Πόσες μοίρες είναι ο 135 και πόσες ο εξαγωγής του VVC ξέρει κάνειςΚώστας RWD έγραψε:Το μέσο όρο έβγαλες;saikoe39 έγραψε: ΑΑΑΑ...οποιος θελει εχω εκεντρα απο tf 125
115 και 135 ειναι!
Κινητηρες rover
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Κινητηρες rover
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Κινητηρες rover
Τα βρήκαkostas200vi έγραψε:Πόσες μοίρες είναι ο 135 και πόσες ο εξαγωγής του VVC ξέρει κάνειςΚώστας RWD έγραψε:Το μέσο όρο έβγαλες;saikoe39 έγραψε: ΑΑΑΑ...οποιος θελει εχω εκεντρα απο tf 125
115 και 135 ειναι!
115-135 = 252
VVC = 252 exhaust
turbo = 248
BP255H = 248
BP270H = 264
BP285H = 274
Piper VVC = 264 exhaust
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kostas200vi την Σάβ Μάιος 18, 2013 11:04 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κινητηρες rover
Η ptp αναφερει για τους 135-252 με 9.45 mm
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Κινητηρες rover
252 είναι.... λάθος πληκτρολόγηση.R414 έγραψε:Η ptp αναφερει για τους 135-252 με 9.45 mm
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: Κινητηρες rover
.....και τώρα η σφήνα από έναν σπασίκλα της νομιμότητας .... Για να κυκλοφορήσει ένα αμάξι νόμιμα με διαφορετικό τύπο κινητήρα από αυτόν που αναγράφει η άδεια ,θα πρέπει η αντιπροσωπεία να δώσει βεβαίωση ότι ο κινητήρας μπαίνει στο συγκεκριμένο σασί. Κακά τα ψέματα με τα Roverakia μας πλέον έχουμε πρόβλημα αντιπροσώπευσης .όταν χρειάστηκε να βρω αντιπροσωπεία για να δηλώσω την εργοστασιακή ηλιοροφή -αφού στο κτέο θυμήθηκαν ότι 18 χρόνια ήταν αδήλωτη στο αμάξι μου, έμεινα μετέωρος αφού όσους πέτυχα ήταν πρώην αντιπρόσωποι .Ακόμα και αν βρεθεί ο αντιπρόσωπος -αν τον ξέρει κάποιος ας μας τον πει σε περίπτωση που τον χρειαστούμε μελλοντικά- απαιτείται μελέτη από μηχανικό για όλη την διαδικασία μετατροπής και τοποθέτησης του κινητήρα. Για τον λόγο αυτό προτείνω σε όλους ,τις όποιες μετατροπές- βελτιώσεις να τις κάνουν στον δηλωμένο τύπο του κινητήρα τους ,ώστε να εξοικονομούν χρήματα .κατά την γνώμη μου είναι προτιμότερο να δίνει κάποιος λεφτά για να πάρει ολόκληρο αμάξι για ανταλλακτικά παρά να κάνει μετατροπές που θα κοστίσουν μια περιουσία και θα είναι αναξιόπιστες. Εδώ κάποιοι φωστήρες μηχανικοί και πρώην εξουσιοδοτημένοι δεν μπορούν να διορθώσουν μια καμμένη φλάντζα κοστολογώντας υπέρογκα ποσά ,θα μπορούν να κάνουν μια μετατροπή που θα κοστίζει τουλάχιστον όσο τρεις κινητήρες (με μέση τιμή 500 ευρώ και πολλά λέω) ;;;;
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Κινητηρες rover
Εαν έψαχνες λίγο στο Forum θα έβρισκες το Link του Υπουργείου Συγκοινωνιών που έχω παραθέσει με τις αλλαγές κινητήρα που έχουν γίνει σε Rover με έγκριση τύπου ακόμα και για το μοτερ του 620 στο 214si,και δεν "απαιτείται μελέτη από μηχανικό για όλη την διαδικασία μετατροπής και τοποθέτησης του κινητήρα" πριν βγάζετε συμπεράσματα καλό θα ήταν να ρωτάτε....... viewtopic.php?f=3&t=5735ANTKX έγραψε:.....και τώρα η σφήνα από έναν σπασίκλα της νομιμότητας .... Για να κυκλοφορήσει ένα αμάξι νόμιμα με διαφορετικό τύπο κινητήρα από αυτόν που αναγράφει η άδεια ,θα πρέπει η αντιπροσωπεία να δώσει βεβαίωση ότι ο κινητήρας μπαίνει στο συγκεκριμένο σασί. Κακά τα ψέματα με τα Roverakia μας πλέον έχουμε πρόβλημα αντιπροσώπευσης .όταν χρειάστηκε να βρω αντιπροσωπεία για να δηλώσω την εργοστασιακή ηλιοροφή -αφού στο κτέο θυμήθηκαν ότι 18 χρόνια ήταν αδήλωτη στο αμάξι μου, έμεινα μετέωρος αφού όσους πέτυχα ήταν πρώην αντιπρόσωποι .Ακόμα και αν βρεθεί ο αντιπρόσωπος -αν τον ξέρει κάποιος ας μας τον πει σε περίπτωση που τον χρειαστούμε μελλοντικά- απαιτείται μελέτη από μηχανικό για όλη την διαδικασία μετατροπής και τοποθέτησης του κινητήρα. Για τον λόγο αυτό προτείνω σε όλους ,τις όποιες μετατροπές- βελτιώσεις να τις κάνουν στον δηλωμένο τύπο του κινητήρα τους ,ώστε να εξοικονομούν χρήματα .κατά την γνώμη μου είναι προτιμότερο να δίνει κάποιος λεφτά για να πάρει ολόκληρο αμάξι για ανταλλακτικά παρά να κάνει μετατροπές που θα κοστίσουν μια περιουσία και θα είναι αναξιόπιστες. Εδώ κάποιοι φωστήρες μηχανικοί και πρώην εξουσιοδοτημένοι δεν μπορούν να διορθώσουν μια καμμένη φλάντζα κοστολογώντας υπέρογκα ποσά ,θα μπορούν να κάνουν μια μετατροπή που θα κοστίζει τουλάχιστον όσο τρεις κινητήρες (με μέση τιμή 500 ευρώ και πολλά λέω) ;;;;
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: Κινητηρες rover
kosta200v1 ομολογώ ότι με έπιασες αδιάβαστο !!! Να υποθέσω ότι σε περίπτωση αλλαγής τύπου κινητήρα σε εγκεκριμένο τύπο απλά βάσει αυτού του πίνακα δηλώνω την αλλαγή χωρίς να χρειάζομαι βεβαιώσεις και άλλη χαρτούρα , σωστά ;;;;thanks για την παρέμβαση!!!
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Κινητηρες rover
Θα ζητήσεις από το Συγκοινωνιών να σου στείλουν με φαξ τον "τάδε" αριθμό πρακτικού μετατροπής με τον αριθμό Έγκριση Τύπου (θα κανουν καμιά βδομάδα να το στείλουν) και με την βεβαίωση του μηχανικού σου ότι άλλαξε κινητήρα, τα καταθέτεις για αλλαγη κινητήρα και περνάς ΚΤΕΟ.ANTKX έγραψε:kosta200v1 ομολογώ ότι με έπιασες αδιάβαστο !!! Να υποθέσω ότι σε περίπτωση αλλαγής τύπου κινητήρα σε εγκεκριμένο τύπο απλά βάσει αυτού του πίνακα δηλώνω την αλλαγή χωρίς να χρειάζομαι βεβαιώσεις και άλλη χαρτούρα , σωστά ;;;;thanks για την παρέμβαση!!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: Κινητηρες rover
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ANTKX την Τετ Ιουν 05, 2013 1:22 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: Κινητηρες rover
Σε ευχαριστώ kosta200vi για τις διευκρινήσεις !!! θέλω όμως να συμπληρώσω κάτι που ίσως βγάζει εκτός κάποιες μετατροπές που παλιότερα ήταν στα νόμιμα όρια .Βάσει του
ΦΕΚ τεύχος β΄1818- 2/09/2009
" η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός δεν μπορεί να
διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη
του αρχικού κινητήρα."
Αυτό σημαίνει αυτόματα το δικαίωμα παρεμπόδισης μετατροπής από 1400 σε 2000 κ.ε.
βεβαία στην Ελλάδα ζούμε και το τι εφαρμόζεται στην πράξη είναι διαφορετικό από τους ισχύοντες νόμους. όπως και να έχει όμως το ότι βάσει του συγκεκριμένου φεκ (Υ.Γ. και της Υπουργικής Απόφασης ΥΑ 53640/3269 -16/11/2009 http://www.yme.gr/getfile.php?id=2627 δίνεται η δυνατότητα αλλαγής ίδιου τύπου κινητήρα απεριόριστες φορές χωρίς κανένα χαρτί ή τιμολόγιο και χωρίς ανάγκη δήλωσης της αλλαγής είναι ένα μεγάλο αβαντάζ σε σχέση με αυτές που απαιτούν τιμολόγια και χαρτιά.
ΦΕΚ τεύχος β΄1818- 2/09/2009
" η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός δεν μπορεί να
διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη
του αρχικού κινητήρα."
Αυτό σημαίνει αυτόματα το δικαίωμα παρεμπόδισης μετατροπής από 1400 σε 2000 κ.ε.
βεβαία στην Ελλάδα ζούμε και το τι εφαρμόζεται στην πράξη είναι διαφορετικό από τους ισχύοντες νόμους. όπως και να έχει όμως το ότι βάσει του συγκεκριμένου φεκ (Υ.Γ. και της Υπουργικής Απόφασης ΥΑ 53640/3269 -16/11/2009 http://www.yme.gr/getfile.php?id=2627 δίνεται η δυνατότητα αλλαγής ίδιου τύπου κινητήρα απεριόριστες φορές χωρίς κανένα χαρτί ή τιμολόγιο και χωρίς ανάγκη δήλωσης της αλλαγής είναι ένα μεγάλο αβαντάζ σε σχέση με αυτές που απαιτούν τιμολόγια και χαρτιά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ANTKX την Τετ Ιουν 05, 2013 1:16 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες