Τουρμπίνα σε 416GSi!!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Τουρμπίνα σε 416GSi!!!
Ψαρώσατε με τον τίτλο ε?!?!?!?
Οχι ενταξυ δεν εβαλα τούρμπο... Απλά ρωτάω κατα πόσο γίνετε μια τετοια μοντίφα στο ελλαδιστάν και με τι κόστος και απο ποιον κυρίως?!?! Ολοι αυτοι οι μηχανικοί τις ροβερ στην ελλάδα κάνουνε τπτ τέτοιο η θα πρέπει να την ψάξω σε καναν Νικηφόρο? (honda tuning)
Δείτε εδώ project!!!
http://www.rovertech.net/forum/viewtopic.php?t=65805
420GSi βεβαια ο δικός σου... Αλλα η δουλειά δουλειά....
Εως πότε θα ειμαστε με φιλτράκι και εξατμισούλα?
Πέτα μια τουρμίνα έστω και στα 0.7-0.8 bar ετσι για να έχεις
Οποιος εχει ασχοληθεί ας πεί καμια ιδεα!
Οχι ενταξυ δεν εβαλα τούρμπο... Απλά ρωτάω κατα πόσο γίνετε μια τετοια μοντίφα στο ελλαδιστάν και με τι κόστος και απο ποιον κυρίως?!?! Ολοι αυτοι οι μηχανικοί τις ροβερ στην ελλάδα κάνουνε τπτ τέτοιο η θα πρέπει να την ψάξω σε καναν Νικηφόρο? (honda tuning)
Δείτε εδώ project!!!
http://www.rovertech.net/forum/viewtopic.php?t=65805
420GSi βεβαια ο δικός σου... Αλλα η δουλειά δουλειά....
Εως πότε θα ειμαστε με φιλτράκι και εξατμισούλα?
Πέτα μια τουρμίνα έστω και στα 0.7-0.8 bar ετσι για να έχεις
Οποιος εχει ασχοληθεί ας πεί καμια ιδεα!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Ωχ κατάλαβα...Έσκασαν μύτη φράγκα ελέω γενεθλίων...
Αφού είσαι D16Z κάτι μπορεί να γίνει...Αν ήταν k-series το ξέχναγες από τώρα... Μια εκτίμηση θα κάνω,αν υποθέσουμε ότι βρίσκεις κάποιον να το αναλάβει...Γύρω στα 3 χιλιάρικα στεγνά...Γιατί δεν είναι βέβαια κοτσάρω τον σαλίγκαρο και φεύγω!Θα φύγει και το μοτέρ μετά,πρέπει να πέσει πολύ πράμα σε περιφερειακά...
Αφού είσαι D16Z κάτι μπορεί να γίνει...Αν ήταν k-series το ξέχναγες από τώρα... Μια εκτίμηση θα κάνω,αν υποθέσουμε ότι βρίσκεις κάποιον να το αναλάβει...Γύρω στα 3 χιλιάρικα στεγνά...Γιατί δεν είναι βέβαια κοτσάρω τον σαλίγκαρο και φεύγω!Θα φύγει και το μοτέρ μετά,πρέπει να πέσει πολύ πράμα σε περιφερειακά...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Αφού καταγγείλω τη προπαγάνδα του κυρίου "i-vtec"..!!!! Για ποιό λόγο το ξεχνάς ακριβώς αν είσαι k-series? konstaninos, MGVossos, kriomenos και Φιλιππουπολίτης δε νομίζω να τους κάθεται άσχημα το turbo..κάθε άλλο..απ'όσο ξέρω..και αφού ενημερώσω πως το link χρειάζεται εγγραφή για όσοτς δεν είναι γραμμένοι στο rovertech, έχω να πω.. πως για ένα τουρμπισματάκι θα χρειαστείς πολύ σωστά γύρω στα 3-4.000ευρώ..γιατί θα χρειαστείς εξαγωγή, τουρμπίνα, εξάτμιση, intercooler, κολάρα, εγκέφαλο/πρόγραμμα και και και και και..οπότε μαζεύονται τα λεφτά..
Σε τέτοια μετατροπή για Rover ένας είναι ο γκουρού και το όνομα αυτού Διονύσης Βώσσος..!!
Τώρα λόγω του ότι εσύ έχεις και στοιχεία honda δε ξέρω αν αυξάνονται οι επιλογές..
btw το αυτοκίνητο του τύπου πολύ ψάρωμα..συνηθισμένο, χαμηλών τόνων από έξω..και 2.0turbo από μέσα..ε ρε κWλ0υς που θα κόβει..
Σε τέτοια μετατροπή για Rover ένας είναι ο γκουρού και το όνομα αυτού Διονύσης Βώσσος..!!
Τώρα λόγω του ότι εσύ έχεις και στοιχεία honda δε ξέρω αν αυξάνονται οι επιλογές..
btw το αυτοκίνητο του τύπου πολύ ψάρωμα..συνηθισμένο, χαμηλών τόνων από έξω..και 2.0turbo από μέσα..ε ρε κWλ0υς που θα κόβει..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 01, 2006 5:21 pm
- Τοποθεσία: Αγοι Αναργυροι
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 929
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 02, 2006 2:16 am
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Γνώμη μου είναι ότι επειδή έχει μοτέρ Honda,πρέπει να το τουρμπίσει σε μηχανικό Honda...Είναι και ιδιότροπα τα άτιμα τα μοτόρια μας...Όσο για τον k-series,δεν θέλω ούτε να το φανταστώ...Τα μοτέρ τα δικά σας είναι σαν τα παλιότερα k-series?Γιατί άλλο το 200 και το 25,άλλο το ή το 414 ας πούμε...Turbo 10ετίας k-series?Πως θα γίνει να κάνει πάνω από 100 μέτρα χωρίς να χυθεί κάτω?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Τώρα είσαι υπερβολικός..που το στηρίζεις δηλαδή ότι δε μπορεί να τουρμπιστεί kseries? και πόσο μάλλον όταν έχουμε 4 παραδείγματα στο club ένα εκ των οποίων (του kriomenou) είναι τουρμπισμένο τα τελευταία 4-5 χρόνια?ίσως και παραπάνω..
Αν εξαιρέσουμε τη φλάντζα κεφαλής που βγάζουν σαν πρόβλημα και η οποία δεν έχει να κάνει με τούρμπισμα, τι έχει να φοβηθεί ο kseries μπροστά στον honda σε μια τέτοια μετατροπή?
Αν εξαιρέσουμε τη φλάντζα κεφαλής που βγάζουν σαν πρόβλημα και η οποία δεν έχει να κάνει με τούρμπισμα, τι έχει να φοβηθεί ο kseries μπροστά στον honda σε μια τέτοια μετατροπή?
- ROVER_400
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 29, 2006 10:14 pm
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Εσύ είπαμε,έχεις honda...(έτσι δεν είπαμε,δεν θυμάμαι )Νικόλα,δεν ξέρω γι αυτο σε ρώτησα,εμείς turbo έχουμε μόνο μετά το 96 μοντέλα...Τα παλιότερα σειράς 2xx και 4xx είχαν τα ίδια με εσάς?Αν ναι,οκ,αλλιώς τα φοβάμαι πολύ...Ήδη λέμε ότι δουλεύουν εκτός ορίων,να τα τουρμπίσεις κιόλας?Πρέπει να ρίξεις πολύ χρήμα...Αλλιώς θα είχαμε δεί πολλά,εχώ δεν έχω δει κανένα...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Άσε που υπάρχουν πιστοποιημένα εντόσθια παραγωγής για 250+ άλογα και κοντά στις 9000 rpm, ενώ υπάρχει και κινητήρας kseries 2 λίτρων που πωλείται κανονικά με αυτά τα άλογα και με εγγύηση. Και να σημειωθεί πως αυτός ο κινητήρας είναι ατμόσφαιρα με τετραπετάλουδο...
Ωραία η υπερσυμπίεση, αλλά ακόμα καλύτερη η ατμόσφαιρα και το μοτέρ να γριλίζει κοντά στις 10.000 rpm
Ωραία η υπερσυμπίεση, αλλά ακόμα καλύτερη η ατμόσφαιρα και το μοτέρ να γριλίζει κοντά στις 10.000 rpm
Life is too short not to...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες