ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Απάντηση
panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από panagiotis x. »

Το σκεφτόμουν καιρό παιδιά,να πάω για δυναμομέτρηση το Rover μου. Όχι πως του 'χω κάνει κάποια τρελή μηχανική βελτίωση,απλά πιο πολύ το 'θελα για την προσωπική μου κ@βλ@! :) Οι αλλαγές που έχει το αμάξι είναι ένα κιτ εισαγωγής αέρα της SIMOTA, μεταλλικός καταλύτης πιο ελεύθερος 200 κυψελλών,τελικό από GTi και ελαφρώς ανεβασμένο αβάνς.

Η δυναμομέτρηση έγινε σε ΜΑΗΑ δυναμόμετρο. Παραθέτω εικόνες από το διάγραμμα για να δείτε και να σχολιάσετε τα αποτελέσματα. Τιμή 60€.

http://img140.imageshack.us/i/dynorover.jpg/

http://img687.imageshack.us/i/12647595.jpg/

http://img535.imageshack.us/i/95135757.jpg/
Rover 416GSi '92

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από i-VTec »

Επί τέλους κάποιος πού δε τα λυπήθηκε και τα έδωσε.... :-D Καλά έκανες Παναγιώτη, να δούμε κι εμείς τι παίζει...

Όλα τα Maha μου φαίνεται ότι είναι για πέταμα τελικά...30 άλογα απώλειες στο Honda...Όπως έλεγε παλιά ο Stickers, δεν παίρνουμε άλογα στα Maha, απώλειες παίρνουμε... :crazy: Η καμπύλη πάντως συνάδει με αυτά πού έχω δεί από το GSi του Τάσου...Στις 4.500 κάνει μπαμ αν και δε θα επρεπε να πέφτει έτσι απότομα μετά...
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Μια χαρά το βλέπω το διάγραμμα σου :) Άν κρινω απο τισ στροφές που βγάζεις τη μέγιστη ροπή σου (εκει που κάνει αυτό το βουναλάκι η ροπή και μετα ξαναπέυτει) πιθανότατα σε παίρνει να δώσεις κι άλλο advance. (Με προσοχή πάντα)

Η αλήθεια ειναι οτι η αλλαγή καταλύτη ισως ηταν λιγο υπερβολική για τη παρουσα φάση του μοτερ σου, εκτός και αν ο παλιός ειχε χαλάσει οπότε η αλλαγή ηταν αναγκαστική. (δε ξερω τι σκευτεσαι να κανεις στο μελον).

Σαν αντιστοιχία παραθέτω μια δυναμομέτρηση που εγινε σε ίδιου τυπου δυναμόμετρο απο τον aristos87 πριν απο 3 χρόνια.
http://www.box.net/shared/ch3eep6tpq" onclick="window.open(this.href);return false;

Σε αυτη τη φάση το μοτερ είχε:
εξατμιση 50mm απο το το καταλυτη και πίσω με ενα μεσαίο και ενα τελικό καζανάκι.
Φίλτρο k&n στο stock φιλτροκούτι.
Επίσης είχε δοθεί μια ικανή δωση extra στατικου advance απο τον διανομέα. (εκει οφείλεται η μικρη πτώση ροπής μεταξυ 3000-4400rpm ενω ψηλά τη κρατάει ελάχιστα περισσότερο)

Άν αυξάνονται μόνο οι απώλειες από δυναμομέτρηση σε δυναμομέτρηση με το ίδιο setup τότε κάτι πάει λάθος από το χειριστή.
Έτσι κι αλλιώς το δυναμόμετρο ένα σημείο αναφοράς για να παρατηρείς μεταβολές στη καμπύλη περισσότερο είναι παρά για απόλυτα νούμερα.

Στη τελική οι απώλειες ειναι πάντα μια γκρι περιοχή αφου σε άλλα δυναμομετρα απλα μπαινουν τυποποιημένα νουμερα ενώ εδώ τουλάχιστον μετρώνται... Τωρα αν βγαίνουν κάπως φουσκωμένες :despair: Η τελική ισχύς του κινητήρα μοιάζει να υπολογίζεται σωστά παντως

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Δεν μπορώ να δω τα διαγράμματα... :( :klaps: Πατάω μεγέθυνση και δεν γίνεται τίποτα... Ελπίζω όταν πάω σπίτι, μήπως γίνει κάτι... :despair:
Κάποια στιγμή ήθελα κι εγώ να πάω για δυναμομέτρηση από περιέργεια και μόνο για να δω τι κάνει η μοτερούκλα μου :-D :P ... Ελπίζω στο μέλλον να έχω την οικονομική δυνατότητα να κουμπώσω μια κεφαλή από d16z6 επάνω, μαζί με άλλα πραγματάκια και ίσως τότε πάω για dyno. :roll: Ή μάλλον πρώτα θα ράψω τον Μιτς και μετά θα πάω dyno. :P :P :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε:
Κάποια στιγμή ήθελα κι εγώ να πάω για δυναμομέτρηση από περιέργεια και μόνο για να δω τι κάνει η μοτερούκλα μου :-D :P ... Ελπίζω στο μέλλον να έχω την οικονομική δυνατότητα να κουμπώσω μια κεφαλή από d16z6 επάνω, μαζί με άλλα πραγματάκια και ίσως τότε πάω για dyno. :roll: Ή μάλλον πρώτα θα ράψω τον Μιτς και μετά θα πάω dyno. :P :P :P
:P :P :P :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από i-VTec »

:battle: :battle: :kot: :kot: :beer:
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Tasos_7R έγραψε:Δεν μπορώ να δω τα διαγράμματα... :( :klaps: Πατάω μεγέθυνση και δεν γίνεται τίποτα... Ελπίζω όταν πάω σπίτι, μήπως γίνει κάτι... :despair:
Κάποια στιγμή ήθελα κι εγώ να πάω για δυναμομέτρηση από περιέργεια και μόνο για να δω τι κάνει η μοτερούκλα μου :-D :P ... Ελπίζω στο μέλλον να έχω την οικονομική δυνατότητα να κουμπώσω μια κεφαλή από d16z6 επάνω, μαζί με άλλα πραγματάκια και ίσως τότε πάω για dyno. :roll: Ή μάλλον πρώτα θα ράψω τον Μιτς και μετά θα πάω dyno. :P :P :P
Θα έλεγα 100% να πας μια για dyno πριν κάνεις ότι κάνεις, για να ξέρεις αν πηγες μπροστά ή πίσω με τη μετατροπή :roll:
(Εννοείται οτι θα πρέπει να επιλέξεις ενα dyno και να παραμείνεις σε αυτό αλλιως συγκρισεις πριν και μετά απο διαφορετικά dyno δέν εχουν νόημα.)

Επίσης αν ειναι να πας για κεφαλή D16Z6, 1000 φορές καλύτερα ειναι να βουτηξεις μια σχεδόν τσαμπα απο εδώ παλιατσίδικο και να τη πας για rebuild, πάρα να βρείς έτοιμη σε "άριστη κατάσταση" όπως βρήκαμε με τον Αρίστο απο ebay. Aυτο που μας ηρθε ηταν ενα πράγμα βαμένο με ασιμί σπρέι rebuilted με ποιος ξέρει τι οδηγους και τσιμουχάκια βαλβιδων. Δυο studs που κρατάνε τη πολλαπλή εξαγωγής έσπασαν πριν φτάσουμε την ονομαστική ροπή σύσφιξης που έγραφε το haynes manual.

(Μάλλον θα πρέπει να κάνω ενα ξεχωριστό θέμα για τις περιπέτειες που περάσαμε με αυτη τη μετατροπή, τωρα που ο Αρίστος ειναι στο στρατό και δέ βλέπει. :P Εχει βλέπεις ενδιασμούς για το ρομπιλίκι :lol: )

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ωραία!! Απ' το pc στο σπίτι βλέπω μια χαρά τα διαγράμματα. Πολύ καλά μου φαίνονται τα αποτελέσματα Παναγιώτη!! Νομίζω αναμενόμενα για "μαμά" d16z2. ;) Λοιπόν.... πότε ξεκινάς να το βελτιώνεις είπαμε??? :twisted: :-D

Κριτόλαε (τώρα το πα σωστά :P ) συμφωνώ ότι το δυναμόμετρο είναι κυρίως ένα μέτρο σύγκρισης για πριν και μετά από κάποια βελτίωση.

Σχετικά με την κεφαλή από d16z6 που λες, που να την βρεις σε παλιατζίδικα... Πουλάνε ολόκληρο το μοτέρ, το οποίο να σου πω πρέπει να κουμπώνει στο μηχανοστάσιο μου. Παρολαυτά είναι κάτι που ίιιιισως γίνει στο μακρυνό μέλλον, αφού τώρα προσπαθώ με νύχια και με δόντια να μαζέψω ευρώ για το άλλο project... :roll:

Να παρουσιάσετε κάποια στιγμή τη δουλειά σας με τον Αρίστο... Δε βλέπω το λόγο να μην το κάνετε. ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από panagiotis x. »

δεν παίρνουμε άλογα στα Maha, απώλειες παίρνουμε...
Έχω ακούσει κι εγώ για τα ΜΑΗΑ ότι είναι αυστηρά σαν δυναμόμετρα,ότι δε ''χαρίζουν'' άλογα.
Στις 4.500 κάνει μπαμ αν και δε θα επρεπε να πέφτει έτσι απότομα μετά...
Το πρόσεξα κι εγώ Δημήτρη. Που λες να οφείλεται η πτώση αυτή μετά?

Η αλήθεια ειναι οτι η αλλαγή καταλύτη ισως ηταν λιγο υπερβολική για τη παρουσα φάση του μοτερ σου, εκτός και αν ο παλιός ειχε χαλάσει οπότε η αλλαγή ηταν αναγκαστική. (δε ξερω τι σκευτεσαι να κανεις στο μελον).
Όπως το λες είναι Κ-mech. Ο παλιός που είχα είχε χαλάσει και είπα να τον αντικαταστήσω με κάτι καλύτερο.

Δεν μπορώ να δω τα διαγράμματα... :( :klaps: Πατάω μεγέθυνση και δεν γίνεται τίποτα... Ελπίζω όταν πάω σπίτι, μήπως γίνει κάτι... :despair:
:smt056 Γιατί ρε Τασούλη έτσι? Μη στεναχωριέσαι,αν θες σου στέλνω με mail το αρχείο με το διάγραμμα να το 'χεις να το χαίρεσαι! :-D :P

(Μάλλον θα πρέπει να κάνω ενα ξεχωριστό θέμα για τις περιπέτειες που περάσαμε με αυτη τη μετατροπή, τωρα που ο Αρίστος ειναι στο στρατό και δέ βλέπει. :P Εχει βλέπεις ενδιασμούς για το ρομπιλίκι :lol: )

:iagree: Να το 'κανεις Κ-mech! Θα 'χει φάση να δούμε πώς την ψάξατε τη δουλειά κ γιατί καταλήξατε εκεί που καταλήξατε :-D .Έχεις και φώτογραφίες φαντάζομαι,ε? Και ξες,ο Αρίστος μετάαα.... :pimpy: :twisted: :smt071 :smt067 :smt062 :smt070 :P :P :P
Rover 416GSi '92

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Tasos_7R έγραψε:Να παρουσιάσετε κάποια στιγμή τη δουλειά σας με τον Αρίστο... Δε βλέπω το λόγο να μην το κάνετε. ;)
panagiotis x. έγραψε:Να το 'κανεις Κ-mech! Θα 'χει φάση να δούμε πώς την ψάξατε τη δουλειά κ γιατί καταλήξατε εκεί που καταλήξατε :-D .Έχεις και φώτογραφίες φαντάζομαι,ε? Και ξες,ο Αρίστος μετάαα....
Ισως πάρω το κουράγιο και το κάνω εγώ, (έχω το φωτογραφικό υλικό και τα ντοκουμέντα :lol: ) Απλά μετά θα με κυνηγάει ο Αρίστος που έβγαλα ολα τα άπλυτα στη φόρα. :;T :;T :pimpy: :pimpy: :battle: :battle: (Παίζει πολύ γκάφα μεσα στη συνολική διαδικασία αλλα θα μπορούσε να παραδειγματιστεί κάποιος απ αυτές και να τις αποφύγει, οπότε άν γραψω, θα γράψω οσα περισσότερα μπορώ)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες