Φλογες ατην εξατμιση

Questions
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Φλογες ατην εξατμιση

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:Σε καμία περίπτωση δε βοηθούν τα φλογίδια, ειδικά όπως τα ειδές στο F&F... είναι απλά μια παρενέργεια.

Νόημα υπάρχει μόνο σε συστήματα anti-lag, όπου προσπαθείς να αποφύγεις το ξεφούσκωμα της τουρμπίνας κατά τη διάρκεια της αλλαγής. Διακόπτεται μόνο η ανάφλεξη ή μπαίνει πολύ retard στο χρονισμό της κατά τη διάρκεια της αλλαγής, έτσι ώστε να υπάρχουν αρκετά καυσαέρια που δε θα αφήσουν τη τουρμπίνα να επιβραδύνει πολύ, ενώ παράλληλα περιορίζεται η παραγόμενη ισχύς στον κινητήρα για να μην υπερστροφάρει και καταστραφεί όσο είναι αποσυμπλεγμένος από τη μετάδοση. Αυτό βέβαια έχει σαν αποτέλεσμα τους πυροβολισμούς που ακούς από διάφορα rallycars ή race cars, με σύντομα φλογίδια.

Με αντίστοιχη λογική λειτουργούν και διάφορα πρωτόγονα συστήματα flat shift, όπου απλά κάνεις αλλαγές με το δεξί πόδι στο πάτωμα, και αναλαμβάνει κάποιος παράλληλος εγκέφαλος να κόβει την ανάφλεξη όση ώρα είναι πατημένος τέρμα ο συμπλέκτης. Βέβαια, σε λιγότερο ούγκ συστήματα, μπορεί να ρυθμίζεται και η παροχή καυσίμου έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μη κάνει ούτε κιχ κατά τη διάρκεια του flat shift... αλλά αυτο βλέπεις δε θα κρατήσει χαρούμενους τους κάγκουρες.
Αντίστοιχα, στα πλαίσια της καγκουριάς, φλογίδια μπορεί να πετάξει οποιοδήποτε μοτερ (που παρεμπιπτόντως δεν έχει καταλύτη) αν η ECU μπορεί να ρυθμιστεί έτσι ώστε στον κόφτη ή τέλος πάντων σε όποιες στροφές περιορίζονται ηλεκτρονικά οι στροφές του μοτέρ, να μη γίνεται fuel cut αλλά μόνο ignition cut.
Πηγαίνοντας ένα βήμα πιο πίσω, αντίστοιχη συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε σακαράκες με καρμπιρατέρ που έχουν πρόβλημα στο σύστημα ανάφλεξης και σκάνε όλη την ώρα λόγω missfire στο μοτέρ. (πχ κακομεταχειρισμένα πάπια) Απλά για να δεις τη φλόγα στο τέλος της εξάτμισης θα πρέπει αυτή να είναι αρκετά καυτή μετά από συνεχόμενη πίεση. Γι αυτό δεν έχει συνηθίσει να βλέπει το μάτι φλόγες από τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων πχ στα ασπρόμαυρα ελληνικά έργα :P

Όσο για τη φάση του νίτρο που έβλεπες στο F&F, εννοείται ότι μιλάμε καθαρά για εφε.
Γενικά σε υπερβολικές φάσεις πίεσης, σε προχειροφτιαγμένα setup, δικαιολογείται να παρέχεται υπερπλούσιο μείγμα για να διατηρείται η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης σε ανεκτά επίπεδα. Σε τέτοιες συνθήκες, στα καυσαέρια υπάρχουν πάντα και αρκετοί άκαυτοι υδρογονάνθρακες. Αν οι αυλοί εξαγωγής είναι αρκετά κοντοί και καυτοί, μπορεί να δεις τυχαία φλογίδια. Αλλά είναι μάλλον απίθανο να δεις κάτι τέτοιο όταν η εξάτμιση έχει το μήκος του αυτοκινήτου...
Από την άλλη είναι πολύ λογικό σε μοτέρ επιδόσεων με πολύ κοντούς αυλούς εξαγωγής. πχ παλιοί κινητήρες αεροπλάνων
http://www.youtube.com/watch?v=e2Dzlj4-M1c" onclick="window.open(this.href);return false;
αλλά και σε πιο σοφιστικέ μοτέρ, κατά τη φάση που ρίχνουν στροφές μόνο, ενώ παράλληλα οι πολύ κοντοί αυλοί εξαγωγής έχουν φτάσει σε παλαβά επίπεδα θερμοκρασίας.
http://www.youtube.com/watch?v=sNusRwpsVIg" onclick="window.open(this.href);return false;
Αναλυτικότατος όπως πάντα. ;) :up:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: Φλογες ατην εξατμιση

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

K-mech έγραψε:Σε καμία περίπτωση δε βοηθούν τα φλογίδια, ειδικά όπως τα ειδές στο F&F... είναι απλά μια παρενέργεια.

Νόημα υπάρχει μόνο σε συστήματα anti-lag, όπου προσπαθείς να αποφύγεις το ξεφούσκωμα της τουρμπίνας κατά τη διάρκεια της αλλαγής. Διακόπτεται μόνο η ανάφλεξη ή μπαίνει πολύ retard στο χρονισμό της κατά τη διάρκεια της αλλαγής, έτσι ώστε να υπάρχουν αρκετά καυσαέρια που δε θα αφήσουν τη τουρμπίνα να επιβραδύνει πολύ, ενώ παράλληλα περιορίζεται η παραγόμενη ισχύς στον κινητήρα για να μην υπερστροφάρει και καταστραφεί όσο είναι αποσυμπλεγμένος από τη μετάδοση. Αυτό βέβαια έχει σαν αποτέλεσμα τους πυροβολισμούς που ακούς από διάφορα rallycars ή race cars, με σύντομα φλογίδια.

Με αντίστοιχη λογική λειτουργούν και διάφορα πρωτόγονα συστήματα flat shift, όπου απλά κάνεις αλλαγές με το δεξί πόδι στο πάτωμα, και αναλαμβάνει κάποιος παράλληλος εγκέφαλος να κόβει την ανάφλεξη όση ώρα είναι πατημένος τέρμα ο συμπλέκτης. Βέβαια, σε λιγότερο ούγκ συστήματα, μπορεί να ρυθμίζεται και η παροχή καυσίμου έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μη κάνει ούτε κιχ κατά τη διάρκεια του flat shift... αλλά αυτο βλέπεις δε θα κρατήσει χαρούμενους τους κάγκουρες.
Αντίστοιχα, στα πλαίσια της καγκουριάς, φλογίδια μπορεί να πετάξει οποιοδήποτε μοτερ (που παρεμπιπτόντως δεν έχει καταλύτη) αν η ECU μπορεί να ρυθμιστεί έτσι ώστε στον κόφτη ή τέλος πάντων σε όποιες στροφές περιορίζονται ηλεκτρονικά οι στροφές του μοτέρ, να μη γίνεται fuel cut αλλά μόνο ignition cut.
Πηγαίνοντας ένα βήμα πιο πίσω, αντίστοιχη συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε σακαράκες με καρμπιρατέρ που έχουν πρόβλημα στο σύστημα ανάφλεξης και σκάνε όλη την ώρα λόγω missfire στο μοτέρ. (πχ κακομεταχειρισμένα πάπια) Απλά για να δεις τη φλόγα στο τέλος της εξάτμισης θα πρέπει αυτή να είναι αρκετά καυτή μετά από συνεχόμενη πίεση. Γι αυτό δεν έχει συνηθίσει να βλέπει το μάτι φλόγες από τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων πχ στα ασπρόμαυρα ελληνικά έργα :P

Όσο για τη φάση του νίτρο που έβλεπες στο F&F, εννοείται ότι μιλάμε καθαρά για εφε.
Γενικά σε υπερβολικές φάσεις πίεσης, σε προχειροφτιαγμένα setup, δικαιολογείται να παρέχεται υπερπλούσιο μείγμα για να διατηρείται η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης σε ανεκτά επίπεδα. Σε τέτοιες συνθήκες, στα καυσαέρια υπάρχουν πάντα και αρκετοί άκαυτοι υδρογονάνθρακες. Αν οι αυλοί εξαγωγής είναι αρκετά κοντοί και καυτοί, μπορεί να δεις τυχαία φλογίδια. Αλλά είναι μάλλον απίθανο να δεις κάτι τέτοιο όταν η εξάτμιση έχει το μήκος του αυτοκινήτου...
Από την άλλη είναι πολύ λογικό σε μοτέρ επιδόσεων με πολύ κοντούς αυλούς εξαγωγής. πχ παλιοί κινητήρες αεροπλάνων
http://www.youtube.com/watch?v=e2Dzlj4-M1c" onclick="window.open(this.href);return false;
αλλά και σε πιο σοφιστικέ μοτέρ, κατά τη φάση που ρίχνουν στροφές μόνο, ενώ παράλληλα οι πολύ κοντοί αυλοί εξαγωγής έχουν φτάσει σε παλαβά επίπεδα θερμοκρασίας.
http://www.youtube.com/watch?v=sNusRwpsVIg" onclick="window.open(this.href);return false;
Πληρες ενημερωση......μπραβο!!!
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
slacker
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:34 am
Τοποθεσία: Ν. Ιωνία και Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: Φλογες ατην εξατμιση

Δημοσίευση από slacker »

http://www.youtube.com/watch?v=OnvCZn9kxCs" onclick="window.open(this.href);return false;
Εικόνα
Rover 214 Si '98
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες