...ως την περιφημη "κεφαλη του Νικολα"!!!
μουσειακης και ανεκτιμητης αξιας κομματι...
Τουρμπίνα σε 416GSi!!!
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Ο κινητήρας που δείχνετε είναι ήδη βελτιωμένος.. δε θα τον βρείτε σε κανένα αυτοκίνητο παραγωγής σε αυτη τη μορφη οπότε για εμένα άτοπη η αναφορά του…
The bore and stroke are increased to bring the capacity to the magic 2 litre. New Steel Crankshaft, conrod, Forged pistons and the PTP Vulcan cylinder head combine with unique camshaft configuration to elevate the performance in excess of 235ps
Εκτός από το μπλοκ έμεινε τίποτα ίδιο?
Που τα είδατε τα πιστοποιημένα εντόσθια?
Η honda βγάζει τέτοιους κινητήρες σε καθημερινά αυτοκίνητα όμως και όχι μόνo σε project…
The bore and stroke are increased to bring the capacity to the magic 2 litre. New Steel Crankshaft, conrod, Forged pistons and the PTP Vulcan cylinder head combine with unique camshaft configuration to elevate the performance in excess of 235ps
Εκτός από το μπλοκ έμεινε τίποτα ίδιο?
Που τα είδατε τα πιστοποιημένα εντόσθια?
Η honda βγάζει τέτοιους κινητήρες σε καθημερινά αυτοκίνητα όμως και όχι μόνo σε project…
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Όταν ο σχεδιαστικός οίκος που έχει συμμετάσχει στην εξέλιξη του κινητήρα βγάζει ένα κινητήρα και τον πουλάει κανονικά στο εμπόριο μαζί με εγγύηση καλής λειτουργίας τότε ναι μπορούμε να τον αναφέρουμε. Τοποθετείτε δε σε caterham όταν ο αγοραστής έχει τα χρήματα και τον θέλει. Έχει τοποθετηθεί σε αρκετά αγωνιστικά αυτοκίνητα και σε αυτοκίνητα δρόμου στην Αγγλία.
Όσο για δυνατούς κινητήρες η MG το 1934 είχε εφοδιάσει το Q type Midget με ένα κινητήρα 746 cc που είχε απόδοση 113 άλογα στις 7200 στροφές...Σχεδόν 152 άλογα στο λίτρο πριν τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο...
Όσο για δυνατούς κινητήρες η MG το 1934 είχε εφοδιάσει το Q type Midget με ένα κινητήρα 746 cc που είχε απόδοση 113 άλογα στις 7200 στροφές...Σχεδόν 152 άλογα στο λίτρο πριν τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο...
Life is too short not to...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Κοιτά δε ξεκίνησα κόντρα εταιριών.. και φυσικά η mg έχει κάνει επιτεύγματα αλλά δε μας ωφελεί και πολύ το τότε… για τώρα μιλάμε.
Για τον Κ-series κινητήρα που αναφέρθηκε νωρίτερα απλά επισήμανα ότι εχει αλλαγμένο στροφαλοφόρο, πιστόνια, μπιελες… δεν είναι όπως τον παίρνεις από ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο…
Με τέτοιες εκτεταμένες αλλαγές και ένα μπλοκ από Hyundai Santa fe βγάζει 1000ps…
Και εγώ εδώ μίλησα για αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής… και στην αρχη του θεματος αναφερθηκε το turbισμα ενός κινητήρα που βρίσκεις στο καπό του αυτοκινήτου σου... το παράδειγμα του 1934 Q type Midget με ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 746cc είναι εντυπωσιακό μεν αλλά δε βλέπω τι σχέση έχει με τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής…
Δεν έθιξα την ιστορία της MG της Rover και της lotus…
Και αυτό το παράδειγμα μου θύμισε το στιλ του «όταν εμείς οι Έλληνες…»
Για τον Κ-series κινητήρα που αναφέρθηκε νωρίτερα απλά επισήμανα ότι εχει αλλαγμένο στροφαλοφόρο, πιστόνια, μπιελες… δεν είναι όπως τον παίρνεις από ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο…
Με τέτοιες εκτεταμένες αλλαγές και ένα μπλοκ από Hyundai Santa fe βγάζει 1000ps…
Και εγώ εδώ μίλησα για αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής… και στην αρχη του θεματος αναφερθηκε το turbισμα ενός κινητήρα που βρίσκεις στο καπό του αυτοκινήτου σου... το παράδειγμα του 1934 Q type Midget με ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 746cc είναι εντυπωσιακό μεν αλλά δε βλέπω τι σχέση έχει με τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής…
Δεν έθιξα την ιστορία της MG της Rover και της lotus…
Και αυτό το παράδειγμα μου θύμισε το στιλ του «όταν εμείς οι Έλληνες…»
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες