48mm εξάτμιση η οποία για κάποιον λόγο είχε δέσει τέλεια με το όλο setup..Ενώ τα 50mm σε μένα δεν είχαν ανάλογο αντίκρυσμα και το ακόμα πιο παράδοξο ότι στο εξωτερικό αν δε κάνω λάθος παίζουν γύρω στα 57mm στα vi/vvc

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 27, 2010 1:38 am
από thanos_s
nikolas έγραψε:Νομίζω ότι το θέμα των σωστών mm στην εξάτμιση χωράει μεγάλη συζήτηση που αν είναι να γίνει ΔΕΝ θα γίνει στο συγκεκριμένο thread. Πάντως του Κώστα (stickers) που μοίραζε άνετα τσαγάκια σε μένα και στα δυο zr που είχαμε ήταν με μόλις 48mm εξάτμιση η οποία για κάποιον λόγο είχε δέσει τέλεια με το όλο setup..Ενώ τα 50mm σε μένα δεν είχαν ανάλογο αντίκρυσμα και το ακόμα πιο παράδοξο ότι στο εξωτερικό αν δε κάνω λάθος παίζουν γύρω στα 57mm στα vi/vvc
Τωρα αν σου πω οτι και τα τρια ειστε βηματα θα παρεξηγηθεις? :P
Εμενα δεν με περασε ποτε παντως με 57αρα...

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 27, 2010 2:11 am
από nikolas
thanos_s έγραψε:Τωρα αν σου πω οτι και τα τρια ειστε βηματα θα παρεξηγηθεις? :P
Εμενα δεν με περασε ποτε παντως με 57αρα...
Για τους άλλους δεν ξέρω εγώ δεν έχω λόγο να παρεξηγηθώ, δεν είναι κρυφό ότι όταν το είχα μετρήσει είχε δώσει αποτέλεσμα την εργοστασιακή ιπποδύναμη καθώς και ότι συμπεριλαμβανομένων των περιφερειακών, θα περίμενα και εγώ κάτι παραπάνω. Και δε σου κρύβω ότι πρόσφατα άρχισε να με ξανα-απασχολεί το θέμα και να σκέφτομαι να κάνω μια δοκιμή για παραπάνω mm σωληνώσεων..

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 27, 2010 10:15 am
από thanos_s
nikolas έγραψε:
thanos_s έγραψε:Τωρα αν σου πω οτι και τα τρια ειστε βηματα θα παρεξηγηθεις? :P
Εμενα δεν με περασε ποτε παντως με 57αρα...
Για τους άλλους δεν ξέρω εγώ δεν έχω λόγο να παρεξηγηθώ, δεν είναι κρυφό ότι όταν το είχα μετρήσει είχε δώσει αποτέλεσμα την εργοστασιακή ιπποδύναμη καθώς και ότι συμπεριλαμβανομένων των περιφερειακών, θα περίμενα και εγώ κάτι παραπάνω. Και δε σου κρύβω ότι πρόσφατα άρχισε να με ξανα-απασχολεί το θέμα και να σκέφτομαι να κάνω μια δοκιμή για παραπάνω mm σωληνώσεων..
Αν υπαρχουν 1.8 που δουλεψαν με αυτη τη διαμετρο (του stickers οπως λες κλπ), ξεκινα να ψαχνεις απο αλλου και ασε για πιο μετα την εξατμιση..

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 27, 2010 10:22 am
από kostas200vi
thanos_s έγραψε: Τωρα αν σου πω οτι και τα τρια ειστε βηματα θα παρεξηγηθεις? :P
Εμενα δεν με περασε ποτε παντως με 57αρα...
Άντε ρε... :crazy: αφού είσαι άσχετος από εξατμίσεις......Βημααααα.

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 27, 2010 10:45 am
από nikolas
thanos_s έγραψε:Αν υπαρχουν 1.8 που δουλεψαν με αυτη τη διαμετρο (του stickers οπως λες κλπ), ξεκινα να ψαχνεις απο αλλου και ασε για πιο μετα την εξατμιση..
Να είμαι απόλυτα ειλικρινής, ξέρω ότι του Κώστα δούλευε με 48mm διάμετρο του Χρήστου το ZR δεν ξέρω με τι εξάτμιση δουλεύει αλλά δεν τον βοηθάει το σασμάν του, είναι το R65 το μακρύ, και το παλιό του Σωτήρη που απ'όσο ξέρω ήταν στάνταρ ZR οπότε έπρεπε να έχει λογικά γύρω στα 55mm εξάτμιση. (αν δε κάνω λάθος οι Άγγλοι τις αλλάζουν από 2.25inches σε >2.5.
Το να ξεκινήσω να ψάχνω από αλλού το εννοείς για το τι μπορεί να φταίει σε μένα ή για το γιατί πήγαινε διαολεμένα του Κώστα? :P

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 27, 2010 10:53 am
από kostas200vi
nikolas έγραψε:
thanos_s έγραψε:Αν υπαρχουν 1.8 που δουλεψαν με αυτη τη διαμετρο (του stickers οπως λες κλπ), ξεκινα να ψαχνεις απο αλλου και ασε για πιο μετα την εξατμιση..
Να είμαι απόλυτα ειλικρινής, ξέρω ότι του Κώστα δούλευε με 48mm διάμετρο του Χρήστου το ZR δεν ξέρω με τι εξάτμιση δουλεύει αλλά δεν τον βοηθάει το σασμάν του, είναι το R65 το μακρύ, και το παλιό του Σωτήρη που απ'όσο ξέρω ήταν στάνταρ ZR οπότε έπρεπε να έχει λογικά γύρω στα 55mm εξάτμιση. (αν δε κάνω λάθος οι Άγγλοι τις αλλάζουν από 2.25inches σε >2.5.
Το να ξεκινήσω να ψάχνω από αλλού το εννοείς για το τι μπορεί να φταίει σε μένα ή για το γιατί πήγαινε διαολεμένα του Κώστα? :P
Νικόλα αστον να λέει ότι θέλει, εδω στο 200αρι του δεν ήξερε τι τελικό φορούσε.......βημαααα :P :P :P :P

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 27, 2010 10:57 am
από nikolas
Ρε Θάνο μη μας τσιγγλάς και μπούμε σε περιττά έξοδα εν μέσω κρίσης.. :P :P