Dimitris200 έγραψε:χθες παρελαβα το μωρο μου απο τον μηχανικο μετα απο αλλαγη της φλαντζας κεφαλης.
ευτηχως την προλαβα σε προιμο σταδιο και μονο οι προστατευτικεσ σιλικονες ειχαν φθαρθει με αποτελεσμα να μπαινει λαδι στο δοχειο νερου του ψυγειου.
επι ευκαιριας μιας που ανοιξαν το καπακι ειπαμε να του κανουμε και ροικη εξελιξη. (χωρις να γνωριζω πολλα πολλα για αυτο.)
χοντρικα η βελτιωση αυτη περιλαμβανει το θυρηδωμα των αυλων εισαγωγης και εξαγωγης καθως και το "κατεβασμα" του καπακιου με πλανιαρισμα.
το αποτελεσμα ηταν αισθητο!
(αν και ειχα πολλες αμφιβολιες για το ΑΝ θα καταλαβαινα κατι)
το μοτερ ακουγετε πιο "ανετο" στις ψηλες στροφες και η ροπη εχει βελτιωθει αισθητα.
τα 130χλμ/ω ειναι παιχνιδι και τα βγαζει πολυ πιο γρηγορα
ολοι θα εχετε παρατηρησει πως τα ροβερ μετα τις 4.000 στροφες "αρπαζουν" ...χωρις να υπερβαλω τωρα μετα τις 4.500 με κολλαει στο καθισμα!
σκεφτομαι να το δυναμομετρησω ωστε να δω αν οντως ειναι αυτο που νιωθω αληθινο...
η ολη ιστορια, μου κοστισε 500 ευρω
Δημητρη που εκανες την ροικη????