rover 45/zs review + ελαστικα ?

Questions
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

rover 45/zs review + ελαστικα ?

Δημοσίευση από R414 »

..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος R414 την Πέμ Απρ 27, 2017 10:51 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: rover 45/zs review + ελαστικα ?

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Η MG θεωρώ ότι επέλεξε (λανθασμένα κατ' έμε βέβαια) να μεγαλώσει τη διάμετρο των τροχών για να γεμίσει το τεράστιο κενό των θόλων (κυρίως στα 200αρια) χωρίς να αναγκαστεί να χαμηλώσει πολύ το αμάξωμα, ώστε να φαίνεται πιο σπορ.Αυτό με τα ανεστραμμένα πάνω ψαλίδια που λες μου κάνει εντύπωση, για το πως μπορεί να επηρεάσει το κάστερ. Τα πάνω ψαλίδια (αν είναι ρυθμιζόμενα) μπορούν να διαφοροποιήσουν την γωνία κάμπερ. Εν πάσει περιπτώση.

Τώρα στην επιλογή διάστασης ελαστικών και με τις 2 εναλλακτικές περιπτώσεις που σκέφτεσαι θα χάσεις και σε άνεση και θα γίνει και ακόμα πιο απότομο το αμάξι. Κι αυτό γιατί και με το 215/40 και με το 225/40 θα έχεις πιο χαμηλό προφίλ (60,46 και 61,26 cm αντίστοιχα σε σχέση με το 61,7 cm του 205/45). Επίσης, θα χάσεις και σε οικονομία καυσίμου και σε επιδόσεις με τόσο φαρδιά ελαστικά (ειδικά το 225 δεν ξέρω αν το υποστηρίζει καν το πλάτος της ζάντας σου) και ας έχουν μικρότερη διάμετρο. Κάτι άλλο ακόμα που πρέπει να γνωρίζεις είναι ότι όσο πιο φαρδύ ελαστικό βάζεις τόσο πιο σκληρή ανάρτηση πρέπει να επιλέξεις. Για παράδειγμα το 225/40/17 με KYB Excel-G φαντάζομαι θα είναι τραγικό.

Στην επιλογή του ελαστικού διάλεξε ένα πιο "δρομίσιο" ελαστικό, αν θες να έχεις καλύτερη άνεση, μικρότερη κατανάλωση και λιγότερο θόρυβο. Με ημισλίκ θα έχεις ακριβώς το αντίθετο και επιπλέον μικρή διάρκεια ζωής του ελαστικού. Αν επιμένεις για ημισλίκ πάντως δες τα Toyo R1R. Προσωπικα δε θα έβαζα Federal, γιατί έχω δει και σε ελληνικά και σε ξένα forum να σκίζονται στα δυο (σε συνθήκες πίστας μεν, αλλά δεν έχω δει ποτέ να παθαίνει κάτι τέτοιο ένα R888 για παράδειγμα). Εγώ θα σου λεγα πάντως να κοιτάξεις για το Michelin Pilot Sport 3 ή για κανά Continental ή Dunlop (το Blue Response για παράδειγμα μ' αρέσει πολύ).
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: rover 45/zs review + ελαστικα ?

Δημοσίευση από R414 »

Το θεμα με τα federal το χω δει και γω και απ οτι διαβαζω ειναι αρκετες οι περιπτωσεις με λαστιχα ακομα και καινουρια που εμφανιζουν εγκαρσιες ρωγμες..Αλλα μαλλον γι αυτο η τοσο χαμηλη τιμη του-ποιοτητα του...
Δυστιχως οι 17αρες ειναι μεγα σφαλμα για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα και απο πλευρα επιδοσεων με τοσο λιγα αλογα αλλα και σε θεματα ανεσης-κρατηματος..
Ειδανικη διασταση κατ εμε θα ταν 195/55/15 οπως το βγαζει η rover με ενα καλο λαστιχακι και ελαφρως σφιχτη αναρτηση οπως τα kayaba και τελος..
Αλλα ειπαμε κανανε πατατα επιεικως

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: rover 45/zs review + ελαστικα ?

Δημοσίευση από andreas »

αν εχεις 1,4 μοτερ ψαξε για λαστιχα που ζεσταινονται πολυ ευκολα γιατι παντα θα ειναι κρυα και δεν θα αποδιδουν.με το 1,8 ισως τα φερεις πιο γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργιας.
στο Nissan μου εχω 205-40-17 και τα κοπανηματα δεν ειναι τοσο τραγικα(εργοστασιακα ειχε 195-55-14)
σε 215-225 φαρδος δεν θα εχεις θεμα να σου βρισκει στους θολους?
αν πας σε 215-45 θα εισαι καπως πιο ανετα απο οτι εισαι τωρα παντως και δεν χανεις και ιδιαιτερα σε γκαζι.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: rover 45/zs review + ελαστικα ?

Δημοσίευση από R414 »

1800 εχω non vvc

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: rover 45/zs review + ελαστικα ?

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Από ανάρτηση τι φοράς τώρα και σε τι κατάσταση είναι????

Έχεις σκεφτεί να βάλεις αυτές τις πανέμορφες 16άρες της MG με 205/50/16 λάστιχο??? ;)
(Μη δίνεις σημασία στη φωτό, βγαίνουν και με 4x100 καρέ)






Εικόνα
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: rover 45/zs review + ελαστικα ?

Δημοσίευση από R414 »

Καινουριες αναρτησεις μπροστα kayaba και πισω τα monroe reflex.Σετ απ που το ξερω καλα γιατι αυτο ειχα σto προηγουμενο αμαξι οποτε ειναι στα ζαντολαστιχα το θεμα..
Eχω σκεφτει να αλαξω σε 15αρες oz με 195 λαστιχα αλλα ειναι αρκετα τα λεφτα γιατι μονο καινουριες θα βαζα.
Βεβαια με τa μικροτερα λαστιχα κερδιζεις λογω των αρκετα φθηνοτερων απο τα 17αρια..
Αν κανω αλλαγη θα παω σε 15αρα,το να κατεβω σε 16 και 50αρι προφιλ μικρες διαφορες θα εχει.
Ενω με 195-55-15 ειναι πολυ πιο ανετα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: rover 45/zs review + ελαστικα ?

Δημοσίευση από nikolas »

Με εξαίρεση στο κομμάτι της άνεσης, που πράγματι τα 17άρια με χαμηλότερο προφίλ είναι πιο κουραστικά από 15άρια με μεγαλύτερο προφίλ, στο θέμα των κρατημάτων, δε μπορώ να καταλάβω πως είχαν καλύτερη απόδοση τα 15άρια, τουλάχιστον σε στεγνό.
Στενότερο πέλμα (195 αντί 205), άρα μικρότερο σημείο επαφής με το δρόμο, μεγαλύτερο προφίλ (55 αντί 45), άρα εντονότερο "σακούλιασμα" στις στροφές..Θα περίμενα βελτιωμένο κράτημα με τα 17άρια σε σχέση με τα 15άρια..
Επίσης νομίζω το έχω γράψει και αλλού, έχω σοβαρές αμφιβολίες αν τα KYB και τα Monroe έβγαζαν αμορτισέρ αντικατάστασης ειδικά για ZS και όχι για 45, χώρια που τα KYB (αν μιλάμε για τα excel g) δεν θεωρούνται αμορτισέρ επιδόσεων, και δεν είναι αμορτισέρ για χαμήλωμα (αν δεν απατώμαι το ZS είναι χαμηλωμένο σε σχέση με το Rover 45).

Κατά τα άλλα, θα συμφωνήσω με τον Αντρέα, ότι για αυτό το αυτοκίνητο πρέπει να επιλέξεις ελαστικά με γνώμονα το δείκτη ταχύτητας που αντανακλά και το πόσο γρήγορα μπορούν να έχουν σωστή θερμοκρασία. Θα συνιστούσα να κοιτάξεις μόνο δείκτη V, και επειδή οι επιλογές είναι περιορισμένες, εγώ προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει δύο φορές Pirelli P ZERO NERO (τη δεύτερη τα GT) και δεν έχω παράπονο..
Στο 200άρι όταν ήταν 1.8 non vvc που είχα βάλει Michelin Pilot Exalto 2 με 17άρια και δείκτη W το είχα μετανιώσει, δεν ζεσταίνονταν ποτέ.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: rover 45/zs review + ελαστικα ?

Δημοσίευση από R414 »

Νικολα 88v φοραω τωρα και τα συγκεκριμενα bridgestone ειναι τραγικα σκληρα σα τουβλα πραγματικα..
Αργουν παρα πολυ να ζεσταθουν και μονο σε μεγαλες ταχυτητες 100++

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: rover 45/zs review + ελαστικα ?

Δημοσίευση από nikolas »

Και τα Pirelli που σου λέω είναι 88v νομίζω..Αν έχεις ήδη πρόβλημα με αυτά, μη σκεφτείς καν (κατά τη γνώμη μου) οποιοδήποτε ελαστικό με W και πάνω..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες