Διάβασμα, και άλλο διάβασμα και ακόμα περισσότερο διάβασμα για τους Kseries.
Οι περισσότεροι λένε πως για το zr105 η καλύτερη μετατροπή είναι της ptp με τα 140 άλογα. Πας στα 1800 κυβικά, βάζεις και πιο άγριους εκκεντροφόρους σε συνδυασμό με το πρόγραμμα που σου δίνει η ptp και θεωρητικά είσαι το ίδιο αν όχι πιο γρήγορος στο δρόμο και από τα ZR160 μιας και έχεις περισσότερη ροπή από πολύ πιο χαμηλά.
Επίσης για αυτή τη μετατροπή κυριαρχεί ένας μύθος γύρω από το νέο πρόγραμμα, δηλαδή το κατά πόσο είναι το ίδιο με το πρόγραμμα του TF135. Οι εκκεντροφόροι που βάζει είναι τελικά πολύ λίγο πιο άγριοι από αυτούς του TF135 και δικαιολογείται να βγάζει λίγα παραπάνω άλογα. Όμως στα επίσημα χαρτιά το πρόγραμμα είναι optimized για την εισαγωγή της ITG και την εξάτμιση της janspeed. Τώρα αυτό τι εννοεί δεν έχω ιδέα. Αν είχες αυτά τα περιφερειακά θα έπρεπε να κερδίσεις πάνω από 10 άλογα. Εκτός αν τελικά τα 140 άλογα είναι μετρημένα με αυτά τα περιφερειακά πάνω στο αυτοκίνητο.
Γενικά για Ελλάδα πιο εύκολο είναι να βάλεις τα ανταλλακτικά από TF135 και να περάσεις και το πρόγραμμά του επάνω. Κόστος με καινούργια ανταλλακτικά το κόβω κοντά στα 2500 ευρώ χωρίς αλλαγή εισαγωγής-εξαγωγής.
Μετά, όπως έχω αναφέρει σε άλλο ποστ εδώ, σκέφτηκα να μην πάω για πλήρη υπερκυβισμό στα 1.800 αλλά μόνο μέχρι τα 1600.
Με το πολύ ψάξιμο είδα μήπως είναι εφικτή και η βελτίωση χωρίς να αλλακτούν εμβολοχιτώνια και να μείνει ο κινητήρας στα 1400. Οι βελτιώσεις στα 1400 είναι οι εξής 5:
1. Αλλαγή εκκεντροφόρων με τους fast road της piper cams ειδικά για τον 1.4 (ARKBP255H). Λέει ότι δίνουν 10 άλογα στον 1.4
2. Αλλαγή της εξάτμισης από το χταπόδι και πίσω με αγωνιστικό καταλύτη και σχεδίαση ειδικά βασισμένη στους πιο πάνω εκκεντροφόρους. Λένε για 8% και πάνω βελτίωση της ιπποδύναμης
3. Τοποθέτηση πεταλούδας 52μμ
4. Αλλαγή φίλτρου με ελευθέρας στο μαμά φιλτροκούτι
5. Τοποθέτηση παράλληλου εγκεφάλου Dastek και προγραμματισμό στο δυναμόμετρο για όλες τις άλλες αλλαγές.
Βασικά με αυτές τις αλλαγές υπολογίζω κοντά στα 135 άλογα ίσως και λίγο παραπάνω. Ταυτόχρονα όμως θα έχω το πλεονέκτημα που δίνει το Dastek για οικονομία σε μικρό άνοιγμα της πεταλούδας του γκαζιού (θα μείνει και 1.4) και για μέγιστη απόδοση με πλήρες άνοιγμα της πεταλούδας. Κόστος και για αυτά κοντά στα 2500 ευρώ πάλι.
Στην πρώτη περίπτωση έχεις ένα κλασσικό 1.8, στη δεύτερη έχεις ένα αρκετά πειραγμένο 1.4. Η λογική λέει ότι η αξιοπιστία του πρώτου θα είναι καλύτερη, αλλά το δεύτερο θα είναι πιο σωστά δομημένο...
Για να ακούσω γνώμες...
Βελτίωση χωρίς υπερκυβισμό...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Βελτίωση χωρίς υπερκυβισμό...
Life is too short not to...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 364
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
- Τοποθεσία: Megara
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
Χμ......απο βδομαδα θα σου εχω νεα.....
Επειδη εκανα μεγαή βλακεια και δεν εβαλα 1.6.....
Θελω να τσιγκλισω το 1.4 οσο μπορω...και φτηνα.....
Αυριο το βαζω μεσα παλι...και ελπιζω απο βδομαδα...να εχω βρει και τι θα γινει με περιφεριακα.....παντως εχω ενα σετ εκκεντροφορων μαμα...θα δω πως θα μπορεσω να δουλεψω σε reprofiling με αυτους.....
Με εξατμιση ειδη η δικια μου θα τα παιξει.....οποτε θα το δω και αυτο....
Βλακεια που δεν εβαλα 1.6....
Τεσπα.....
Επειδη εκανα μεγαή βλακεια και δεν εβαλα 1.6.....
Θελω να τσιγκλισω το 1.4 οσο μπορω...και φτηνα.....
Αυριο το βαζω μεσα παλι...και ελπιζω απο βδομαδα...να εχω βρει και τι θα γινει με περιφεριακα.....παντως εχω ενα σετ εκκεντροφορων μαμα...θα δω πως θα μπορεσω να δουλεψω σε reprofiling με αυτους.....
Με εξατμιση ειδη η δικια μου θα τα παιξει.....οποτε θα το δω και αυτο....
Βλακεια που δεν εβαλα 1.6....
Τεσπα.....
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Εγώ την επιλογή του 1400 δεν την θεωρούσα ιδανική για πολλούς λόγους..
α) παίρνεις μερικά άλογα αλλά από ροπή λίγα πράγματα,
β) το θέμα της κατανάλωσης είναι ψιλοπλασματικό γιατί ναι μεν είναι 1400 αλλά με τις αλλαγές που λες λογικά η δύναμη θα είναι ψηλά οπότε για να την "βγάλεις" θα τρώει αρκετά..
γ) μετά από εκεί (αν δε σου είναι αρκετά) η μόνη επιλογή είναι υπερκυβισμός ή τούρμπισμα, οπότε γιατί να μην τα κάνεις από την αρχή..
ΑΛΛΑ
σήμερα είδα ένα 1400άρι από ένα παλικάρι με πρόγραμμα (α, ρε mems3 τι μας κάνεις..) το οποίο πραγματικά πήγαινε πολύ καλά..δε ξέρω από καταναλώσεις και τέτοια τι παίζει και απ'ότι μου είπε 1η και 2α είναι "ψόφιες" αλλά τρίτη ξυρίζει..
ειλικρινά δε ξέρω..να σου προτείνω κάτι..μάλλον προς το 1.6 θα σου έλεγα να πας σε συνδιασμό με τη λίστα που θες για τον 1.4
α) παίρνεις μερικά άλογα αλλά από ροπή λίγα πράγματα,
β) το θέμα της κατανάλωσης είναι ψιλοπλασματικό γιατί ναι μεν είναι 1400 αλλά με τις αλλαγές που λες λογικά η δύναμη θα είναι ψηλά οπότε για να την "βγάλεις" θα τρώει αρκετά..
γ) μετά από εκεί (αν δε σου είναι αρκετά) η μόνη επιλογή είναι υπερκυβισμός ή τούρμπισμα, οπότε γιατί να μην τα κάνεις από την αρχή..
ΑΛΛΑ
σήμερα είδα ένα 1400άρι από ένα παλικάρι με πρόγραμμα (α, ρε mems3 τι μας κάνεις..) το οποίο πραγματικά πήγαινε πολύ καλά..δε ξέρω από καταναλώσεις και τέτοια τι παίζει και απ'ότι μου είπε 1η και 2α είναι "ψόφιες" αλλά τρίτη ξυρίζει..
ειλικρινά δε ξέρω..να σου προτείνω κάτι..μάλλον προς το 1.6 θα σου έλεγα να πας σε συνδιασμό με τη λίστα που θες για τον 1.4
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 101
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 25, 2006 2:56 pm
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες