skoupa

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από nikolas »

Και το BMC είναι υπερτιμημένο κατά τη γνώμη μου..Όσο καιρό το είχα, δεν είχε δικαιολογήσει σε καμία περίπτωση το κόστος του..για την ITG θα συμφωνήσω, λέγονται πολύ καλά πράγματα..

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από PaNoSGR »

BMC πιφ μακρια δεν ειδα τπτ σε αποδοση σε σχεση με το κοστος του.Τωρα για το ITG δεν ξερω εγω θα δοκιμασω μια χοανη διπλου κονου και θα σας πω αποτελεσματα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
fotis power
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
Τοποθεσία: peristeri
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από fotis power »

καλα προτιμω να χασω λιγο σε αποδοση παρα να χασω την βαβουρα μου... :-D :rally:
αα και ποσο εχει η ITG..??
Εικόνα turbo only in photoshop

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από saikoe39 »

Οτι και να βαλουμε......χανουμε.......!!!!!!!
τελος....εγω παντως εχω ενα μια χοανη-μανηταρι....της HKS ..κοστιζει οσο το μοτερ μου..δλδ το αμαξι μου ολο.....!!!!!! :-D
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Πότε έβαλες HKS ρε κάθαρμα??? :-D

Ρε Πάνο τι εννοείς δεν είδες απόδοση με το BMC??? Με καμία εισαγωγή δε πρόκειται να δεις τόσο έντονη αλλαγή στην απόδοση... Μόνο αν δυναμομετρήσεις ή αν κάνεις μετρήσεις στο δρόμο θα διαπιστώσεις το όποιο όφελος, το οποίο ειδικά σε ένα 1,4 μοτέρ δε θα είναι κάτι το τρελό!! Το λέω αυτό γιατί η BMC είναι αδιαμφισβήτητα μια εκ των κορυφαίων εταιρειών και έχω δει και δυναμομετρήσεις που επιβεβαιώνουν την καλή δουλειά που κάνει αυτό το βαρελάκι στην "αναπνοή" του μοτέρ. Σίγουρα είναι μια ακριβή λύση δε λέω... Βέβαια το καλύτερο είναι ανάλογα τι αμάξι έχει ο καθένας να βάζει και κάτι ανάλογο... κάτι που θα έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά γι αυτό.

Κατά τη γνώμη μου μια εισαγωγή πιο ελεύθερη απ την εργοστασιακή (φιλτροχοάνη ας πούμε) αν τροφοδοτείται με κρύο αέρα και δε βράζει απ τις θερμοκρασίες τότε σίγουρα θα δώσει κάτι... Και δε συμφωνώ μαζί σου saiko που λες ότι θα χάσεις έτσι κι αλλιώς... :no: Αν η χοάνη συνδυάζεται με σκούπα τότε είναι ακόμα καλύτερα!! :;T
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Το μικρο βαρελακι τασο ειχα που ηταν για 1.4-1.6 και ρουφαγε τοσο αερα που το μπουκωνε αλλα τωρα σε αυτο που κανω θα ηταν λουκουμι ζαχαρι σου λεω αλλα πλεον εχει φαει ποδι οποτε δεν θα το μαθω ποτε :( .οποτε θα βολευτω με την χοανη διπλου κονου και αμα δω οτι και αυτη κανει αηδιες θα βαλω ενα μαμα ελευθερο φιλτρο.
Εικόνα

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από saikoe39 »

καλα.....αν βρει τροπο.......να φερει κρυο αερο.......ας μου το πει.....!!!!!
το μαμα φιλτροκουτι φερνει μια χαρα αερα.....οποτε βαζεις bmc χωνεις και τον σωληνα ακριβως εκει που ρουφαει η μαμα εισαγωγη.....και τελος.......
Η αλλη επιλογη να ειναι να βγαλεις τον πολλαπλασιαστη απο κατω....και δεν ξερω να το βαλεις καπου αλλου...και στην τρυπα του να περασεις σωληνα οπως εχεις περασει εσυ τασο την φιλτροχοανη...!!!!!!!!!!

και η καλυτερη λυση.....(το ειδα σε bmw δουλευε).......κοβεις το καπο και το προσαρμοζεις να κατσει κουτα πανω απο φιλτροκουτι(η οτι αλλο θες.)και εχεις αερα........στην βροχη απλα......ανοιγεις καπο...βγαζεις το κομμενο καπακι απο το φιλτροκουτι....βαζεις ενα κανονικο και τελος........

αλλα σε εμας..........ροβερρρρρρρρρ με ροβερρρρρ μοτερ.......στην δικια μου καροτσα.........οτι και να βαλεις θα χασει.............το φιλτροκουτι ειναι το καλυτερο.....!!!!!!
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από saikoe39 »

PaNoSGR έγραψε:Το μικρο βαρελακι τασο ειχα που ηταν για 1.4-1.6 και ρουφαγε τοσο αερα που το μπουκωνε αλλα τωρα σε αυτο που κανω θα ηταν λουκουμι ζαχαρι σου λεω αλλα πλεον εχει φαει ποδι οποτε δεν θα το μαθω ποτε :( .οποτε θα βολευτω με την χοανη διπλου κονου και αμα δω οτι και αυτη κανει αηδιες θα βαλω ενα μαμα ελευθερο φιλτρο.


μπουκωνε......?????????????????????????????????
κατι αλλο θα ειχε γινει..αυτο δεν παιζει........
στο δικο . επαιζα με τον αερα (απο το κομπρεσερ...)...τπτ δεν ενιωθε....τον ρουφαγε μια χαρα......απλα...αλλαζε ο ηχος του.....!!!!!!

καλα στο δικο σου που ειναι μονου ψεκασμου...πως το εβαλες....????
εβγαλες τα καπακια απο πανω ολα....??????
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από nikolas »

Τάσο, εγώ που το είχα κάμποσο καιρό, με παροχή κρύου αέρα δεν έδειχνε σημάδια ότι κάνει κάποια αξιόλογη δουλειά και ειδικά, κάποια δουλειά που να δικαιολογεί αυτό το κόστος. Στη παρούσα φάση βέβαια, θα το ξαναβαζα, αλλά για εντελώς διαφορετικούς λόγους.
Και εγώ νομίζω ότι η εργοστασιακή διάταξη φέρνει αρκετά ικανοποιητικό αέρα και με σχετική ασφάλεια, όπως είχαμε συζητήσει και στο άλλο θέμα..
Αυτό με την τρύπα saikoe το είχα δει και εγώ σε μια bmw και όντως έχει τη πιο εγγυημένη παροχή αέρα, αλλά παραμένει το θέμα με τη βροχή, και τις αλλαγές που θα πρέπει να κάνεις.. :s

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από saikoe39 »

nikolas έγραψε:Τάσο, εγώ που το είχα κάμποσο καιρό, με παροχή κρύου αέρα δεν έδειχνε σημάδια ότι κάνει κάποια αξιόλογη δουλειά και ειδικά, κάποια δουλειά που να δικαιολογεί αυτό το κόστος. Στη παρούσα φάση βέβαια, θα το ξαναβαζα, αλλά για εντελώς διαφορετικούς λόγους.
Και εγώ νομίζω ότι η εργοστασιακή διάταξη φέρνει αρκετά ικανοποιητικό αέρα και με σχετική ασφάλεια, όπως είχαμε συζητήσει και στο άλλο θέμα..
Αυτό με την τρύπα saikoe το είχα δει και εγώ σε μια bmw και όντως έχει τη πιο εγγυημένη παροχή αέρα, αλλά παραμένει το θέμα με τη βροχή, και τις αλλαγές που θα πρέπει να κάνεις.. :s
για μενα βαλτο....!!!!!

το bmw που ειχε την πατεντα στο καπο να υποθεσω οτι ειναι ενα κοκκινο.....????χωρις καθισματα κλπ..??
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες