1.4 σε 1.6 τί χρειάζεται και πόσο πάει?

nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Κανα άλλο site παίζει γιατί αυτό δεν κατεβαίνει
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

μόλις το ξαναδοκίμασα και δουλεύει κανονικά..
Dionisis
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 08, 2005 5:21 am
Τοποθεσία: ΜΟΣΧΑΤΟ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Dionisis »

Φίλε εμένα γνώμη μου είναι μην το κάνεις 1.6....από προσωπική εμπειρία.Δεν αξίζει και πολύ καθώς η διαφορά είναι γύρω στα 6-7 άλογα και η ροπή ελάχιστα καλύτερη(κυρίως χαμηλά).Αν θέλεις να κάνεις κάτι καλό πήγαινε για 18αρι μοτέρ το οποίο μπορεί να μην έχει πολύ μεγάλη ιπποδύναμη αλλά έχει γαμάτη ροπή.Τώρα αν βέβαια κάνεις και άλλα πραγματάκια στο 16αρι κάτι γίνεται.Εμένα είναι 120+ αυτή την στιγμή και ροπή 155nm.To 18αρι είναι 120 άλογα και ροπή αν δεν κάνω λάθος 160nm...Και πάλι όμως είναι πιο γρηγορο πιστεύω.
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Δεν το σκέφτομαι προς το παρόν απλά ήθελα να μάθω κάποια πραγματάκια.Σίγουρα η λύση του 1.8 είναι καλύτερη αλλά είναι και πολύ ακριβότερη
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

jeris kanenas an boroun ta xitonia na paroun rektifie i prepi oposdipote na paris kainouria
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
stergios
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 26, 2005 12:21 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη/Πολίχνη/Μποτσαρη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stergios »

jeris kanenas an boroun ta xitonia na paroun rektifie i prepi oposdipote na paris kainouria
ξεχασε τα ρεκτιφιε μπαινουν καινουργια χιτωνια. πρεσσαριστα.

οσο για την μετατροπη αξιζει γιατι συμφερει και ειναι αξιοπιστη. η αλλαγη ομως μοτερ σε ενα ολοκαινουργιο αμαξι θα ηταν το λιγοτερο να πω χαζομαρα.
[img:4d7abfee97]http://users.forthnet.gr/the/pcserv/SIG2.jpg[/img:4d7abfee97]
coming sooner or later.... don't click below ...
http://monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=11049331
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Και εγώ το ίδιο πιστεύω...ξεκινάς με τα περιφερειακά (σύστημα εισαγωγής-εξαγωγής κλπ) και όταν κτυπίσεις 100-120.000 κμ κάνεις τέτοια μετατροπή στην ουσία φτιάχνοντας καινούργιο το μοτέρ σου...
Life is too short not to...
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

stergios έγραψε:
jeris kanenas an boroun ta xitonia na paroun rektifie i prepi oposdipote na paris kainouria
ξεχασε τα ρεκτιφιε μπαινουν καινουργια χιτωνια. πρεσσαριστα.

οσο για την μετατροπη αξιζει γιατι συμφερει και ειναι αξιοπιστη. η αλλαγη ομως μοτερ σε ενα ολοκαινουργιο αμαξι θα ηταν το λιγοτερο να πω χαζομαρα.
poy kolai to presarista ta xitonia benoyn kai bgenoyn me to xeri! i aporia moy exei na kani peri idikis mixanologikis fiseos kai kyrios afora kapio mixanourgo apla thn ethesa edo giati exo varethi na pao mexri to mixanoyrgio.lipon an kapios gnorizi kati to poili sigekrimeno as apadisi giati ta genika ta jero san ligo mixanikos
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες