Βελτιωση ROVER 400 1.6

antoni400t
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Δευ Ιαν 17, 2005 3:49 pm
Τοποθεσία: ΝΙΚΑΙΑ
Επικοινωνία:

Βελτιωση ROVER 400 1.6

Δημοσίευση από antoni400t »

Να ρωτησω και εγω που δεν ξερω?Εγω εχω ενα 400 1.6 μοντ 99. και επειδη δεν ξερω ποσα αλογα περιπου βγαζει?Να βαλω φιλτρο η φιλτροχωανη?Ο προγραμματισμος εγκεφαλου ποσα hp δινει και ποσο περιπου κοστιζει?
BillyK
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 778
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:07 am
Τοποθεσία: Thessaloniki - Almyros Volou
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BillyK »

Προγραμματισμός απ' ότι ξέρω σε ρόβερ δεν γίνεται, μόνο με παράλληλο εγκέφαλο όπως έκανα εγώ. Κοστίζει γύρω στα 400 το κεφαλάκι και μετά καμιά 200ρα για τοποθέτηση και προγραμματισμό 1-2 φορές
Εικόνα Εικόνα
<<Ι SOLD MY SOUL FOR A NISSAN X-TRAIL>>
Άβαταρ μέλους
Roverfan
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Βελτιωση ROVER 400 1.6

Δημοσίευση από Roverfan »

antoni400t έγραψε:Εγω εχω ενα 400 1.6 μοντ 99. και επειδη δεν ξερω ποσα αλογα περιπου βγαζει?
Κατά την Rover βγάζει 111 άλογα στις 6000 σ.α.λ.
"Rover One of Britains fine cars"

Rover 416 mk2
ex-car: Rover 214si mk2 (1992-2006) - 92hp
DJ Giorgio
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 669
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από DJ Giorgio »

Οσο για φιλτρο η φιλτροχωανη... αναλογος τον θορυβο που θες να κανει!
Η φιλτροχωανη κανει περισσοτερο θορυβο και σου φαινεται οτι το αμαξι ανεβαζει πιο ευκολα! Αλλα ουσιαστηκα η διαφορα θα ειναι ελαχιστη ως ανυπαρκτη! παντως απο πλευρας αποδοσης ειναι περιπου το ιδιο! ισως λιγο καλυτερη η φιλτροχωανη!
Εικόνα
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
dimitris
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2005 10:06 pm
Τοποθεσία: arta
Επικοινωνία:

BEΛΤΙΩΣΗ 400 1.6

Δημοσίευση από dimitris »

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. ΠΕΡΙΠΟΥ +15 PS ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ 700-800 ΓΙΟΥΡΙΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ
P@nt@man
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 650
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P@nt@man »

MA TO MONO POY EXΩ AKOYSEI OTI KANOYN ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ Κ ΤΕΤΟΙΑ ΜΙΚΡΟΠΡΓΑΜΑΤΑ
Εικόνα
Εικόνα
IN DRIFT, WE TRUST....!
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

BillyK έγραψε:Προγραμματισμός απ' ότι ξέρω σε ρόβερ δεν γίνεται, μόνο με παράλληλο εγκέφαλο όπως έκανα εγώ. Κοστίζει γύρω στα 400 το κεφαλάκι και μετά καμιά 200ρα για τοποθέτηση και προγραμματισμό 1-2 φορές
Egw tha soy pw oti kserw gia ta MGF/TF mporei na einai ta idia gia ta Rover:

Ta MGF xrhsimopoioysane MEMS 1.9 kai MEMS 2. To prwto den programmatizetai apla mporeis na deis merika pragmata kai na sbhseis to log. To MEMS 2 einai pio programmatizomeno alla oxi plhrws....
To TF xrhsimopoiei to MEMS 3 poy einai plhrws programmatizomeno...
Sta mh programmatizomena mporeis na xrhsimopoihseis to legomeno "piggy back" tsipaki h alliws ekswteriko gia na kaneis override to original....
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
stergios
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 26, 2005 12:21 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη/Πολίχνη/Μποτσαρη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stergios »

πριν αναφερθω στην βελτιωση καλο ειναι να διαβασετε οσοι δεν το εχετε βρει ηδη αυτο το site http://members.aol.com/DVAndrews/kengine.htm

θα μαθετε πραγματα τα οποια δυστυχως θα πρεπει να ξεχασετε για τα ελληνικα συνεργειακα σταναρντ. και για να μην ειμαι αδικος τουλαχιστον εγω δεν εχω δει τιποτα σχετικο με αυτα που θα δειτε να διαρκει πανω απο 6 μηνες.

Για τον προγραμματισμο οτι ειναι πισω απο mems 3 δεν προγραμματιζεται αλλα παιρνεις την εξοδο του και την κανεις οτι θεωρεις καλυτερο.

Δεν ισχυει το ιδιο για αυτοκινητα MG γιατι αλλαζει η μοναδα ελεχγου απο mems 1.6 1.9 2.0 με μοτορολα επεξεργαστη γινεται mems 3 που ειναι siemens αν δεν κανω λαθος.Αυτος μπορει , και εχει την δυνατοτητα προγραμματισμου σε τετοιο επιπεδο ωστε να μπορεις να επεμβεις και στον χαρτη καυσιμου/αναφλεξης/φορτιου. ΜΟΝΟ με τον καταλληλο εξοπλισμο.


Για εμας (<200? ) διαθεσιμες λυσεις υπαρχουν 2

1) piggy back ecu (παραλληλα εγκεφαλακια)
2)Ολοκληρωμενη διαχειρηση με Νεο εγκεφαλο Αλλης πλεον εταιριας Χ

Στην πρωτη περιπτωση εχεις να διαλεξεις σε ενα σωρο εταιριες που οι περισσοτερες πιστευω οτι δεν αντιπροσωπευονται σωστα.

Οι παρακατω δεν ειναι απαραιτητα καποιες απο αυτες για να μην παρεξηγηθω.

1α)superchips Vsam (παλιο μοντελο αλλα καλο βρισκεις μεταχειρισμενα )
1β)νεα superchips icon
1γ)powerchips
1δ)dustek
1e)unichip
1φ)chipita chips και ραφλες
......
απο μνημης αναφερω οτι υπρχει ιταλικη και γαλλικη εταιρια που ασχολειται επισης.Καποιες απο τις παραπανω δεν δεχονται να γινει δουλεια χωρις το κινητηρα καποιες το δεχονται.hint

2α)emerald 3d
2b)dta
2c)gems(πολυ καλος και με πολλη εμπειρια οι τυποι αλλα σταματησε ο παλιος)

σιγουρα θα υπααρχουν και αλλοι . Ρωτοντας πας στην ροβερ ρωτοντας φευγεις κιολας.
Η Αποψη μου στο θεμα chip/προγραμματος σε κινητηρα κατω των 1.800cc
ειναι ξεκαθαρη. Χασιμο χρηματων. Καλυτερα να πας διακοπες ή αν πραγματικα γουσταρεις ενα γρηγορο αξιοπιστο μοτερ παρε αλλο .(πιθανοτατα αμαξι)
Δεν ξερω αν θα συμφωνησετε αλλα με πορδες αυγα δεν βαφονται ,και ολα αυτα αν αγαπατε και σεβεσται (σε καποια ορια ) το αμαξι σας.

φιλικα
Στεργιος
P@nt@man
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 650
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P@nt@man »

ΘΑ ΣΥΜΦΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ -ΣΚΟΠΟ ΝΑ- ΣΥΝΑΧΩΣΕΙ Κ ΦΤΕΡΝΙΖΕΤΑΙ( ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ TURBO ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ) Ή ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΕΜΒΕΙ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΙΕΡΩΕΘΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ( ΚΑΠΑΚΙ,ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ ΚΛΠ ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ Κ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΓΚΑΦΑΛΟΣ...ΟΚΕΪΚ?
Εικόνα
Εικόνα
IN DRIFT, WE TRUST....!
stergios
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 26, 2005 12:21 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη/Πολίχνη/Μποτσαρη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stergios »

δεν βλεπω γιατι διαφωνεις . ισα ισα αν προσεξες σε ολες τις περιπτωσεις που αναφερονται στο link της δημοσιευσης μου αναφερει καθαρα οτι η διαχειρηση της μηχανης ειναι αλλη και συγκεκριμενα ο τυπος αυτος χρησιμοποιει τον emerald .
Οταν εχεις καποια απο τις αλλαγες που ανεφερες , εκκεντροφοροι , προσθηκη τουρμπο , τετραπεταλουδα , κομπρεσορες ειναι απαραιτητη η αλλαγη στην αναφλεξη και την τροφοδοσια καυσιμου (και οχι μονο) πραγμα που η ecu του αυτοκινητου δεν μπορει να ξερει οτι εχουν γινει οι χ αλλαγες στον κινητηρα και ακομη περισσοτερο να υπολογισει απο μονο του τι πρεπει να βγαλει ως εξοδο. Η αναγκη αυτη λοιπον ειναι αυτονοητη και επιβεβλημενη και συμφωνουμε και οι δυο.

Η μονη παρατηρηση ειναι να μην δινει ο πιθανος πελατης μια εταιριας ή ενως μηχανικου τα χρηματα του για να κανει τετοια πραγματα σε ενα μικρο μοτερ 1.4 1.6 αυτο που θα κερδισει δεν θα αντικατροπτιζει αυτο που επενδυσε σε χρημα χρονο και στερησεις (εφοσων μιλαμε για ατομα σε μικρομεσαιο επιπεδο (καλη ωρα :roll: )). δεν γραφω αλλα γιατι ουτε εγω ο ιδιος δεν θα ηθελα να διαβαζω τα post μου αν ηταν τοσο μεγαλα. σορρυ παιδια :oops:
[img:4d7abfee97]http://users.forthnet.gr/the/pcserv/SIG2.jpg[/img:4d7abfee97]
coming sooner or later.... don't click below ...
http://monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=11049331
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες