Τουρμπίνα σε 416GSi!!!

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

+1 crAss... :-D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

ROVER_400 έγραψε:Ρε Μήτσο τα k-series ποιας χρονολογίας είναι;Δηλαδή το δικό μου είναι;(μακάρι όχι... :roll: )
400άρι Rover του 96-97? φυσικά και έχει k-series κινητήρα και δε καταλαβαίνω γιατί δεν θες να είναι k-series, σε τι σε έχει απογοητεύσει μέχρι τώρα..
aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από aristos87 »

crAss έγραψε:Άσε που υπάρχουν πιστοποιημένα εντόσθια παραγωγής για 250+ άλογα και κοντά στις 9000 rpm, ενώ υπάρχει και κινητήρας kseries 2 λίτρων που πωλείται κανονικά με αυτά τα άλογα και με εγγύηση. Και να σημειωθεί πως αυτός ο κινητήρας είναι ατμόσφαιρα με τετραπετάλουδο...
Ωραία η υπερσυμπίεση, αλλά ακόμα καλύτερη η ατμόσφαιρα και το μοτέρ να γριλίζει κοντά στις 10.000 rpm
Ναι ε? αυτο τον κινητηρα πρωτη φορα τον ακουω... για δωσε αναλυτικα spec αν ξερεις κατι...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

The ultimate K series engine from the PTP stable. All aspects of the Sport 140, RT Sport 170 and the 190 VHPD engine development have been evolved to create the ultimate performance engine for the race track. PTP have been expanding the horizons for the K series engine for many years predominantly serving an OE base and performance customers who are looking for that additional performance together with maximum reliability and attention to detail. The engine is created utilising the block structure strategy used in the Evo 220 engine. The bore and stroke are increased to bring the capacity to the magic 2 litre. New Steel Crankshaft, conrod, Forged pistons and the PTP Vulcan cylinder head combine with unique camshaft configuration to elevate the performance in excess of 235ps. Torque is also significantly improved to generate more than the standard engine from 2000 rpm to 8500rpm. In fact 95% of maximum torque is available from 4500 rpm to 8500 rpm generating significant driveability characteristics. Engine details: PTP Designed Cylinder Head* PTP Strengthened 82mm Block with nickel liners* PTP Steel Con Rods* PTP Lightweight Steel Balanced Crankshaft* PTP/PMI Forged 3 ring Pistons* PTP Mechanical Valve Gear* PTP Designed Camshafts* PTP Ultra Lightweight Flywheel* PTP Multi Throttle Inlet Manifold* EFI ECU with dedicated tune * Engine Wiring harness *Dyno Tested and complete with specific power curve* Engineering report.

από το http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/ProductDe ... ductID=460
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Φυσικά ακόμα και αυτός ο κινητήρας παίρνει βελτίωση και μερικοί τον έχουν φτάσει πάνω από τα 300 άλογα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα. Για μένα ο Kseries είναι ο πιο επιτυχημένος 4κύλινδρος κινητήρας που έχει σχεδιαστεί. Τα αρνητικά του όλα οφείλονται σε οικονομικούς παράγοντες της rover και ότι πολλά στάδια εξέλιξης γίνονταν από διαφορετικούς οίκους χωρίς να συμμετέχει έστω και ένας από την προηγούμενη ομάδα εξέλιξης (βλέπε Rover, Ptp, Janspeed, Lotus)
Life is too short not to...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Να σημειώσουμε ότι αγορά αυτού του κινητήρα βγαίνει στα 19.000ευρώ περίπου!!! :shock: ..τον θεωρώ πολύ ακριβό, αλλά και τα κομμάτια που τον αποτελούν είναι αρκετά καλά..Πόσο θα θελα και εγώ μια vulcan cylinder head
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Στα 1.8 λέγεται πως η Vulcan πάει τα ονομαστικά 140 άλογα με τους άγριους εκκεντροφόρους της ptp κοντά στα 160...
Και λύνει και το πρόβλημα της φλάτζας...
Life is too short not to...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

και την έχουν και 1500ευρώ!!!! :klaps: :smt078
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Κοίτα αν σκεφτείς πόσο πάει μια ροϊκή που πρώτα σχεδιάστικε με CFD και μετά δοκιμάστηκε σε άλλα πειραματόζωα πριν από σένα (από σοβαρό οίκο όχι το μπαρμπαγιώργο της γειτονιάς) τότε το κόστος δεν είναι και υπέρογκο. Γιατί κακά τα ψέμματα παίρνεις καινούργια κεφαλή με ροϊκή πρώτου ή δεύτερου σταδίου. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν τα 1500 ευρώ συνυπολογίζουν ότι κρατάνε και τη δικιά σου ή αν πέφτει αυτή η τιμή κρατώντας τη δικιά σου (κάτι τέτοιο είχα διαβάσει παλιά).
Life is too short not to...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Στο θέμα ροϊκής δε συμφωνώ και τόσο..ότι του μπαρμπαΓιώργου θα είναι μούφα..γιατί αν ο μπαρμπαΓιώργος ξέρει τη δουλειά του θα ξέρει πως να γυαλύσει μια κεφαλή και πόσο..(της PTP προφανώς θα υπερέχει αλλά σε όχι και τόσο τραγικό σημείο (κατά τη γνώμη μου)).
Επειδή με το θέμα κεφαλή έχω πονέσει στο παρελθόν και αναλογιζόμενος ότι καινούρια MG-Rover σου έρχεται 1000ευρώ περίπου..προφανώς σ'αυτή την περίπτωση θα έπερνα τη vulcan γιατί με 500ευρώ παραπάνω, έχω υψηλότερης αντοχής κράμα, ροϊκή και νομίζω και μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής (τύπου vvc αν δε κάνω λάθος?)..
Αυτό που λες όμως , το να κρατήσυον τη δική μου μου φαίνεται λίγο ανησυχητικό, με την έννοια ότι, που έχουν σκοπό να τη χρησιμοποιήσουν? ανακατασκευή? και αν ναι ως τι θα την πουλήσουν μετα!?!?!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες