turbo kit for gti!!!!!

kostas_pana
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: Κυρ Απρ 02, 2006 2:16 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas_pana »

hvtecgr έγραψε:Ο z6 ειναι vtec.ΑΑΑΑ και κατι αλλο!!Μηπως ο μαγκας ο μηχανικος που σου ειχε πει πως θα βαλει τον b16a χωρις μετατροπες και μονο με 1000 ευρω ενωουσε αυτο το μοτερ????Γιατι η σε δουλευε η μιλουσε γιαυτο,δεν υπαρχει αλλη εξηγηση!!!
kalitera na min eironeuomaste sovarous epagelmaties! den mou aresei o tonos sou kathos kai oi ekfraseis sou!
den exei milisei kaneis gia 1000 euro metatropi! (moter 900euro eixame vrei) kai to oti den exei ginei auti i metatropi ofilete sto oti akoma skeftomai mipos me ta idia leuta mporo na bgalo 160-170 aloga sto diko mou moter!
gynaikes trigiro polles...para polles....


www.greekcabrioclub.gr
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Μισό ρε παίδες,πότε μίλησε ο Ντίνος για λεφτά και αλλαγή μοτέρ?Σε αυτό το thread δεν βλέπω κάτι...

Δεν αμφιβάλλω πώς ο hvtecgr ξέρει αρκετά πραγματάκια για τα honda,όμως εν προκειμένω δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έγινε η όλη κατάσταση,anyway,στο θέμα μας.

Ντίνο,τα D16A8 και D16A9 είναι πάνω-κάτω τα καλύτερα μοτέρ που μπορείς να έχεις από την σειρά D16...Έχουμε ενα μοτέρ διαμάντι και αν το αλλάξεις,να το αλλάξεις μόνο με B16A τουλάχιστον...Επίσης υπάρχει και το D16Z6 που λέει και ο Αρίστος,είναι το SOHC VTEC που έμπαινε στα Civic ESi την περασμένη δεκαετία και βγάζει γύρω στα 125 Ps...Εκτός από το ότι είναι VTEC,δεν νομίζω ότι αξίζει να το βάλεις στη θέση του D16 μας...Όσον αφορά το κόστος τώρα,αν και μου αρέσει πολύ η ιδέα του να κάνω κάποια στιγμή το μοτέρ μου τούμπανο γύρω στα 160 Ps,είναι πολύ ευκολότερο να πάρεις ενα B16,το οποίο έχει και περαιτέρω προοπτικές ενώ με διαφορετική διάμετρο/διαδρομή είναι και φτιαγμένο να στροφάρει ΠΟΛΥ ψηλά...Το κόστος βελτιώσης ενός D16A8-9/D16Z6 στα 160 Ps περίπου είναι γύρω στα 2 χιλιάρικα υπολογίζω χοντρικά...Εισαγωγή,εξαγωγή,πρόγραμμα,καπάκι,εκκεντροφόροι,αυτά είναι στάνταρ...Και μερικά άλλο περιφερειακά,μπουζί/καλώδια,μπέκ κ.λπ.,το κόστος φθάνει την μετατροπή σε B16...Your call...
Εικόνα
kostas_pana
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: Κυρ Απρ 02, 2006 2:16 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas_pana »

nai re dimitri auta zigizo ego!
to ksero oti o b16 anevazei alla oxi oso thelo ego (atmosfaira diskola pas pano apo 200hp) ara gia na paro tin dinami pou thelo tha paikso kai stis 2 periptoseis turbo!
gynaikes trigiro polles...para polles....


www.greekcabrioclub.gr
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Λοιπόν για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά..
Ο Ντίνος έχει αναφερθεί σε αλλαγή μοτέρ σ'αυτό το thread viewtopic.php?t=2627&postdays=0&postorder=asc&start=10
Από εκεί και πέρα καλό είναι να παραθέτει ο καθένας ό,τι ξέρει γιατί και χρήσιμο είναι και μπορεί να γλυτώσει κάποιον άλλο από λάθος επιλογές, απλά καλό είναι να μην υπάρχουν ειρωνείες μεταξύ μας..έτσι κι αλλιώς είμαστε εδώ για παρέα και αλληλοβοήθεια όχι για τσακωμούς..
Και πάνω απ'όλα καλή διάθεση.. ;)
Ντίνο είμαι σίγουρος πως και ο hvtecgr δεν έχει σκοπό να προσβάλει κανένα αλλά να σε προστατέψει εφόσον είναι σίγουρος για τους ισχυρισμούς περί δυσκολίας τοποθέτησης του εν λόγω κινητήρα. Αν πάλι κάνει λάθος σίγουρα δεν το κάνει σκόπιμα γιατί απ'ότι είχα διαβάσει και παλιότερα και τον ίδιο τον ενδιαφέρει αυτή η μετατροπή, απλά ξέρει ότι είναι πολύ δύσκολο και δαπανηρό να γίνει..
hvtecgr
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 01, 2006 5:21 pm
Τοποθεσία: Αγοι Αναργυροι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hvtecgr »

Ακριβως!!!Δεν ειρωνευτικα σε καμια περιπτωση εσενα κωστα!!!Και αυτα που ειπα τα ειπα για το καλο σου!!Γιατι απο αυτην την κατασταση που ελεγες ο μονος χαμενος θα ησουν εσυ.Απο αυτα που ξερω προσωπικα πιστευω και αυτη ειναι απλα η γνωμη μου πως ο ανθρωπος πηγε να σε δουλεψει και οχι να σε βοηθησει!!!Και ολο αυτο το ξανα αναφερα λογο του οτι ι τιμη για τον z6 ταιριαζει,το μοτερ κουμπωνει χωρις μετατροπες και εχεις και vtec!!!
Ford took an NSX , cut it in the middle , examined it with a microscope , to admit that they can ' t built anything like that !
kostas_pana
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: Κυρ Απρ 02, 2006 2:16 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas_pana »

hvtecgr έγραψε:Ακριβως!!!Δεν ειρωνευτικα σε καμια περιπτωση εσενα κωστα!!!Και αυτα που ειπα τα ειπα για το καλο σου!!Γιατι απο αυτην την κατασταση που ελεγες ο μονος χαμενος θα ησουν εσυ.Απο αυτα που ξερω προσωπικα πιστευω και αυτη ειναι απλα η γνωμη μου πως ο ανθρωπος πηγε να σε δουλεψει και οχι να σε βοηθησει!!!Και ολο αυτο το ξανα αναφερα λογο του οτι ι τιμη για τον z6 ταιριαζει,το μοτερ κουμπωνει χωρις μετατροπες και εχεις και vtec!!!
isos to peira strava ego!
ok! apla eimai se anazitisi kai akouo gnomes!
gynaikes trigiro polles...para polles....


www.greekcabrioclub.gr
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες