skoupa
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: skoupa
Εγω απο την αλλη θα προτεινα ενα ελευθερο ποιοτικο φιλτρο στο κουτι και τπτ αλλο..
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: skoupa
το ITG καινούριο κυμαίνεται από 350 (το αλουμινένιο) μέχρι 500 ευρώ (ανθρακονημάτινο)
έχοντας δοκιμάσει bmc (το μεγάλο) 2 φορές, δύο διαφορετικά φίλτρα στο φιλτροκούτι, φιλτροχοάνη simota και φυσικά το itg, θα τα κατέτασα σαν επιλογές ως προς αποτέλεσμα
α) itg
β) φίλτρο στο φιλτροκούτι
γ) bmc
δ) φιλτροχοάνη
ως προς την τιμή/αποδοση
α) φίλτρο στο φιλτροκούτι
β) itg
γ) φιλτροχοάνη
δ) bmc
στη φιλτροχάνη και στο bmc είχα δοκιμάσει διάφορες λύσεις για την εισαγωγή αέρα με γνώμονα και την "ασφάλεια" από νερό, ενώ το itg έχει δική του σκούπα ειδικά σχεδιασμένη
έχοντας δοκιμάσει bmc (το μεγάλο) 2 φορές, δύο διαφορετικά φίλτρα στο φιλτροκούτι, φιλτροχοάνη simota και φυσικά το itg, θα τα κατέτασα σαν επιλογές ως προς αποτέλεσμα
α) itg
β) φίλτρο στο φιλτροκούτι
γ) bmc
δ) φιλτροχοάνη
ως προς την τιμή/αποδοση
α) φίλτρο στο φιλτροκούτι
β) itg
γ) φιλτροχοάνη
δ) bmc
στη φιλτροχάνη και στο bmc είχα δοκιμάσει διάφορες λύσεις για την εισαγωγή αέρα με γνώμονα και την "ασφάλεια" από νερό, ενώ το itg έχει δική του σκούπα ειδικά σχεδιασμένη
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: skoupa
Δεν νομιζω να αξιζει τα λεφτα το itg αν δεν εχεις περαιτερω καλες βελτιωσεις στο μοτερ για να παντρεψεις μια καλη εισαγωγη..Οποτε ενα πιο ελευθερο φιλτρο απλα θα ηταν οτι πιο ευκολο,γρηγορο και καλο value 4 money απο το να δωσεις 350+ για κατι παραπανω..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: skoupa
Δεν νομίζω ότι αξίζει να δώσεις για ατμοσφαιρικό κινητήρα ούτε 50€ για ένα φίλτρο, που ουσιαστικά δεν θα σου δώσει ούτε ένα άλογο, εάν δεν εχεις μια ολοκληρωμένη βελτίωση και όταν λέμε ολοκληρωμένη, όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι με Φ.Π.Ε. άντε να πάρεις 5-6 άλογα στην καλύτερη των περιπτώσεων.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 10:09 am
- Επικοινωνία:
Re: skoupa
σασ ευχαριστω παιδια αλλα αν ειναι οπωσ ειπε καποιοσ φιλοσ 5-6 αλογακια δεν ειναι και ασχημα για βελτιωση απο ενα μονο
φιλτρο και για 350 ευρω.εδω δινεισ 800 να φτιαξεισ εξατμιση σε ατμοσφαιρικο παντα για να παρεισ το πολυ 6-7 αλογακια
μονο και μονο για να δουλευει πιο σωστα.το 1.8 εχω με τα 120 αλλα με 52αρα πεταλουδα τη μεταλλικη εισαγωγη ροικη
στο καπακι και εκεντροφορουσ του τφ 135.χταποδι mg zr 160 εργοστασιακο και απο κει και περα χειροποιητη ωσ το τελικο.
εχω και ενα μεταλικο σωληνα που καταληγει σε φιλτροχοανη στη θεση του εργοστασιακου φιλτροκουτιου και αυτο θα
ηθελα να αλλαξω.βεβαια σκεφτομαι και τη λυση του φιλου να βαλω καποιο σωληνα να τραβαει απο μπροστα παγωμενο
αερα αλλα με ενδιαφερει το itg και απο αισθητικησ πλευρασ.ελπιζω να μην ειναι αυτη η παγιδα και πεφτεισ στη φακα.
αλλα αν ειναι οπωσ ειπα και πιο μπροστα να παρω εστω και 5-6 παραπανω νομιζω οτι ειναι οκ για ατμοσφαιρα.τι λετε?
σασ ευχαριστω ολουσ παντωσ.
φιλτρο και για 350 ευρω.εδω δινεισ 800 να φτιαξεισ εξατμιση σε ατμοσφαιρικο παντα για να παρεισ το πολυ 6-7 αλογακια
μονο και μονο για να δουλευει πιο σωστα.το 1.8 εχω με τα 120 αλλα με 52αρα πεταλουδα τη μεταλλικη εισαγωγη ροικη
στο καπακι και εκεντροφορουσ του τφ 135.χταποδι mg zr 160 εργοστασιακο και απο κει και περα χειροποιητη ωσ το τελικο.
εχω και ενα μεταλικο σωληνα που καταληγει σε φιλτροχοανη στη θεση του εργοστασιακου φιλτροκουτιου και αυτο θα
ηθελα να αλλαξω.βεβαια σκεφτομαι και τη λυση του φιλου να βαλω καποιο σωληνα να τραβαει απο μπροστα παγωμενο
αερα αλλα με ενδιαφερει το itg και απο αισθητικησ πλευρασ.ελπιζω να μην ειναι αυτη η παγιδα και πεφτεισ στη φακα.
αλλα αν ειναι οπωσ ειπα και πιο μπροστα να παρω εστω και 5-6 παραπανω νομιζω οτι ειναι οκ για ατμοσφαιρα.τι λετε?
σασ ευχαριστω ολουσ παντωσ.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: skoupa
Εγώ θα άφηνα την φιλτροχοάνη ως έχει (εκτός κι αν είναι καμία φτηνιάρικη, που δεν έχει καλό φιλτράρισμα), και θα την τροφοδοτούσα με κρύο αέρα απ' τη μετώπη με έναν εύκαμπτο σπιράλ σωλήνα, όπως σου είπα και πιο πάνω. Κόστος για το σωλήνα 7-8 ευρώ. Η άλλη λύση είναι να επεκτείνεις το σωλήνα μέχρι το θόλο (αν είναι εφικτό στο αμάξι σου) και να τοποθετήσεις εκεί τη χοάνη, α λα cold-air στυλ. Κι εκεί βέβαια πρέπει από κάποιο άνοιγμα στο προφυλακτήρα να πέρνει κρύο αέρα. Προσοχή μόνο λίγο με τις βροχές θέλει, αν κι εμένα προσωπικά δεν είχε πάρει ποτέ νερό, ακόμα και σε πολύ έντονες πλυμμήρες. Και μάλιστα με αυτό το set up (μεταξύ τριών που δοκίμασα) αποδεδειγμένα στο δρόμο το αμάξι μου είχε κερδίσει. Και είχε μόνο τη χοάνη και ένα πιο ελεύθερο τελικό.
Τι παραπάνω να δώσει το ITG και πόσο αξίζει αυτό το παραπάνω τα 350 ευρώ?? Μια (ποιοτική) χοάνη είναι και αυτό, τοποθετημένη σε ένα καλαίσθητο φιτροκούτι που τροφοδοτείται με αέρα. Αν δεν έχεις φιλτροχοάνη της προκοπής πάρε μια της Apexi, που είναι κορυφαία και σε φιλτράρισμα και σε απόδοση. Κοστίζει βέβαια γύρω στα 120 ευρώ η γνήσια (προσοχή γιατί έχει γεμίσει ο κόσμος "μαϊμούδες").
Όλο το θέμα όπως καταλαβαίνεις σε μια εισαγωγή είναι να μπορεί να πέρνει απευθείας κρύο αέρα από το περιβάλλον, καθώς κινείται το αυτοκίνητο. Όσο πιο πολύ και όσο πιο κρύο αέρα πέρνει, τόσο πιο καλά θα αποδίδει. Αυτό είναι νόμος. Αν δεις κάποιες πανάκριβες εισαγωγές-σκούπες για αυτοκίνητα επιδόσεων (π.χ. δες την εισαγωγή της mugen ή της j's racing για το S2000) θα καταλάβεις ότι ακριβώς αυτό κάνουν, δημιουργώντας όμως επιπλέον το φαινόμενο του ramair, το οποίο χρησιμοποιούσαν χρόνια πριν οι superstreet μηχανές και που στην ουσία στα πολλά χιλιόμετρα δημιουργεί μια μικρή υπερπίεση στον άερα της εισαγωγής.
Τι παραπάνω να δώσει το ITG και πόσο αξίζει αυτό το παραπάνω τα 350 ευρώ?? Μια (ποιοτική) χοάνη είναι και αυτό, τοποθετημένη σε ένα καλαίσθητο φιτροκούτι που τροφοδοτείται με αέρα. Αν δεν έχεις φιλτροχοάνη της προκοπής πάρε μια της Apexi, που είναι κορυφαία και σε φιλτράρισμα και σε απόδοση. Κοστίζει βέβαια γύρω στα 120 ευρώ η γνήσια (προσοχή γιατί έχει γεμίσει ο κόσμος "μαϊμούδες").
Όλο το θέμα όπως καταλαβαίνεις σε μια εισαγωγή είναι να μπορεί να πέρνει απευθείας κρύο αέρα από το περιβάλλον, καθώς κινείται το αυτοκίνητο. Όσο πιο πολύ και όσο πιο κρύο αέρα πέρνει, τόσο πιο καλά θα αποδίδει. Αυτό είναι νόμος. Αν δεις κάποιες πανάκριβες εισαγωγές-σκούπες για αυτοκίνητα επιδόσεων (π.χ. δες την εισαγωγή της mugen ή της j's racing για το S2000) θα καταλάβεις ότι ακριβώς αυτό κάνουν, δημιουργώντας όμως επιπλέον το φαινόμενο του ramair, το οποίο χρησιμοποιούσαν χρόνια πριν οι superstreet μηχανές και που στην ουσία στα πολλά χιλιόμετρα δημιουργεί μια μικρή υπερπίεση στον άερα της εισαγωγής.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: skoupa
θεωρώντας πως οι μεγάλες εταιρείες έχουν και κάποιο τμήμα r&d πέρα της όποιας πολιτικής διαφήμισης, πιστεύω πως κάποιες διαφορές δικαιολογούν τα 350 ευρώ όπως επίσης και τα +150 αν είναι ανθρακονημάτινο..από μόνο του πράγματι δε μπορεί να περιμένει κάποιος να κάνει θαύματα, αλλά συνδυασμένο και με άλλες βελτιώσεις σίγουρα θα έχει απτέλεσμα..
σίγουρα μην πας σε bmc, όπως έγραψα πήρα δύο φορές, και δεν έμεινα ενθουσιασμένος καμία από τις δύο..
αν θες θόρυβο με αμφίβολα κέρδη, πας σε χιλτροχοάνη
αν θες value for money λύση πας σε φίλτρο στο φιλτροκούτι..
αν θες εξαίρετη αισθητικά λύση και πολύ καλό "δέσιμο" με τους kseries απ'ότι λέγεται, πας σε itg..
όσα αναφέρω τα είχα δοκιμάσει και σε παραπλήσιο setup με το δικό σου (1.8non vvc εξάτμιση ροϊκή κλπ) και στη συνέχεια σε 1.8 vvc..
σίγουρα μην πας σε bmc, όπως έγραψα πήρα δύο φορές, και δεν έμεινα ενθουσιασμένος καμία από τις δύο..
αν θες θόρυβο με αμφίβολα κέρδη, πας σε χιλτροχοάνη
αν θες value for money λύση πας σε φίλτρο στο φιλτροκούτι..
αν θες εξαίρετη αισθητικά λύση και πολύ καλό "δέσιμο" με τους kseries απ'ότι λέγεται, πας σε itg..
όσα αναφέρω τα είχα δοκιμάσει και σε παραπλήσιο setup με το δικό σου (1.8non vvc εξάτμιση ροϊκή κλπ) και στη συνέχεια σε 1.8 vvc..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: skoupa
Bασει των παραπανω πρεπει να σαι +15-20 αλογα αν εχει κανει καλη δουλεια στην εξατμιση με καλο καταλυτη και σωστες διαμετρους στα καζανια.Εφ οσον εχεις κανει σχετικα μια καλη ολοκληρωμενη βελτιωση κολαει και το itg.marbin έγραψε:σασ ευχαριστω παιδια αλλα αν ειναι οπωσ ειπε καποιοσ φιλοσ 5-6 αλογακια δεν ειναι και ασχημα για βελτιωση απο ενα μονο
φιλτρο και για 350 ευρω.εδω δινεισ 800 να φτιαξεισ εξατμιση σε ατμοσφαιρικο παντα για να παρεισ το πολυ 6-7 αλογακια
μονο και μονο για να δουλευει πιο σωστα.το 1.8 εχω με τα 120 αλλα με 52αρα πεταλουδα τη μεταλλικη εισαγωγη ροικη
στο καπακι και εκεντροφορουσ του τφ 135.χταποδι mg zr 160 εργοστασιακο και απο κει και περα χειροποιητη ωσ το τελικο.
εχω και ενα μεταλικο σωληνα που καταληγει σε φιλτροχοανη στη θεση του εργοστασιακου φιλτροκουτιου και αυτο θα
ηθελα να αλλαξω.βεβαια σκεφτομαι και τη λυση του φιλου να βαλω καποιο σωληνα να τραβαει απο μπροστα παγωμενο
αερα αλλα με ενδιαφερει το itg και απο αισθητικησ πλευρασ.ελπιζω να μην ειναι αυτη η παγιδα και πεφτεισ στη φακα.
αλλα αν ειναι οπωσ ειπα και πιο μπροστα να παρω εστω και 5-6 παραπανω νομιζω οτι ειναι οκ για ατμοσφαιρα.τι λετε?
σασ ευχαριστω ολουσ παντωσ.
Κατι που δεν γνωριζω να ρωτησω καποιο πιο παλιο το χταποδι που λεει το παιδι οτι φοραει απο 160αρι αλλαζει απο το 120 ?
Γιατι ειχα την εντυπωση οτι μονο διχαλο αλλαζει?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: skoupa
βασικά στο χταπόδι (με μια επιφύλαξη) νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι προς τα πίσω..με χταόδι από 200άρι χωρίς προκαταλύτη και με δίχαλο 4-2-1 ενώ του zr νομίζω είναι 4-1
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: skoupa
Στο δικο μου 1800 ειναι με προκαταλυτη και αρκετα μπουκωμενο πιστευω για να κρατα ροπες χαμηλα με μικρη καταναλωση.
Το 1400 που ειχα ειχε μονοκοματο με διχαλο.Εχω την εντυπωση οτι στα 1800 αξιζει να βαλεις μονο το 4-1 της jan αλλα χαμηλα θα χασει σιγουρα..
Το 1400 που ειχα ειχε μονοκοματο με διχαλο.Εχω την εντυπωση οτι στα 1800 αξιζει να βαλεις μονο το 4-1 της jan αλλα χαμηλα θα χασει σιγουρα..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 32 επισκέπτες