skoupa

Απάντηση
marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από marbin »

παιδια το χταποδι τησ jan απο πληροφοριεσ συγουρεσ κανει για ιποδυναμεισ 190 αλογα και πανω.πιο χαμηλα δεν προσφερει
τιποτα απο οτι μου ειπαν.και λεω γιαυτα που δινει η ptp ετσι?δεν ξερω εαν υπαρχει κατι αλλο.φιλε μου θελω να πιστευω
οτι ειμαι αρκετα πανω απο 140 αλογακια γιατι μονο απο τη ροικη ο μαστορακοσ και ο μηχανικοσ μου εταξαν το λιγοτερο
15 με 20 αλογακια για να παραμεινει και η αξιοπιστια σε καλα επιπεδα.εαν ηθελα με full καπακι θα πηγαιναμε παραπανω αλλα θα χαναμε σε αξιοπιστια που με ενδιαφερει πρωτα απο ολα.συν πεταλουδα συν εξατμιση συν φιλτρο συν εκεντροφοροι νομιζω πρεπει να ειμαι παραπανω.φιλε νικολα μαλλον θα το παρω τελικα γιατι βλεπω οτι το εχεισ χρησιμοποιησει και τουλαχιστον δεν εισαι
δυσαρεστημενοσ οπωσ απο αλλα που εχεισ δοκιμασει.δεν νομιζω οτι ειναι και τυχαιο οτι διαφορα δυνατα μοντελα τησ
xpower φορανε ολα αυτο.κατι καλυτερο θα κανει.και σχεδον τα περισοτερα στην αγγλια το φορανε.και προπαντων βγαινει
αποκλειστικα φτιαγμενο για τα αυτοκινητα μασ και οχι universal οπωσ ειναι νομιζω τα αλλα βαρελακια.και ευτυχωσ δεν
θα χρειαστει να κοψω καπου για να βγαλω σωληνα στη μετωπη γιατι εχω βαλει μεγαλυτερο μεταλικο ψυγειο και η σητεσ
εχουν κλεισει μπροστα και δεν εχω προσβασει.θα πρεπει να κοψω πλαστικο η να βγαλω το ενα προβολακι και δεν θελω.
το μεταλικο ομωσ οχι το αλλο γιατι εχουν και 150 ευρω διαφορα.δεν νομιζω να εχουν και τοσο μεγαλη διαφορα σε αποδοση.η εχουν?και σχετικα με το χταποδι αν και δεν ξερω πολλα μου φαινεται οτι και τησ jan το βελτιωτικο 4 2 1 ειναι
με καθε επιφυλαξη και για το zr και για το 200 και 25.διαφορεσ που εχουν τωρα τα μοντελα αναμεταξη τουσ εργοστασιακα
δεν ξερω.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Τι σου είπαν οι μαστοράντζες ότι θα πάρεις με τη ροϊκή??? 15-20 αλογάκια το λιγότερο??? Δηλαδή το περισσότερο πόσο μπορείς να πάρεις με τη ροϊκή?? Να τους πεις πως είναι καλό να έχει κανείς φαντασία, αλλά αν θέλει να την κάνει επαγγελμά, πρέπει να γίνει συγγραφέας ή σεναριογράφος. Πάντως όχι μηχανικός.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από R414 »

Με απλη ροικη χωρις να αλλαξεις βαλβιδες σε oversized μαζι με οδηγους αν παρεις 5 αλογα ειναι ζητημα και ειδικα σε k και χωρις μεταβλητο πανω.Το κιτ της pτp 52αρα πεταλουδα+εκκεντρα απο tf 135 δινει 20 αλογα(ετσι λεει) οποτε αν εισαι 135-145 ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ αλογα να σαι χαρουμενος γιατι ειναι μοτερ που δεν παιρνει ευκολα και θελει αρκετο χρημα σε επωνυμα aftermarket ΟΧΙ χειροποιητα.Πρεπει να γνωρισω και αυτον το τρελο μαστορα που βγαζει 20 αλογα μονο απο ροικη ...
Σε συ μην παραμυθιαζεσαι ετσι ευκολα εδω απλο Φ-Π-Α να βαλεις 8-10 πραγματικα αλογα θα δεις 15-20 που λες παραπανω ειναι στραγαλια οχι αλογα..

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από nikolas »

Κρίμα ρε συ που δεν έτυχε να μπεις νωρίτερα, να έπαιρνες το δικό μου κατευθείαν που ήταν και ανθρακονημάτινο, για το janspeed απ'όσο γνωρίζω κάνει πράγματι δουλειά, και στα άλογα που είσαι..δε χρειάζεται να έχεις 190 άλογα..για να πάρεις το janspeed..
Εσύ έχεις δύο δρόμους σαν επόμενη βελτίωση ατμόσφαιρας..αλλαγή κεφαλής με vvc και είτε διατήρηση του vvc οπότε να παίξεις περίπου στα 160 είτε κατάργηση του vvc και πιο άγριους εκκεντροφόρους για να παίξεις και λίγο παραπάνω..πάντως θα συμφωνήσω πως η ροϊκή μόνη της αποκλείεται να έδωσε 15-20 άλογα..

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από marbin »

παιδια 5 αλογα απο ροικη δεν παιζει με τιποτα εκτοσ αν τη ροικη στην κανει φουρναρησ.αν στην κανει ανθρωποσ που
γνωριζει τη σημαινει ροικη και εχει φτιαξει και στη ζωη του αρκετα αγωνηστικα και μη θα ειναι η καλητερη βελτιωση
που κανατε στο μοτερ σασ με εμφανη διαφορα απο πριν.ακομα και στουσ κ κινητηρεσ που για πολουσ δεν αξιζουν
βελτιωση γιατι ακουγεται οτι δεν παιρνουν αλογα ειμαι εντελωσ αντιθετοσ.οταν οι αλλεσ εταιριεσ βγαζαν 1.6 με 100
αλογα οι κ βγαζαν 103 απο 1.4.και εαν βαλουμε το χερι στην τσεπη βελτιωνονται τα παντα.ακομα και τα πατηνια.οταν
οι περισοτεροι παιρνουν 350 ευρω για ροικη και κανουν απλα ενα γυαλισμα για να κανουν ναι θα παρεισ 5 αλογα.εγω
εδωσα 650 ευρω και το καπακι το ειχε μιαμιση εβδομαδα εκει.οταν το πηρα ηταν απλα ενα στολιδι δεν μπορω να πω τιποτα
αλλο.αλλωστε καπου σε καποιο αγγλικο σαιτ διαβασα αλλα δεν θυμαμαι που οτι οι κ κινητηρεσ 1.8 με σωστη ροικη
παιρνουν 30 με 40 τοισ εκατο δυναμη.θα ψαξω να το ξαναβρω και θα ενημερωσω.δεν φταινε οι κ κινητηρεσ.φταινε οι
ενα καρο αχρηστοι και ασχετοι μαστοροι που εχουν μαθει να ασχολουνται μονο με πεζο και σιτροεν.οπωσ παραμυθιαζαν
τον κοσμο προγραμμα φιλτρο τελικο γκρουπ ν και εισαι 155 αλογα.αυτοι οι ιδιοι λενε οτι οι κ δεν παιρνουν αλογα και
δυσφημουν τα αμαξια μασ.θα βαλω 2-3 πραγματακια που θελω ακομα και θα το παω για δυναμομετρηση.δεν θα εκανα
γιατι εμενα μου αρεσει απλα να με ικανοποιει το αυτοκινητο μου.τα νουμερα δεν μου λενε κατι αλλα θα το κανω απο
περιεργεια και μονο.κριμα νικολα θα το επαιρνα πραγματι.τωρα το εδωσεσ?vvc δεν το κανω νικολα γιατι το καπακι αυτο
δεν το βγαζω απο το αυτοκινητο με τιποτα.για τουσ 270 σκεφτομαι το σετακι απο ptp μαζι με τροχαλιεσ.γραφουν οτι δεν
χρειαζεται και αγραφοσ οποτε αυτο ειναι ενα συν.ρε γαμωτο.16 χρονια το εχω.τα 7-8 βελτιωμενο.γιατι δεν μου καιει
μια φλατζα?καταραμενη κινητηρεσ κ.παιδια συγγνωμη για το υφοσ.δεν ειναι απο κακια.αλλα απο πικρια γιατι μια ζωη
ακουω για τα αχρηστα τα ροβερ απο ανθρωπουσ που ισωσ δεν ειχαν ποτε ροβερ δεν μιλαω παιδια για σασ που μιλαμε
εδω αλλα γενικα ετσι?και μασ εχουν βαλει και μασ στο τρυπακι να κατηγορουμε τα αμαξια μασ.εγω ξερω οτι οι περισοτεροι απο εμασ τα εχουμε κρατησει τουλαχιστον 10 μα 15 χρονια.γιατι τα κρατησαμε αφου βγαζουν ζημιεσ.τα αμαξακια μασ ειναι σπεσιαλ αρκει η συντηρηση τουσ να γινεται απο ανθρωπο ροβερα και οχι απο καποιο μαστρομητσο.
εχω συναντησει εγω αυτα τα 16 χρονια.αστερια και αστερια.παιδεσ παντα φιλικα ετσι?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος marbin την Τετ Οκτ 30, 2013 8:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από R414 »

http://www.dvapower.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Δεν υπαρχει πιο πληρης οδηγος για βελτιωση πανω στο k
650 ε τι εκανες στη κεφαλη? :eek: :eek: :eek:

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από marbin »

φιλε r414 μηχανικοσ δεν ειμαι για να ξερω λεπτομεριεσ αν και μου τα εξηγησαν και μου τα εδειξαν κιολασ.μαλιστα προτου
φτιαχτει κιολασ με ρωτησαν για πια χρηση το θελω. 0-400?για χιλιομετρα?για χαμηλα?για ψηλα?τι να σου πω τωρα.παντωσ
σε φιλικα ανοιγματα που κανω με φιλο με πεζο 206 2.0 165 ps τον εχω για τησ δοκιμεσ μου ουτε απο σταση με πιανει ουτε
απο ρολαριστεσ.ειδικα απο σταση μολισ πατησει η ροβερια επειδη μου κανει μια διαφορα στα ξεκινηματα μαλλον παταει
καλυτερα και γω σπινιαρω αρκετα τον μαζευω λεσ και ειναι δεκατεσαρη.αφου δεν το πιστευει.και ολα αυτα στα λεω γιατι
εγιναν μετα το καπακι.πριν ειμασταν μαζι με εμενα λιγο προσ τα πισω.αν ειχα παρει μονο 5 αλογα δεν θα ειχαμε τετοιεσ
διαφορεσ.τι να σου πω τωρα.θα το παω για δυναμομετρηση για να μασ λυθει η απορια.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από R414 »

Ποιο rover εχεις ?

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από marbin »

εχω το 214 σι 1997 αλλα εχω αλλαξει το μοτερ με το 1.8 με τα 120ps.για τα αλογα φιλε δεν ειμαι συγουροσ.αλλα απο ροπη σκοτωνει φιλε μου με αυτα που του εχω βαλει.και δεν μπορω να καταλαβω πωσ η ptp δηλωνει για μια σκουπα
+8ps και +1,8ροπη και απο μια ροικη να παιρνουμε μονο 5 ps.εκτοσ και εαν αυτεσ οι εταιριεσ μασ ξιλοδουλευουν τελικα.
τελοσ παντων θα δουμε

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από crAss »

Τους 270 της Piper τους έχω χρόνια στο αυτοκίνητο μαζί με το φίλτρο/σκούπα της ITG (εγώ έχω το αλουμινένιο και όχι το ανθρακονηματικό που είχε ο Νικόλας) και όλη την εξάτμιση της janspeed από χταπόδι μέχρι τελικό. Μαζί με ένα dastek είχα βγάλει 147 άλογα στο δυναμόμετρο στα 1600 κυβικά (είχα κάνει υπερκυβισμό από 1.4 σε 1.6).
Για μένα αν θες να πας για πιο πάνω άλογα από εκεί γύρω πρέπει πρώτα να κοιτάξεις το κιβώτιο ταχυτήτων σου...τα R65/iB5 είναι οριακά.
Αυτός ήταν ο λόγος που δεν πήγα σε υπερκυβισμό στα 1.8 γιατί θα ήθελα άλλα 1000+ ευρώ για να είναι με τα δικά μου κριτήρια αξιόπιστο.
Βέβαια μετά θα μπορούσα να παίξω 170-180 άλογα με όλα τα υπόλοιπα που έχω...
Life is too short not to...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες