Φρενα
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2005 5:24 pm
- Τοποθεσία: ΒΟΛΑΡΑ
- Επικοινωνία:
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 669
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
- Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
- Επικοινωνία:
Ναι αλλα το Focus εχει και διπλους αεριζομενους μπροστα!!! Εχεται δοκιμασει ποτε να το ζορισετε το 200αρι σε στροφες με πολυ φρεναρισμα??? Εγω ναι!!! και μεσα σε 10 λεπτα τα φρενα ειχαν παρει ''φωτια'' και το αμαξι δεν σταματουσε!!!Lefteris έγραψε:Ρε παιδια μην σκορπατε ετσι λεφτα.Και εγω με ταμπουρα ειμαι πισω τι επαθα?Εδω το καινουργιο focus 1600 και εχει ταμπουρα πισω,και ειναι ολοκληρο βοδι.Απλα οτι χαλαει να το φτιαχνετε και αν μπορειτε και υπαρχει να βαζετε κατι καλυτερο απο της εταιριας.Δεν ξερω τι εχεις μπροστα αλλα ασε τα ταμπουρα σου και αμα φαγοθουν οι δισκοι σου βαλε καλυτερους μπροστα και αλαξε και σωληνακια και τελειωσε.Και προσοχη στους δισκους γιατι δεν βγαζουν ολες οι εταιριες τρυπιτους δισκους και τους παιρνουν οι κλεφτες οι δικοι μας τους τρυπανε στον τορνο και τους πουλανε για τρυπητους.....
Τα φρενα ειναι καπως προβλημα στο 200αρι πιστευω!!!
αντιστοιχο αμαξι με διπλους αεριζομενους μπροστα και ταμπουρα πισω ειχε προβλημα μετα απο μιση ωρα και οχι τοσο μεγαλο!!
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
δεν ειναι ετσι τα πραγματα...
δεν ειναι αρκετα τα φρενα σε αυτο το αμαξι!
τα φρενα παντα ειναι ασφαλεια και οσο μεγαλυτερα τοσο το καλυτερο!
δεν καταλαβα δηλαδη,επειδη ειναι 1400 τα 180 km/h δεν τα πιανει?
τι διαφορα θα εχει με ενα leon Που παει με 180?
φυσικα την αποσταση φρεναρισματος....
δεν εχει να κανει η επιταχυνση με το αν εινα ιαποδοτικα για το αμαξι τα μεγαλυτερα φρενα!
προσωπικα και τετραπιστονα σε 1400 θα ηταν τελεια!
οσο φροντιζουμε για το γκαζι πρεπει να φροντιζουμε και για το φρενο!
επισης οπως ειπαν και οι προηγουμενοι δεν εχει να κανει μονο αν ειναι μονοι η αεριζομενοι μονο που εχει μεγαλη διαφορα σε αριθμο φρεναρισματων πριν παρουν φωτιτσα αλλα και τι μεγεθος ειναι οι δισκοι καθως και ποσο μεγαλη ειναι η δαγκανα!
δεν ειναι αρκετα τα φρενα σε αυτο το αμαξι!
τα φρενα παντα ειναι ασφαλεια και οσο μεγαλυτερα τοσο το καλυτερο!
δεν καταλαβα δηλαδη,επειδη ειναι 1400 τα 180 km/h δεν τα πιανει?
τι διαφορα θα εχει με ενα leon Που παει με 180?
φυσικα την αποσταση φρεναρισματος....
δεν εχει να κανει η επιταχυνση με το αν εινα ιαποδοτικα για το αμαξι τα μεγαλυτερα φρενα!
προσωπικα και τετραπιστονα σε 1400 θα ηταν τελεια!
οσο φροντιζουμε για το γκαζι πρεπει να φροντιζουμε και για το φρενο!
επισης οπως ειπαν και οι προηγουμενοι δεν εχει να κανει μονο αν ειναι μονοι η αεριζομενοι μονο που εχει μεγαλη διαφορα σε αριθμο φρεναρισματων πριν παρουν φωτιτσα αλλα και τι μεγεθος ειναι οι δισκοι καθως και ποσο μεγαλη ειναι η δαγκανα!
kati vlepo......
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 661
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2005 9:27 pm
- Τοποθεσία: Περιστερι
- Επικοινωνία:
εγω ρωτησα και μου ειπαν γυρω στα 300 ευρω ολα!!!nikolas έγραψε:αν και κάπου έχει ξαναγραφτεί για αύτό το θέμα άρχισε και σημείωνε!
300 ευρώ περίπου πίσω άξονας με δισκόφρενα (μεταχειρισμένος)
100 ευρώ ντίζες χειροφρένου (νομίζω καινούριες)
100 ευρώ περίπου εργασία
100 ευρώ για σωληνάκια αεροπορικού (δεν είναι απαραίτητα αλλά από το να κάτσεις να αλλάζεις μαρκούτσια καλύτερα να αλλάξεις και σωληνάκια)
600 ευρώ περίπου σύνολο
αλλά εξαρτάται και σε τι κατάσταση θα είναι τα τακάκια και οι δίσκοι μήπως είναι αρκετά φθαρμένα ώστε να χρειαστούν αλλαγή..οπότε πας παραπάνω..
600 ευρω υπερβολη μου κανει!!!δεν παω να βαλω 4πιστονα μπροστα?
Rover rulezzz...
414 GSI του 94' (μετατροπη 416)
120hp
predator!!!
414 GSI του 94' (μετατροπη 416)
120hp
predator!!!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
υπάρχει διαφορά να βάλεις 4πίστονα μπροστά από το να αλλάξεις ταμπούρα σε δίσκους..anyway επειδή δεν μου σφύριξαν μία τιμή απλά και την έγραψα αλλά έψαξα τι χρειάζεται και πόσο πάει μπορεί να σου βγει άντε 50 ευρώ φτηνότερα αλλά μπορεί να σου βγει και 50 ακριβότερα.. 300πάντως όλα όλα αποκλίεται..γιατί ο άξονας μόνο με τους δίσκους πάει 250-400 ευρώ και επειδή οι παλιατζήδες δεν πονοκεφαλιάζουν κόβουν ντίζες μαρκούτσια και μετά τα χρειάζεσαι και αυτά..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 379
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
Το σωστό είναι να βελτιώσεις μπροστά... Το αμάξι όταν φρενάρεις μετακινεί όλο το βάρος του στους μπροστινούς τροχούς... Οι πίσω κυρίως σταθεροποιούν την καρότσα... Δές να βελτιώσεις τους δίσκους και τακάκια σου μπροστά γιατί τα μαμίσια είναι λίγο μάπα... Και στο 25 δηλαδή πολύ ελαστική αίσθηση... (αν και από θερμοκρασίες τα πήγαιναν αρκετά καλά, ακόμα κι αν δεν ήταν διπλοί...)
I am proud that i was driving a Rover.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2005 5:24 pm
- Τοποθεσία: ΒΟΛΑΡΑ
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 379
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2005 5:24 pm
- Τοποθεσία: ΒΟΛΑΡΑ
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες