Τουρμπίνα σε 416GSi!!!

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Τουρμπίνα σε 416GSi!!!

Δημοσίευση από aristos87 »

Ψαρώσατε με τον τίτλο ε?!?!?!?


Οχι ενταξυ δεν εβαλα τούρμπο... Απλά ρωτάω κατα πόσο γίνετε μια τετοια μοντίφα στο ελλαδιστάν και με τι κόστος και απο ποιον κυρίως?!?! Ολοι αυτοι οι μηχανικοί τις ροβερ στην ελλάδα κάνουνε τπτ τέτοιο η θα πρέπει να την ψάξω σε καναν Νικηφόρο? (honda tuning)

Δείτε εδώ project!!!

http://www.rovertech.net/forum/viewtopic.php?t=65805

420GSi βεβαια ο δικός σου... Αλλα η δουλειά δουλειά....


Εως πότε θα ειμαστε με φιλτράκι και εξατμισούλα? :-D

Πέτα μια τουρμίνα έστω και στα 0.7-0.8 bar ετσι για να έχεις :shock:

Οποιος εχει ασχοληθεί ας πεί καμια ιδεα!
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Ωχ κατάλαβα...Έσκασαν μύτη φράγκα ελέω γενεθλίων... :lol: :P

Αφού είσαι D16Z κάτι μπορεί να γίνει...Αν ήταν k-series το ξέχναγες από τώρα... ;) Μια εκτίμηση θα κάνω,αν υποθέσουμε ότι βρίσκεις κάποιον να το αναλάβει...Γύρω στα 3 χιλιάρικα στεγνά...Γιατί δεν είναι βέβαια κοτσάρω τον σαλίγκαρο και φεύγω!Θα φύγει και το μοτέρ μετά,πρέπει να πέσει πολύ πράμα σε περιφερειακά...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Αφού καταγγείλω τη προπαγάνδα του κυρίου "i-vtec"..!!!! Για ποιό λόγο το ξεχνάς ακριβώς αν είσαι k-series? konstaninos, MGVossos, kriomenos και Φιλιππουπολίτης δε νομίζω να τους κάθεται άσχημα το turbo..κάθε άλλο..απ'όσο ξέρω..και αφού ενημερώσω πως το link χρειάζεται εγγραφή για όσοτς δεν είναι γραμμένοι στο rovertech, έχω να πω.. πως για ένα τουρμπισματάκι θα χρειαστείς πολύ σωστά γύρω στα 3-4.000ευρώ..γιατί θα χρειαστείς εξαγωγή, τουρμπίνα, εξάτμιση, intercooler, κολάρα, εγκέφαλο/πρόγραμμα και και και και και..οπότε μαζεύονται τα λεφτά..
Σε τέτοια μετατροπή για Rover ένας είναι ο γκουρού και το όνομα αυτού Διονύσης Βώσσος..!!
Τώρα λόγω του ότι εσύ έχεις και στοιχεία honda δε ξέρω αν αυξάνονται οι επιλογές..
btw το αυτοκίνητο του τύπου πολύ ψάρωμα..συνηθισμένο, χαμηλών τόνων από έξω..και 2.0turbo από μέσα..ε ρε κWλ0υς που θα κόβει..
hvtecgr
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 01, 2006 5:21 pm
Τοποθεσία: Αγοι Αναργυροι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hvtecgr »

Πολυ αγριες ιδεες εχεις αριστο!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!
Ford took an NSX , cut it in the middle , examined it with a microscope , to admit that they can ' t built anything like that !
kostas_pana
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: Κυρ Απρ 02, 2006 2:16 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas_pana »

ti allo tha akousoume re aristo apo esena???
olo stin mpriza mas vazeis!!
pera apo tin plaka ola turbizontai kathos kai ola spane....
oso gia ta 3000 tou i-vtec emena moy fenontai poli liga!!!!esto kai se light morfi (xoris na allaxtoun ta panta mesa!!!) prepei na ksepernas ta 5000!!!
gynaikes trigiro polles...para polles....


www.greekcabrioclub.gr
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Γνώμη μου είναι ότι επειδή έχει μοτέρ Honda,πρέπει να το τουρμπίσει σε μηχανικό Honda...Είναι και ιδιότροπα τα άτιμα τα μοτόρια μας...Όσο για τον k-series,δεν θέλω ούτε να το φανταστώ...Τα μοτέρ τα δικά σας είναι σαν τα παλιότερα k-series?Γιατί άλλο το 200 και το 25,άλλο το ή το 414 ας πούμε...Turbo 10ετίας k-series?Πως θα γίνει να κάνει πάνω από 100 μέτρα χωρίς να χυθεί κάτω? :P
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Τώρα είσαι υπερβολικός..που το στηρίζεις δηλαδή ότι δε μπορεί να τουρμπιστεί kseries? και πόσο μάλλον όταν έχουμε 4 παραδείγματα στο club ένα εκ των οποίων (του kriomenou) είναι τουρμπισμένο τα τελευταία 4-5 χρόνια?ίσως και παραπάνω..
Αν εξαιρέσουμε τη φλάντζα κεφαλής που βγάζουν σαν πρόβλημα και η οποία δεν έχει να κάνει με τούρμπισμα, τι έχει να φοβηθεί ο kseries μπροστά στον honda σε μια τέτοια μετατροπή?
Άβαταρ μέλους
ROVER_400
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Δευ Μάιος 29, 2006 10:14 pm
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από ROVER_400 »

Ρε Μήτσο τα k-series ποιας χρονολογίας είναι;Δηλαδή το δικό μου είναι;(μακάρι όχι... :roll: )
Εικόνα
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Εσύ είπαμε,έχεις honda...(έτσι δεν είπαμε,δεν θυμάμαι :P )Νικόλα,δεν ξέρω γι αυτο σε ρώτησα,εμείς turbo έχουμε μόνο μετά το 96 μοντέλα...Τα παλιότερα σειράς 2xx και 4xx είχαν τα ίδια με εσάς?Αν ναι,οκ,αλλιώς τα φοβάμαι πολύ...Ήδη λέμε ότι δουλεύουν εκτός ορίων,να τα τουρμπίσεις κιόλας?Πρέπει να ρίξεις πολύ χρήμα...Αλλιώς θα είχαμε δεί πολλά,εχώ δεν έχω δει κανένα...
Εικόνα
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Άσε που υπάρχουν πιστοποιημένα εντόσθια παραγωγής για 250+ άλογα και κοντά στις 9000 rpm, ενώ υπάρχει και κινητήρας kseries 2 λίτρων που πωλείται κανονικά με αυτά τα άλογα και με εγγύηση. Και να σημειωθεί πως αυτός ο κινητήρας είναι ατμόσφαιρα με τετραπετάλουδο...
Ωραία η υπερσυμπίεση, αλλά ακόμα καλύτερη η ατμόσφαιρα και το μοτέρ να γριλίζει κοντά στις 10.000 rpm
Life is too short not to...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες