ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Κριτόλαε, ο Δημήτρης λέει για ένα βράδυ που είχαμε κατέβει βόλτα με τον Αρίστο (εσύ δεν είχες έρθει) και όταν πατήσαμε εγώ ήμουν δικάβαλος (είχα και τον Μήτσο μέσα), άρα θέμα βάρους δεν τίθεται. :) Οι αλλαγές σίγουρα επηρεάζουν σημαντικά, αλλά δεν ξέρω κι ούτε μπορώ να κρίνω πως αλλάζει ο Αρίστος.
Για την ιστορία το αποτέλεσμα από στάση ήταν να είμαι 2-3 καρότσες μπροστά στο κούμπωμα 4ης.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Ναί φαντάστηκα οτι εννοούσατε τότε (δε θυμόμουν για το δικάβαλο). Θυμάμαι που μου είχε πει ο Αρίστος οτι φοβόταν τα ανοίγματα γιατί δεν ηξερε τις περιοχές. Γενικότερα ομως ειναι συντηρητικός και συγκεκριμένα τις αλλαγές του Αρίστου τις ξέρω απο πρώτο χέρι. Άν θελατε άνοιγμα δυναμομέτρηση πάντως θα ηταν καλύτερο να κανετε μια ρεπρίζ 3ης απο τις 3000rpm ξερω γω μεχρι το κόφτη. (Έτσι οπως ειναι τώρα το μοτέρ δεν εχει και πολύ νοημα, στη παρούσα φάση είμαστε ακόμα με ροπή 1400αριού :P )

(Εγώ δεν είχα έρθει γιατί όλο τον υπόλοιπο χρόνο περά από τις διακοπές βρίσκομαι στο Ηράκλειο Κρήτης τα τελευταία 5,5 χρονια...)

Επίσης άσχετο... :off: τώρα που το σκέπτομαι κοιτοντας τη φωτο της προηγούμενης σελλιδας, πρέπει να ξεφορτωθούμε άμεσα αυτό το ελεεινό μαμά φιλτροκούτι... ακόμα και τα αντίστοιχα civic με το ίδιο μοτέρ (D16A6 και detuned που έβγαιναν στο εξωτερικό με 106 ps) είχαν αισθητά μεγαλύτερο φιλτροκούτι-επιφάνεια φίλτρου.
Αλλά τι καθομαι και σκέυτομαι... εχουμε σοβαρότερα πραγματα να λύσουμε. (Απο χθες ξεκινήσα να ετοιμάζω το επίμαχο θέμα, αργά το βράδυ το παράτησα. Θα το συνεχίσω σήμερα και ελπίζω να το τελειώσω.)

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:Επίσης άσχετο... :off: τώρα που το σκέπτομαι κοιτοντας τη φωτο της προηγούμενης σελλιδας, πρέπει να ξεφορτωθούμε άμεσα αυτό το ελεεινό μαμά φιλτροκούτι... ακόμα και τα αντίστοιχα civic με το ίδιο μοτέρ (D16A6 και detuned που έβγαιναν στο εξωτερικό με 106 ps) είχαν αισθητά μεγαλύτερο φιλτροκούτι-επιφάνεια φίλτρου.)
Η καλύτερη λύση κατ' εμέ για την εισαγωγή είναι να φτιάξετε κάτι αντίστοιχο με το CAI της AEM. Δηλαδή, σωλήνα που θα ξεκινάει απ' την πεταλούδα και θα καταλήγει στην τρύπα κάτω απ' το φιλτροκούτι, οπότε η χοάνη θα είναι στο θόλο απομονωμένη από τις θερμοκρασίες του μηχανοστασίου και θα πέρνει άφθονο δροσερό αέρα. Για χοάνη θα πρότεινα την Apex'i ή μια K&N.

Υ.Γ.1: Σπουδάζεις Κρήτη??? Και αν ναι τι?? Μηχανολογία??

Υ.Γ.2: Έχουμε πατήσει και 3ες με τον Αρίστο αν θυμάσαι, δικάβαλοι εσείς τρικάβαλος εγώ και πάλι ξεκόλαγα. :-D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Ηλεκτρολογία σπουδάζω :P

Έχεις πατήσει με τον Αρίστο δικάβαλο οταν δεν ήμουν εγώ εκεί? Όπως και να έχει δε με ενδιαφέρει για ποια ταχύτητα μιλάμε, αρκεί να μη περιλαμβάνει αλλαγη. :)

Άν σιγουρευτούμε πρώτα οτι τώρα πιά:
α) Η κεφαλή δεν χάνει απο πουθενά (βαλβιδες ή στη χειρότερη απο μικρό ράγισμα που δέν εχουμε δεί ακομα).
β) δέν την έχουν δεί τα δαχτυλίδια "κάπως" και χάνουμε συμπίεση απο εκέι.

Μετά αν ολα είναι οκ θα κάνουμε εν καιρό σιγουρα κατι με την εισαγωγή ετσι οπως το λές.

Πρέπει να μετρήσουμε συμπίεση... ιδανικά θα έπρεπε να κάνουμε και ενα leakdown τεστ αλλά... βλέπουμε. Ανάλογα με τα κέφια.

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από panagiotis x. »

Tasos_7R έγραψε:
i-VTec έγραψε:Τάσο είναι πιό ωραίο απ'το δικό σου ρε :P
Το ξέρω... :klaps: :klaps: :klaps:

:iagree: (καλό ψώνιο είμαι κι εγώ!) :P :P :P

Μην κλαις βρε Τασούλη :smt056 ,μια χαρά είναι και το δικό σου!Έχεις και air-condition! :-D

Χαίρομαι που σας αρέσει πάντως παιδιά κι ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! :beer:

Κι ο Μήτσος αυτό σκεφτόταν, και του το κάναμε χωρίς να κόψουμε τον προφυλακτήρα και χωρίς να φαίνεται τίποτα!! ;) Άντε κατέβα... :beer:
Αν κατέβω,θέλω βόλτα και κόφτες με το CRX!!! :kouklos: :burn: :sreering: ;)
Rover 416GSi '92

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από panagiotis x. »

Hondakias έγραψε:Μπραβο Παναγιωτη ωραιος, και το αμαξι ειναι πενα. Ρε παιδια να ρωτησω κατι, εχω το z2 και γω με φιλτροχοανη, μπουζοκαλωδια, μπουζι ιριδιου και ενα τελικο και εχω ανεβασει αβανς περιπου 2 μοιρες, ειναι καλα? εσεις ποσο το εχετε ανεβασει?
Οχι kmech δεν εννοω το βασικο, απλα εχω δωσει λιγο αβανς απο το ντιστριμπιτερ και ρωταω γιατι ειδα οτι και ο αριστος και ο Παναγιωτης εχουν δωσει απο το ντιστρ. θα θελα να μου πει και ο Παναγ. ποσο εχει δωσει.

Να 'σαι καλά φίλε Hondakia! :up: Όσο για το αβάνς που ρωτάς, το 'χε μετρήσει ο μηχανικός μου μ'ενα ειδικό όργανο (σαν πιστόλι είναι κάτι) αλλά δε θυμάμαι να σου πω τιμή στην οποία είναι τώρα.. Νομίζω η μαμά ρύθμιση είναι 8-9 μοίρες κι εγώ το 'χω στις 12? :roll: Ανεβασμένο δηλ 4 μοίρες περίπου,αλλά δεν είμαι σίγουρος. Μπορώ να το ξαναμετρήσω πάντως κάποια στιγμή και να σου πω ή να σε βοηθήσω βγάζοντας φωτογραφία το ντιστριμπιτέρ γιατί θυμάμαι ότι είναι σημαδεμένη η κανονική ρύθμιση σε σχέση με την ανεβασμένη που είναι τώρα.
Rover 416GSi '92

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

To RAVE manual της rover, τo honda concerto manual (το αντίστοιχο μοντέλο της honda), και το Haynes manual λενε:
Για το SOHC μοτερ το base ignition timing να είναι 18+/-2 μοιρες BTDC και για το DOHC μοτερ 16+/-2μοιρες BTDC
Έχει η τροχαλία του στροφάλου πάνω της σημάδια τα οποια στοχέυεις απο μια συγκεκριμένη γωνία με το πιστόλι και ρυθμίζεις ανάλογα.

Ένα λινκ στα γρήγορα για το concerto manual που ειναι αρκετα κατατοπιστικό. http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Concerto/" onclick="window.open(this.href);return false; (Οταν το αποσυμπιέσεις, μή χάνεσαι στα αρχεία. Άνοιξε το index.html που ειναι το κεντρικό μενου. Ήθελα να ξερα γιατί ή honda.co.uk τα κατέβασε απ το κεντρικό της site... τόσο πολύ χώρο της έπιαναν?

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από i-VTec »

Σαφώς, έχεις δίκιο, απλά δε περίμενα δύο GSi με τα ίδια πράματα ουσιαστικά να έχουν διαφορά πάνω από 1 αμάξι, άντε 1,5...Αλλά όπως λες, παίζουν και οι αλλαγές ρόλο και τον Τάσο τον έχω μάθει εγώ να αλλάζει :P :P Πάντως είναι κρίμα πού το παράτησε το project, το αμάξι χαραμίζεται και είναι σχεδόν έτοιμο, γιατί δε το παίρνεις εσύ να το ολοκληρώσεις?
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Εγώ αν δε ξεμπερδέψω από την ηλεκτρολογία που κοντεύω να τη κάνω ιατρική... δε παίρνω τίποτα. Αυτοτιμωρία.
Όσο για τον Αρίστο. Είναι η αλήθεια ότι φάγαμε άγριο πακέτο στα τέλη του Αυγούστου που μας πέρασε, όπου αναγκαστήκαμε να λύσουμε το μοτέρ δυο φορές μέσα σε 36 ώρες (κατά κύριο λόγο από δικό μου λάθος η δέυτερη φορά) οπότε κάπου εκεί έσπασε για τα καλά η υπομονή του...
Μετά ήρθαν τα Χριστούγεννα που είπαμε τα το παίξουμε λίγο game boy το αυτοκίνητο με τις ECU (PM6/PR3) αλλά εκεί μας πρόδωσαν και τα δυο laptop που είχαμε στη διάθεση μας με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί σωστά ο serial to usb converter και να μη μπορούμε να κάνουμε dataloging ουτε στη PM6 ecu.
Ειδικά τώρα πια πρέπει να τον κρατάω δεμένο για να ασχοληθούμε περεταίρω στα μηχανικά αφού ο ίδιος μοιάζει να έχει κουραστεί.

Γι αυτό το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι αυτό τον Αύγουστο θα ψάξουμε λίγο την υγεία του μοτέρ (συμπίεση/χρονισμός εκκεντροφόρου) και θα ασχοληθούμε κι άλλο με την PR3 ecu καθαρά για εγκυκλοπαιδικούς λόγους μιας και είναι ελαφρώς πιο κοντά στο αντικείμενο που σπούδασε αυτός και σπουδάζω κι εγώ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K-mech την Τετ Απρ 21, 2010 4:11 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Hondakias
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2007 9:16 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Hondakias »

Ναι Παναγιωτη μια φωτο απ το ντιστρ. θα βοηθουσε. Thanks ;) Την εισαγωγη σε στυλ AEM την ειχα σκεφτει και γω αλλα δεν μπορω να βρω καποιον να μου φτιαξει αλουμ. σωληνα τοσο μακρια για να την βγαλω στο θολο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες