1.4 σε 1.8 πληροφορίες
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 669
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
- Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 106
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:39 am
- Τοποθεσία: Rhodes
- Επικοινωνία:
Ωραια ολα αυτα που ειπατε...που σας ειπαν αλλα δεν ειπατε...
και αφου δεν ξερατε... Δεεεν ρωταγατε?
Ενα μονο να μου πειτε ...Για ποιον λογο γραφτηκαν ολα αυτα που γραφτηκαν?
anyway...να εισται ολοι καλα ....(και εγω καλυτερα )
[img:c8bc6aca42]http://briefcase.pathfinder.gr/download ... risSig.jpg[/img:c8bc6aca42]
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Loipon meta ta prosopika thelo na kano merikes texnikes erotiseis gia to olo egxeirima.
1) Egine dinamometrisi na deixei posa aloga einai pragmatika meta ti metatropi?
2) I katanalosi egine paraplisia me to mama 1.8 i megaliteri
3) Mias kai menei to idio mplok kinitira kai ara kai o idios arithmos mixanis an den to diloseis sto KTEO tha to doun i tha tous ftasei pou ta noumera einai ok?
1) Egine dinamometrisi na deixei posa aloga einai pragmatika meta ti metatropi?
2) I katanalosi egine paraplisia me to mama 1.8 i megaliteri
3) Mias kai menei to idio mplok kinitira kai ara kai o idios arithmos mixanis an den to diloseis sto KTEO tha to doun i tha tous ftasei pou ta noumera einai ok?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
και άλλη μια ερώτηση από μένα στο βασικό μας θέμα..αφού λέμε ότι μπορεί να κρατηθεί το ίδιο καπάκι μπορεί να γίνει και το αντίστροφο να μπει vvc σε 1,4? δε ξέρω αν ακούγεται χαζό απλά μια σκέψη είναι..
αφού το 1800 είναι χοντρικά 130 άλογα και με το vvc φτάνει 160 αν γίνόταν κάτι αντίστοιχο στο 1,4 δε θα ήταν καλή φάση? εκτός και αν μου διαφεύγει κάτι..
αφού το 1800 είναι χοντρικά 130 άλογα και με το vvc φτάνει 160 αν γίνόταν κάτι αντίστοιχο στο 1,4 δε θα ήταν καλή φάση? εκτός και αν μου διαφεύγει κάτι..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 778
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:07 am
- Τοποθεσία: Thessaloniki - Almyros Volou
- Επικοινωνία:
fadazesai??? 1,4 VVC apo 103-> 130 HP gia plaka!! (den nomizw omws oti yfistatai...)nikolas έγραψε:και άλλη μια ερώτηση από μένα στο βασικό μας θέμα..αφού λέμε ότι μπορεί να κρατηθεί το ίδιο καπάκι μπορεί να γίνει και το αντίστροφο να μπει vvc σε 1,4? δε ξέρω αν ακούγεται χαζό απλά μια σκέψη είναι..
αφού το 1800 είναι χοντρικά 130 άλογα και με το vvc φτάνει 160 αν γίνόταν κάτι αντίστοιχο στο 1,4 δε θα ήταν καλή φάση? εκτός και αν μου διαφεύγει κάτι..
<<Ι SOLD MY SOUL FOR A NISSAN X-TRAIL>>
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 210
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 11:30 am
- Τοποθεσία: Περιστερι
- Επικοινωνία:
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
μόλις μάθετε let us know..
και σ'αυτά που ρώτησε ο crass θέλω να προσθέσω εφόσον οι εκπομπές CO2 g/km είναι μεγαλύτερες σε 1800άρι πως θα περάσει ΚΤΕΟ και πως θα βγάλει κάρτα καυσαερίων? ενδεχομένως να είναι το μόνο που προδίδει ότι κάτι παίζει? δεν αναφέρομαι φυσικά σε μεθόδους κάτω από το τραπέζι..όπου εκεί περνάς και το ποδοκίνητο των Flinstones
και σ'αυτά που ρώτησε ο crass θέλω να προσθέσω εφόσον οι εκπομπές CO2 g/km είναι μεγαλύτερες σε 1800άρι πως θα περάσει ΚΤΕΟ και πως θα βγάλει κάρτα καυσαερίων? ενδεχομένως να είναι το μόνο που προδίδει ότι κάτι παίζει? δεν αναφέρομαι φυσικά σε μεθόδους κάτω από το τραπέζι..όπου εκεί περνάς και το ποδοκίνητο των Flinstones
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες