ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92
Το σκεφτόμουν καιρό παιδιά,να πάω για δυναμομέτρηση το Rover μου. Όχι πως του 'χω κάνει κάποια τρελή μηχανική βελτίωση,απλά πιο πολύ το 'θελα για την προσωπική μου κ@βλ@! Οι αλλαγές που έχει το αμάξι είναι ένα κιτ εισαγωγής αέρα της SIMOTA, μεταλλικός καταλύτης πιο ελεύθερος 200 κυψελλών,τελικό από GTi και ελαφρώς ανεβασμένο αβάνς.
Η δυναμομέτρηση έγινε σε ΜΑΗΑ δυναμόμετρο. Παραθέτω εικόνες από το διάγραμμα για να δείτε και να σχολιάσετε τα αποτελέσματα. Τιμή 60€.
http://img140.imageshack.us/i/dynorover.jpg/
http://img687.imageshack.us/i/12647595.jpg/
http://img535.imageshack.us/i/95135757.jpg/
Η δυναμομέτρηση έγινε σε ΜΑΗΑ δυναμόμετρο. Παραθέτω εικόνες από το διάγραμμα για να δείτε και να σχολιάσετε τα αποτελέσματα. Τιμή 60€.
http://img140.imageshack.us/i/dynorover.jpg/
http://img687.imageshack.us/i/12647595.jpg/
http://img535.imageshack.us/i/95135757.jpg/
Rover 416GSi '92
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92
Επί τέλους κάποιος πού δε τα λυπήθηκε και τα έδωσε.... Καλά έκανες Παναγιώτη, να δούμε κι εμείς τι παίζει...
Όλα τα Maha μου φαίνεται ότι είναι για πέταμα τελικά...30 άλογα απώλειες στο Honda...Όπως έλεγε παλιά ο Stickers, δεν παίρνουμε άλογα στα Maha, απώλειες παίρνουμε... Η καμπύλη πάντως συνάδει με αυτά πού έχω δεί από το GSi του Τάσου...Στις 4.500 κάνει μπαμ αν και δε θα επρεπε να πέφτει έτσι απότομα μετά...
Όλα τα Maha μου φαίνεται ότι είναι για πέταμα τελικά...30 άλογα απώλειες στο Honda...Όπως έλεγε παλιά ο Stickers, δεν παίρνουμε άλογα στα Maha, απώλειες παίρνουμε... Η καμπύλη πάντως συνάδει με αυτά πού έχω δεί από το GSi του Τάσου...Στις 4.500 κάνει μπαμ αν και δε θα επρεπε να πέφτει έτσι απότομα μετά...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92
Μια χαρά το βλέπω το διάγραμμα σου Άν κρινω απο τισ στροφές που βγάζεις τη μέγιστη ροπή σου (εκει που κάνει αυτό το βουναλάκι η ροπή και μετα ξαναπέυτει) πιθανότατα σε παίρνει να δώσεις κι άλλο advance. (Με προσοχή πάντα)
Η αλήθεια ειναι οτι η αλλαγή καταλύτη ισως ηταν λιγο υπερβολική για τη παρουσα φάση του μοτερ σου, εκτός και αν ο παλιός ειχε χαλάσει οπότε η αλλαγή ηταν αναγκαστική. (δε ξερω τι σκευτεσαι να κανεις στο μελον).
Σαν αντιστοιχία παραθέτω μια δυναμομέτρηση που εγινε σε ίδιου τυπου δυναμόμετρο απο τον aristos87 πριν απο 3 χρόνια.
http://www.box.net/shared/ch3eep6tpq" onclick="window.open(this.href);return false;
Σε αυτη τη φάση το μοτερ είχε:
εξατμιση 50mm απο το το καταλυτη και πίσω με ενα μεσαίο και ενα τελικό καζανάκι.
Φίλτρο k&n στο stock φιλτροκούτι.
Επίσης είχε δοθεί μια ικανή δωση extra στατικου advance απο τον διανομέα. (εκει οφείλεται η μικρη πτώση ροπής μεταξυ 3000-4400rpm ενω ψηλά τη κρατάει ελάχιστα περισσότερο)
Άν αυξάνονται μόνο οι απώλειες από δυναμομέτρηση σε δυναμομέτρηση με το ίδιο setup τότε κάτι πάει λάθος από το χειριστή.
Έτσι κι αλλιώς το δυναμόμετρο ένα σημείο αναφοράς για να παρατηρείς μεταβολές στη καμπύλη περισσότερο είναι παρά για απόλυτα νούμερα.
Στη τελική οι απώλειες ειναι πάντα μια γκρι περιοχή αφου σε άλλα δυναμομετρα απλα μπαινουν τυποποιημένα νουμερα ενώ εδώ τουλάχιστον μετρώνται... Τωρα αν βγαίνουν κάπως φουσκωμένες Η τελική ισχύς του κινητήρα μοιάζει να υπολογίζεται σωστά παντως
Η αλήθεια ειναι οτι η αλλαγή καταλύτη ισως ηταν λιγο υπερβολική για τη παρουσα φάση του μοτερ σου, εκτός και αν ο παλιός ειχε χαλάσει οπότε η αλλαγή ηταν αναγκαστική. (δε ξερω τι σκευτεσαι να κανεις στο μελον).
Σαν αντιστοιχία παραθέτω μια δυναμομέτρηση που εγινε σε ίδιου τυπου δυναμόμετρο απο τον aristos87 πριν απο 3 χρόνια.
http://www.box.net/shared/ch3eep6tpq" onclick="window.open(this.href);return false;
Σε αυτη τη φάση το μοτερ είχε:
εξατμιση 50mm απο το το καταλυτη και πίσω με ενα μεσαίο και ενα τελικό καζανάκι.
Φίλτρο k&n στο stock φιλτροκούτι.
Επίσης είχε δοθεί μια ικανή δωση extra στατικου advance απο τον διανομέα. (εκει οφείλεται η μικρη πτώση ροπής μεταξυ 3000-4400rpm ενω ψηλά τη κρατάει ελάχιστα περισσότερο)
Άν αυξάνονται μόνο οι απώλειες από δυναμομέτρηση σε δυναμομέτρηση με το ίδιο setup τότε κάτι πάει λάθος από το χειριστή.
Έτσι κι αλλιώς το δυναμόμετρο ένα σημείο αναφοράς για να παρατηρείς μεταβολές στη καμπύλη περισσότερο είναι παρά για απόλυτα νούμερα.
Στη τελική οι απώλειες ειναι πάντα μια γκρι περιοχή αφου σε άλλα δυναμομετρα απλα μπαινουν τυποποιημένα νουμερα ενώ εδώ τουλάχιστον μετρώνται... Τωρα αν βγαίνουν κάπως φουσκωμένες Η τελική ισχύς του κινητήρα μοιάζει να υπολογίζεται σωστά παντως
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92
Δεν μπορώ να δω τα διαγράμματα... Πατάω μεγέθυνση και δεν γίνεται τίποτα... Ελπίζω όταν πάω σπίτι, μήπως γίνει κάτι...
Κάποια στιγμή ήθελα κι εγώ να πάω για δυναμομέτρηση από περιέργεια και μόνο για να δω τι κάνει η μοτερούκλα μου ... Ελπίζω στο μέλλον να έχω την οικονομική δυνατότητα να κουμπώσω μια κεφαλή από d16z6 επάνω, μαζί με άλλα πραγματάκια και ίσως τότε πάω για dyno. Ή μάλλον πρώτα θα ράψω τον Μιτς και μετά θα πάω dyno.
Κάποια στιγμή ήθελα κι εγώ να πάω για δυναμομέτρηση από περιέργεια και μόνο για να δω τι κάνει η μοτερούκλα μου ... Ελπίζω στο μέλλον να έχω την οικονομική δυνατότητα να κουμπώσω μια κεφαλή από d16z6 επάνω, μαζί με άλλα πραγματάκια και ίσως τότε πάω για dyno. Ή μάλλον πρώτα θα ράψω τον Μιτς και μετά θα πάω dyno.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92
Tasos_7R έγραψε:
Κάποια στιγμή ήθελα κι εγώ να πάω για δυναμομέτρηση από περιέργεια και μόνο για να δω τι κάνει η μοτερούκλα μου ... Ελπίζω στο μέλλον να έχω την οικονομική δυνατότητα να κουμπώσω μια κεφαλή από d16z6 επάνω, μαζί με άλλα πραγματάκια και ίσως τότε πάω για dyno. Ή μάλλον πρώτα θα ράψω τον Μιτς και μετά θα πάω dyno.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92
Θα έλεγα 100% να πας μια για dyno πριν κάνεις ότι κάνεις, για να ξέρεις αν πηγες μπροστά ή πίσω με τη μετατροπήTasos_7R έγραψε:Δεν μπορώ να δω τα διαγράμματα... Πατάω μεγέθυνση και δεν γίνεται τίποτα... Ελπίζω όταν πάω σπίτι, μήπως γίνει κάτι...
Κάποια στιγμή ήθελα κι εγώ να πάω για δυναμομέτρηση από περιέργεια και μόνο για να δω τι κάνει η μοτερούκλα μου ... Ελπίζω στο μέλλον να έχω την οικονομική δυνατότητα να κουμπώσω μια κεφαλή από d16z6 επάνω, μαζί με άλλα πραγματάκια και ίσως τότε πάω για dyno. Ή μάλλον πρώτα θα ράψω τον Μιτς και μετά θα πάω dyno.
(Εννοείται οτι θα πρέπει να επιλέξεις ενα dyno και να παραμείνεις σε αυτό αλλιως συγκρισεις πριν και μετά απο διαφορετικά dyno δέν εχουν νόημα.)
Επίσης αν ειναι να πας για κεφαλή D16Z6, 1000 φορές καλύτερα ειναι να βουτηξεις μια σχεδόν τσαμπα απο εδώ παλιατσίδικο και να τη πας για rebuild, πάρα να βρείς έτοιμη σε "άριστη κατάσταση" όπως βρήκαμε με τον Αρίστο απο ebay. Aυτο που μας ηρθε ηταν ενα πράγμα βαμένο με ασιμί σπρέι rebuilted με ποιος ξέρει τι οδηγους και τσιμουχάκια βαλβιδων. Δυο studs που κρατάνε τη πολλαπλή εξαγωγής έσπασαν πριν φτάσουμε την ονομαστική ροπή σύσφιξης που έγραφε το haynes manual.
(Μάλλον θα πρέπει να κάνω ενα ξεχωριστό θέμα για τις περιπέτειες που περάσαμε με αυτη τη μετατροπή, τωρα που ο Αρίστος ειναι στο στρατό και δέ βλέπει. Εχει βλέπεις ενδιασμούς για το ρομπιλίκι )
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92
Ωραία!! Απ' το pc στο σπίτι βλέπω μια χαρά τα διαγράμματα. Πολύ καλά μου φαίνονται τα αποτελέσματα Παναγιώτη!! Νομίζω αναμενόμενα για "μαμά" d16z2. Λοιπόν.... πότε ξεκινάς να το βελτιώνεις είπαμε???
Κριτόλαε (τώρα το πα σωστά ) συμφωνώ ότι το δυναμόμετρο είναι κυρίως ένα μέτρο σύγκρισης για πριν και μετά από κάποια βελτίωση.
Σχετικά με την κεφαλή από d16z6 που λες, που να την βρεις σε παλιατζίδικα... Πουλάνε ολόκληρο το μοτέρ, το οποίο να σου πω πρέπει να κουμπώνει στο μηχανοστάσιο μου. Παρολαυτά είναι κάτι που ίιιιισως γίνει στο μακρυνό μέλλον, αφού τώρα προσπαθώ με νύχια και με δόντια να μαζέψω ευρώ για το άλλο project...
Να παρουσιάσετε κάποια στιγμή τη δουλειά σας με τον Αρίστο... Δε βλέπω το λόγο να μην το κάνετε.
Κριτόλαε (τώρα το πα σωστά ) συμφωνώ ότι το δυναμόμετρο είναι κυρίως ένα μέτρο σύγκρισης για πριν και μετά από κάποια βελτίωση.
Σχετικά με την κεφαλή από d16z6 που λες, που να την βρεις σε παλιατζίδικα... Πουλάνε ολόκληρο το μοτέρ, το οποίο να σου πω πρέπει να κουμπώνει στο μηχανοστάσιο μου. Παρολαυτά είναι κάτι που ίιιιισως γίνει στο μακρυνό μέλλον, αφού τώρα προσπαθώ με νύχια και με δόντια να μαζέψω ευρώ για το άλλο project...
Να παρουσιάσετε κάποια στιγμή τη δουλειά σας με τον Αρίστο... Δε βλέπω το λόγο να μην το κάνετε.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92
Έχω ακούσει κι εγώ για τα ΜΑΗΑ ότι είναι αυστηρά σαν δυναμόμετρα,ότι δε ''χαρίζουν'' άλογα.δεν παίρνουμε άλογα στα Maha, απώλειες παίρνουμε...
Το πρόσεξα κι εγώ Δημήτρη. Που λες να οφείλεται η πτώση αυτή μετά?Στις 4.500 κάνει μπαμ αν και δε θα επρεπε να πέφτει έτσι απότομα μετά...
Όπως το λες είναι Κ-mech. Ο παλιός που είχα είχε χαλάσει και είπα να τον αντικαταστήσω με κάτι καλύτερο.Η αλήθεια ειναι οτι η αλλαγή καταλύτη ισως ηταν λιγο υπερβολική για τη παρουσα φάση του μοτερ σου, εκτός και αν ο παλιός ειχε χαλάσει οπότε η αλλαγή ηταν αναγκαστική. (δε ξερω τι σκευτεσαι να κανεις στο μελον).
Γιατί ρε Τασούλη έτσι? Μη στεναχωριέσαι,αν θες σου στέλνω με mail το αρχείο με το διάγραμμα να το 'χεις να το χαίρεσαι!Δεν μπορώ να δω τα διαγράμματα... Πατάω μεγέθυνση και δεν γίνεται τίποτα... Ελπίζω όταν πάω σπίτι, μήπως γίνει κάτι...
(Μάλλον θα πρέπει να κάνω ενα ξεχωριστό θέμα για τις περιπέτειες που περάσαμε με αυτη τη μετατροπή, τωρα που ο Αρίστος ειναι στο στρατό και δέ βλέπει. Εχει βλέπεις ενδιασμούς για το ρομπιλίκι )
Να το 'κανεις Κ-mech! Θα 'χει φάση να δούμε πώς την ψάξατε τη δουλειά κ γιατί καταλήξατε εκεί που καταλήξατε .Έχεις και φώτογραφίες φαντάζομαι,ε? Και ξες,ο Αρίστος μετάαα....
Rover 416GSi '92
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92
Tasos_7R έγραψε:Να παρουσιάσετε κάποια στιγμή τη δουλειά σας με τον Αρίστο... Δε βλέπω το λόγο να μην το κάνετε.
Ισως πάρω το κουράγιο και το κάνω εγώ, (έχω το φωτογραφικό υλικό και τα ντοκουμέντα ) Απλά μετά θα με κυνηγάει ο Αρίστος που έβγαλα ολα τα άπλυτα στη φόρα. (Παίζει πολύ γκάφα μεσα στη συνολική διαδικασία αλλα θα μπορούσε να παραδειγματιστεί κάποιος απ αυτές και να τις αποφύγει, οπότε άν γραψω, θα γράψω οσα περισσότερα μπορώ)panagiotis x. έγραψε:Να το 'κανεις Κ-mech! Θα 'χει φάση να δούμε πώς την ψάξατε τη δουλειά κ γιατί καταλήξατε εκεί που καταλήξατε .Έχεις και φώτογραφίες φαντάζομαι,ε? Και ξες,ο Αρίστος μετάαα....
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες