414 tuning...

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Νομίζω πως δε θα χεις πρόβλημα και θα φτιάξεις ένα πολύ στριφτερό αυτοκίνητο. Επίσης, οι superturismo είναι πανέμορφες!! Στο θέμα της ανάρτησης ρίξε μια ματιά και στις επίσης αγγλικές Meister R. Καλή επιτυχία και περιμένουμε φωτογραφίες απ' όλα τα παραπάνω. ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από R414 »

Εννοειται φωτο!!:D
Tnx για ολα :up:

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από nikolas »

Θα πρότεινα να σκεφτείς την 16άρα...
νομίζω την 15άρα θα την αδικήσει το ελαστικό και δεν θα δείξει τόσο, όσο θα μπορεί..
η 16άρα θα γεμίζει πιο πολύ στο μάτι και θα σου δώσει περιθώριο ίσως και στη διάσταση του ελαστικού..

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από K-mech »

H 15αρα διάσταση έχει μακράν φτηνότερα ελαστικά. και είναι προτιμότερο να είσαι σε θέση να αλλάζεις συχνά τα ελαστικά σου και να τα ευχαριστιέσαι οδηγώντας, παρά να κάθεσαι να τα βλέπεις.

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από crAss »

Η διαφορά στο κόστος είναι τεράστια και με τα σημερινά οικονομικά...
Life is too short not to...

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από R414 »

Μπα για 15αρες ειμαι γτ δεν 8ελω να εχω μεγαλη αποκλιση απο τη τωρινη γεωμετρια
που εχει το αμαξι και με βολευει αφανταστα.Δεν 8ελω προφιλ κατω απο 50 γιατι πρεπει να παω σε 45 με 16αρα..
8α κοπαναει πολυ και δεν το 8ελω με τπτ.Ισως στο ματι σαν look ειναι πολυ καλυτερο
αλλα το 8εμα ειναι ειναι χρηστικο και αποδοτικο στη χρηση και οχι στην εμφανιση ;)

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από R414 »

Για να μην ανοιγω 8εματα ρωταω εδω
Ξερει καποιος που μπορω να βρω στοπ αεροτομης για το δικο μου μοντελο?
Δεν ειχε πανω και 8ελω να βαλω και μαλιστα λευκο αν μπορεσω.
Μαντραδες με ανταλλακτικα εχουν η πρεπει να βαλω τπτ εμποριου?

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από R414 »

Καλησπερα μετα απο πολυ καιρο απων απο το forum λογω δουλειας.
Καταρχας θελω να μοιραστω καποια πραματακια που εχω αλλαξει στο αμαξι μου
τα οποια τα συνιστω σ' οσους εχουν 400αρια σασι με αναρτηση honda civic
Τοπο8ετη8ηκαν ψαλιδομπαρες μπρος-πισω και μπαρα 8ολων πισω(η μπροστα βρισκει στο injection και δεν εχει
τοπο8ετη8ει ακομα 8ελει αλλα πιατελα ωστε να σηκω8ει λιγο η μπαρα και να μην βρισκει)
Κοστος 100ε απο ebay χωρις μεταφορικα απο αμερικη.Οι μπαρες ειναι απο honda civic 92-95 και
ταιριαζουν κουτι στα 400αρια μας οπως υποψιαζομουν καιρο και επιβεβαιωνοντας τωρα συγκρινωντας
civic φιλου μου.Τα αποτελεσματα ειναι ακρως ικανοποιητικα σε κρατημα μιας και εχει μειω8ει το
"βαρκαρισμα" που εχουν ολα τα rover λογω μαλακων αναρτησεων.Υποψια ελαχιστης υποστροφης
μιας και εχει δεσει παρα πολυ το μπροστα συστημα μονο με τη ψαλιδομπαρα.Τα λαστιχα μου (Pirelli p6 185/60/14 δεν
ειναι και στη καλυτερη κατασταση για να πιεσω αλλα το αμαξι ακουει αψογα σε κα8ε κινηση του τιμονιου
και σε οποιαδηποτε στροφη οπως και να μπεις.Μπορει να φανω κομπλεξικος αλλα εχω οδηγησει rallye φιλου μου
αλλα τη σιγουρια στο πατημα σαν αμαξι δεν μου τη δινει οσο το rover ...
Πιστευω οτι με μια σωστη αναρτηση,πισω αντιστρεπτικη και πιο ψαγμενα ζαντολαστιχα σε διαστασεις το αυτοκινητο δεν 8α πιανεται
στις στροφες με τπτ και 8α ναι σε αμεση συκριση σε ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ,το τονιζω με πολυ καλυτερα αυτοκινητα.
Θα ανεβασω φωτο για τις μπαρες καποια στιγμη.Λιγα χρηματα-τρομερο αποτελεσμα για οποιον ψαχνεται.
Περα απο αυτο να σας πληροφορησω χαρουμενος οτι σε λιγες μερες στο club μας 8α φιλοξενουμε
ενα πολυ σπανιο Mg zs 1800cc το οποιο και αγορασα.Πραγματικα σπανιο και εξαιρετικο αυτοκινητο
το οποιο ειχα τη τυχη βουνο να βρω.Συντομα και φωτο απο τα 2 Μg-Rover μου :)

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από kostas200vi »

Καλορίζικο το Mg zs :up:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

R414 έγραψε: Περα απο αυτο να σας πληροφορησω χαρουμενος οτι σε λιγες μερες στο club μας 8α φιλοξενουμε
ενα πολυ σπανιο Mg zs 1800cc το οποιο και αγορασα.Πραγματικα σπανιο και εξαιρετικο αυτοκινητο
το οποιο ειχα τη τυχη βουνο να βρω.Συντομα και φωτο απο τα 2 Μg-Rover μου :)
Ποιο; ένα κλασικο μπλε που έβλεπα καιρό στην Αθηνα; Καπου στην Πατησιων;
MG TF turbo...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες