Εξατμηση

kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Εξατμηση

Δημοσίευση από kostantinos »

Jeri kanis na pou ti ejatmisi(diametros ,diataji) tha itan katalili gia enan k series 1800 me 150 hp?
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Κωνσταντίνε έκανες τίποτα άλλο στο μοτέρ εκτός από τον υπερκυβισμό?
Ο μόνος τύπος που ξέρω πάντως για την εξάτμιση είναι φ=Ιπποδύναμη/10+35.Θα πας για χειροποίητη?
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Αυτός το τύπος μου φαίνεται λίγο μπακαλίστικος πάντως...Ειδικά μεταξύ turbo και N/A μοτέρ,η διάμετρος της εξάτμισης δεν βγαίνει μόνο από τα άλογα...Backpressure,πίεση υπερπλήρωσης,συμπίεση κ.λπ.,αυτά διαφέρουν...Για το k-series δεν μπορώ να πώ διάταξη,αλλά από διάμετρο πρέπει λογικά να παίξεις γύρω στα 52mm...
Εικόνα
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Όντως είναι ψιλομπακαλίστικος αλλά βλέπω πως σε ατμοσφαιρικά μοτέρ κάθεται σχετικά καλά.Για τα μοτέρ μας πιστεύω πως αν πάει για παραπάνω από 50-52χιλ θα χάσει πολύ στις χαμηλομεσαίες αλλά αν πάει για παρακάτω θα χάνει στις ψηλές.Βέβαια ο μόνος που μπορεί να απαντήσει με σιγουριά είναι ένας καλός εξατμισάς
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

με 50άρι σωλήνα είσαι σίγουρα κομπλέ για το κλασσικό 1800, 117hp το 150 πως προέκυψε?
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από saikoe39 »

50-52.....διαλεγεις.........
Για μενα ενα καζανακι.......και ενα πολυ καλο καταλητη...ροσσι....
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

nikolas έγραψε:με 50άρι σωλήνα είσαι σίγουρα κομπλέ για το κλασσικό 1800, 117hp το 150 πως προέκυψε?
1800 me roiki ,ekedroforous ,52mm TB,isagogi apo vvc ,ejatmisi.
http://www.dyno-plot.co.uk/dyno/dynoplo ... APower.htm
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Τί εκκεντροφόρους του φόρεσες?
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

nonskatoflore έγραψε:Τί εκκεντροφόρους του φόρεσες?
xalarose den ta exo kani ola afta mono 1800 to exo etsi rotao gia na jero.
pados an tou foraga tha evaza tous kent rk 1811
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

kostantinos έγραψε:
nonskatoflore έγραψε:Τί εκκεντροφόρους του φόρεσες?
xalarose den ta exo kani ola afta mono 1800 to exo etsi rotao gia na jero.
pados an tou foraga tha evaza tous kent rk 1811
Ααααααααα νόμιζα τα έκανες αυτά δεν κατάλαβα ότι θέλεις να τα κάνεις.
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες