1.4 upgrate to 1.6Gti

kostas_pana
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: Κυρ Απρ 02, 2006 2:16 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas_pana »

re seis sorry pou epembeno ksdana stin oraia sas koubenta alla kai ego exo to moter monou psakasmou me ta 93 aloga kai exo psaksei 4-5 mastores (kalous) kai oloi mou riksan akiro!
tora ola ginontai alla to an se simferei na to kaneis. ekei einai i ousia!
gynaikes trigiro polles...para polles....


www.greekcabrioclub.gr
vtec inside
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 8:01 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από vtec inside »

Φυσικά και όλα γίνονται, αλλά δε συμφέρει! Αν κοιτάξεις στη θεματική ενότητα για το Β16Α2 μοτέρ που έχω βάλει στο 416si μου θα δεις ότι θέλει κόπο, χρόνο και 2.000.000 δρχ που μου είχε στοιχίσει όλη η δουλειά πριν 6 χρόνια. Μήπως αντί να παιδεύεσαι σου πουλήσω το δικό μου αμάξι? Κάπου τόσο περίπου σκέφτομαι να το δώσω. Άσε που θα γλιτώσεις χρόνο και κόπο...
aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από aristos87 »

vtec inside έγραψε:Φυσικά και όλα γίνονται, αλλά δε συμφέρει! Αν κοιτάξεις στη θεματική ενότητα για το Β16Α2 μοτέρ που έχω βάλει στο 416si μου θα δεις ότι θέλει κόπο, χρόνο και 2.000.000 δρχ που μου είχε στοιχίσει όλη η δουλειά πριν 6 χρόνια. Μήπως αντί να παιδεύεσαι σου πουλήσω το δικό μου αμάξι? Κάπου τόσο περίπου σκέφτομαι να το δώσω. Άσε που θα γλιτώσεις χρόνο και κόπο...
Δώσε λίγε πληροφορίες Plz!!!
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Γιατί έχω την εντύπωση πώς η μετατροπή σε D16A9 θα του έρθει ευκολότερα και φθηνότερα από αυτήν σε B16A2?Πάλι βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει,αλλά έτσι πιστεύω...
Εικόνα
vtec inside
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 8:01 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από vtec inside »

Θα έλεγα να μην μπλέξεις με HONDA αν δεν είσαι ηλεκτρολόγος. Εγώ δεν ήμουν αλλά έγινα. Θέλει πολύ δουλειά στο πως να παντρέψεις τις πλεξούδες. Το αμάξι είχε μείνει σε τάκους 13 μήνες μέχρι να μου το φτιάξουν (βέβαια έπεσα και σε μ..... μηχανικό) και όταν πήγα και το πήρα με τσαμπουκά γιατί ο ηλεκτρολόγος δεν ήξερε τι έκανε, δεν δούλευαν τα όργανα στο ταμπλό, τα φώτα οπισθοπορείας, το vtec, το μοτέρ ρελαντί το map sensor, μπλα... μπλα.... Απλά έπαιρνε μπρος, όλα τα άλλα καλώδια τα είχε στον αέρα (φυσικά και ΔΕΝ τον πλήρωσα). Τελικά έφερα έναν ηλεκτρολόγο από HONDA και μου έφτιαξε κάποια πράγματα και τα υπόλοιπα με ένα φίλο. Πλεξούδα τελικά ξαναγόρασα γιατί την είχαν κατασφάξει οι 45 μάστορες.
Γιατί δεν ψάχνεις για μοτεράκι 20Τ4G??? Αυτά δεν φοράνε τα 620 και 220???
Άβαταρ μέλους
Dialogiotis414
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 1:11 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Dialogiotis414 »

file euxaristo gia ti boitheia alla d exo tosa money
tora an eine na exei tosa problimata asto k 1.4 d peirazei.

kati asxeto

Simera kopika stin odigisi k pou sto telos tis anastrofis.
Meta tin anstrofi parkara k telos alla eirthe 1as l@k@m@s p biazotan m 1a almera k agxothika.
Etsi kopika :klaps:
kontepsa k klawo re pedia sto 99 % kopika.
Episeis d perase kaneis!!
aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από aristos87 »

Φιλε vtec inside εσυ ομως ειχες νέας γενιας ρόβερ που πριν ειχε κινητήρα Κ εμείες με τα παλιά που έχουμε ηδη μοτέρ honda πάνω λογικα δεν θα ειναι πιο ευκολη η τράμπα??
vtec inside
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 8:01 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από vtec inside »

Στα μηχανικά ναι, αν το κιβώτιο είναι από τη μεριά του συνοδηγού και το μοτέρ από του οδηγού όπως στα HONDA, αλλά στα ηλεκτρολογικά δεν ξέρω... Ο εγκέφαλος είναι στο χώρο της μηχανής ή στα πόδια του συνοδηγού???
Mimovic
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2006 1:17 pm
Τοποθεσία: Αργυρουπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Mimovic »

vtec inside έγραψε:Στα μηχανικά ναι, αν το κιβώτιο είναι από τη μεριά του συνοδηγού και το μοτέρ από του οδηγού όπως στα HONDA, αλλά στα ηλεκτρολογικά δεν ξέρω... Ο εγκέφαλος είναι στο χώρο της μηχανής ή στα πόδια του συνοδηγού???
Νομιζω ειναι στα ποδια του συνοδηγου..
ΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Rover 216Gti
Serpent Motorsport
aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από aristos87 »

Απο το βιβλιο της hanes για 416GSi/GTi


Εικόνα

Στα ποδια του συνοδηγού αν οδηγάγαμε όπως στην αγγλία...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες