FILTRO H BARELAKI STO ROVER MOU???????
- michael416GSI
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 124
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 12:20 am
- Τοποθεσία: kastoria
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
το μόνο βαρελάκι που παίζει στην κατηγορία του bmc είναι το viper της pipercross και μετά της ITG..οπότε ότι έγραψα για το bmc πιστεύω ότι καλύπτει την πλειοψηφία των περιπτώσεων..και για να το θέσω και πιο ρεαλιστικά ακόμα και να κάνει κάποια διαφορά το βαρελάκι (που πιστεύω ότι δε κάνει και το "λέει" και το δυναμόμετρο αυτό) δεν αξίζει σε καμία περίπτωση σε σχέση με το κόστος..δηλαδή να δώσεις..300++ ευρώ για να δεις..τι? 2άλογα? 0.1κιλά ροπής?i-VTec έγραψε:Κάποια βαρελάκια αποδίδουν πάντως,μην τα θάβουμε μαζικά...Αν δεν έχεις καλοσχεδιασμένο παπά όπως έχουν π.χ. τα VTi,αξίζει πιστεύω ενα βαρελάκι....
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Δεν το έχω δεί προσωπικά σε πολλά αμάξια αλλά πιστεύω σε μερικά κάνει δουλειά...Ιδίως σε νέα μοντέλα που έρχονται με πολύ πνιγμένη εργοστασιακή εισαγωγή...Τα νούμερα που ανακοινώνει η BMC είναι υπερ-αισιόδοξα σε μερικές περιπτώσεις (+10 Ps και τέτοια...) αλλά δεν αποκλείω να δίνει 5-6 Ps σε ορισμένα μοντέλα...Μέγεθος ικανοποιητικό...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Τα καλά φίλτρα πάντα κάνουν δουλειά, αλλά υπό ορισμένες συνθήκες με βασικότερη να μην βάλεις μόνο αυτά. Αν πάει κάποιος και δώσει 500 ευρώ για αυτό της ITG λογικά δεν θα δει τίποτα ή έστω θα καταλάβει την ίδια διαφορά με το να έβαζε ένα ελευθέρας στο φιλτροκούτι. Αν πάει όμως και αλλάξει όλη την εξαγωγή από χταπόδι και πίσω, πειράξει και μερικά πράγματα πάνω στον ίδιο τον κινητήρα και τέλος πάει και του φορέσει και πρόγραμμα φτιαγμένο στο δρόμο για το ίδιο το αυτοκίνητο, ναι τότε η εισαγωγή των 500 ευρώ θα κάνει παραπάνω δουλειά, αλλά μόνο τότε...
Life is too short not to...
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2593
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
- Επικοινωνία:
H seira GSi GTi paidia epanalamvano den exei KAMIA SXESH me tous Rover kinhthres giafto mhn mperdeveste kai mhn mperdevete kai to paidi...
To xtapodi afths ths seiras einai THE BEST. Den pas na valeis RACING EPAGKELMATIKO XEIROPOIHTO h otidoipote panakrivo xtapodi..... Thn doulia pou kanei to mama den to kanei KANENA. Kai afta ta leo giati exoun dokimastei apo agoniarika me tetoious kinhthres. Racing katalhth kai teliko NAI na alakseis OXI OMOS XTAPODI.
Gia thorivo tora ti na sou po.... evgala thn filtroxoanh kai yshxasa (ligo).
Kanei ligo thorivo alla pano stis ropes tou mono. Prin kai meta einai mia xara kai den sou zalizei to kefali (poly)... :)
To xtapodi afths ths seiras einai THE BEST. Den pas na valeis RACING EPAGKELMATIKO XEIROPOIHTO h otidoipote panakrivo xtapodi..... Thn doulia pou kanei to mama den to kanei KANENA. Kai afta ta leo giati exoun dokimastei apo agoniarika me tetoious kinhthres. Racing katalhth kai teliko NAI na alakseis OXI OMOS XTAPODI.
Safos kai exei apodosh ... sou leo exo valei ego sto diko mou. Alla K&N.michael416GSI έγραψε:to eleuthero filtro ston papa exei apodosi diladh
kai thoribo kanei?
Gia thorivo tora ti na sou po.... evgala thn filtroxoanh kai yshxasa (ligo).
Kanei ligo thorivo alla pano stis ropes tou mono. Prin kai meta einai mia xara kai den sou zalizei to kefali (poly)... :)
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 301
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 10:54 am
- Τοποθεσία: Peiraias
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 464
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2006 1:17 pm
- Τοποθεσία: Αργυρουπολη
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 464
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2006 1:17 pm
- Τοποθεσία: Αργυρουπολη
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Εξαρτάται τον κινητήρα… σε κάποιους μπορεί να μη κερδίσεις τίποτα σε κάποιους μπορεί και να χάσεις… Αυτό δε σημαίνει ότι οι κινητήρες είναι μαζόχες και γουστάρουν στουπωμένη εξαγωγή, Τα ecu – valvetrain είναι ρυθμισμένα για να λειτουργούν με κάποιο backpressure. Μειώνοντας το μπορεί να επηρεάσεις αρνητικά την ισορροπία που έχει πετύχει ο κατασκευαστής… θα θέλεις τουλάχιστον αναπρογραμματισμό για να στρώσεις και να κερδίσεις κάτι.Mimovic έγραψε:Re afiste ta filtra kai ta tatelika reeee!!! me 30euro perneis +10hp! Pws?? Vgale katalyti teleiws kai tha akoufese se olo to oikodoniko tetragwno kai ase toys alloys me tin aporia!!!!
Επίσης το να βγάλεις τον καταλυτή δε προσθέτει θόρυβο. (εκτός και αν μαζί με αυτό αφαιρέσεις και το μεσαίο καζανάκι)
Τις περισσότερες φορές στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες δε κερδίζεις και πολλά από την απελευθέρωση της εξαγωγής και αν το παρακάνεις χάνεις…
Πάντα η απελευθέρωση της εξαγωγής πρέπει να συνοδεύεται από αντίστοιχη απελευθέρωση της εισαγωγής και το ανάποδο.
Επίσης όσο για αυτό που αναφέρθηκε για τα χταπόδια της honda ισχύει πράγματι.
Ο εξατμισάς της γειτονιάς δε μπορεί να πετύχει τόσο καλορυθμισμένο αποτέλεσμα για τα δεδομένα ροής του εργοστασιακού κινητήρα (και όχι μόνο στα Honda). Χταπόδια, αύξηση της διατομής της εξάτμισης πάνω από 10-15mm κλπ έχουν νόημα μόνο σε εφαρμογές turbo και ατμοσφαιρικές με ψαγμένους εκκεντροφορους.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 38 επισκέπτες