Φρενα

Questions
nikosvolou
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2005 5:24 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΑΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikosvolou »

οκ μαγκες ευχαριστω.Μαλλον αυτο θα κανω αν και οι δισκοι ειναι σχετικα καινουργιοι.
ROVER 414 GSi '92
agroumph
DJ Giorgio
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 669
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από DJ Giorgio »

Lefteris έγραψε:Ρε παιδια μην σκορπατε ετσι λεφτα.Και εγω με ταμπουρα ειμαι πισω τι επαθα?Εδω το καινουργιο focus 1600 και εχει ταμπουρα πισω,και ειναι ολοκληρο βοδι.Απλα οτι χαλαει να το φτιαχνετε και αν μπορειτε και υπαρχει να βαζετε κατι καλυτερο απο της εταιριας.Δεν ξερω τι εχεις μπροστα αλλα ασε τα ταμπουρα σου και αμα φαγοθουν οι δισκοι σου βαλε καλυτερους μπροστα και αλαξε και σωληνακια και τελειωσε.Και προσοχη στους δισκους γιατι δεν βγαζουν ολες οι εταιριες τρυπιτους δισκους και τους παιρνουν οι κλεφτες οι δικοι μας τους τρυπανε στον τορνο και τους πουλανε για τρυπητους.....
Ναι αλλα το Focus εχει και διπλους αεριζομενους μπροστα!!! Εχεται δοκιμασει ποτε να το ζορισετε το 200αρι σε στροφες με πολυ φρεναρισμα??? Εγω ναι!!! και μεσα σε 10 λεπτα τα φρενα ειχαν παρει ''φωτια'' και το αμαξι δεν σταματουσε!!!

Τα φρενα ειναι καπως προβλημα στο 200αρι πιστευω!!!

αντιστοιχο αμαξι με διπλους αεριζομενους μπροστα και ταμπουρα πισω ειχε προβλημα μετα απο μιση ωρα και οχι τοσο μεγαλο!!
Εικόνα
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

δεν ειναι ετσι τα πραγματα...
δεν ειναι αρκετα τα φρενα σε αυτο το αμαξι!
τα φρενα παντα ειναι ασφαλεια και οσο μεγαλυτερα τοσο το καλυτερο!

δεν καταλαβα δηλαδη,επειδη ειναι 1400 τα 180 km/h δεν τα πιανει?
τι διαφορα θα εχει με ενα leon Που παει με 180?
φυσικα την αποσταση φρεναρισματος....

δεν εχει να κανει η επιταχυνση με το αν εινα ιαποδοτικα για το αμαξι τα μεγαλυτερα φρενα!

προσωπικα και τετραπιστονα σε 1400 θα ηταν τελεια!

οσο φροντιζουμε για το γκαζι πρεπει να φροντιζουμε και για το φρενο! :wink: :wink:

επισης οπως ειπαν και οι προηγουμενοι δεν εχει να κανει μονο αν ειναι μονοι η αεριζομενοι μονο που εχει μεγαλη διαφορα σε αριθμο φρεναρισματων πριν παρουν φωτιτσα αλλα και τι μεγεθος ειναι οι δισκοι καθως και ποσο μεγαλη ειναι η δαγκανα!
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......
Fotis 416
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 661
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2005 9:27 pm
Τοποθεσία: Περιστερι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Fotis 416 »

nikolas έγραψε:αν και κάπου έχει ξαναγραφτεί για αύτό το θέμα άρχισε και σημείωνε!
300 ευρώ περίπου πίσω άξονας με δισκόφρενα (μεταχειρισμένος)
100 ευρώ ντίζες χειροφρένου (νομίζω καινούριες)
100 ευρώ περίπου εργασία
100 ευρώ για σωληνάκια αεροπορικού (δεν είναι απαραίτητα αλλά από το να κάτσεις να αλλάζεις μαρκούτσια καλύτερα να αλλάξεις και σωληνάκια)
600 ευρώ περίπου σύνολο
αλλά εξαρτάται και σε τι κατάσταση θα είναι τα τακάκια και οι δίσκοι μήπως είναι αρκετά φθαρμένα ώστε να χρειαστούν αλλαγή..οπότε πας παραπάνω..
εγω ρωτησα και μου ειπαν γυρω στα 300 ευρω ολα!!! 8)
600 ευρω υπερβολη μου κανει!!!δεν παω να βαλω 4πιστονα μπροστα? 8)
Rover rulezzz...
414 GSI του 94' (μετατροπη 416)
120hp
predator!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

υπάρχει διαφορά να βάλεις 4πίστονα μπροστά από το να αλλάξεις ταμπούρα σε δίσκους..anyway επειδή δεν μου σφύριξαν μία τιμή απλά και την έγραψα αλλά έψαξα τι χρειάζεται και πόσο πάει μπορεί να σου βγει άντε 50 ευρώ φτηνότερα αλλά μπορεί να σου βγει και 50 ακριβότερα.. 300πάντως όλα όλα αποκλίεται..γιατί ο άξονας μόνο με τους δίσκους πάει 250-400 ευρώ και επειδή οι παλιατζήδες δεν πονοκεφαλιάζουν κόβουν ντίζες μαρκούτσια και μετά τα χρειάζεσαι και αυτά..
Vangelis
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vangelis »

Το σωστό είναι να βελτιώσεις μπροστά... Το αμάξι όταν φρενάρεις μετακινεί όλο το βάρος του στους μπροστινούς τροχούς... Οι πίσω κυρίως σταθεροποιούν την καρότσα... Δές να βελτιώσεις τους δίσκους και τακάκια σου μπροστά γιατί τα μαμίσια είναι λίγο μάπα... Και στο 25 δηλαδή πολύ ελαστική αίσθηση... (αν και από θερμοκρασίες τα πήγαιναν αρκετά καλά, ακόμα κι αν δεν ήταν διπλοί...)
I am proud that i was driving a Rover.
nikosvolou
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2005 5:24 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΑΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikosvolou »

Κπου ειχα διαβασει οτι τα τετραπιστονα κοστιζουν 500-600Ε.Αληθευει? Αν ειναι ετσι γιατι να μην αλλαξω πισω τα ταμπουρα?
ROVER 414 GSi '92
agroumph
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

nikosvolou έγραψε:Κπου ειχα διαβασει οτι τα τετραπιστονα κοστιζουν 500-600Ε.Αληθευει? Αν ειναι ετσι γιατι να μην αλλαξω πισω τα ταμπουρα?
Και να βαλεις 4-πιστανα πισω???
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
Vangelis
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vangelis »

Α Καλο ε;;; Μπροστά φυσικά...
I am proud that i was driving a Rover.
nikosvolou
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2005 5:24 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΑΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikosvolou »

Μπροστα τετραπιστονα και πισω ταμπουρα οπως ειναι-Ιδεα ποσο στοιχιζει?
ROVER 414 GSi '92
agroumph
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες