Φλογες ατην εξατμιση
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Φλογες ατην εξατμιση
Προσφατα ξαναειδα το fast an furious.....και ειχα την απορια αν στ αληθεια γινετε η εξατμιση να πεταει τετοιες φλογες.......
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Φλογες ατην εξατμιση
Γίνεται, υπάρχουν ειδικές συσκευές γι'αυτό το σκοπό που μπορείς να χρησιμοποιήσεις...
http://www.ebay.com/itm/Exhaust-flame-t ... d6&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Exhaust-flame-t ... d6&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
- George416
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
- Τοποθεσία: thessaloniki
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Φλογες ατην εξατμιση
http://www.youtube.com/watch?v=ydm5OPFHZ3MRover 214!!! έγραψε:Προσφατα ξαναειδα το fast an furious.....και ειχα την απορια αν στ αληθεια γινετε η εξατμιση να πεταει τετοιες φλογες.......
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: Φλογες ατην εξατμιση
τι λετε ρε αλανια?και πως λειτουργει αυτο?εχει καποια επιπτωση στον κινητηρα?
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Φλογες ατην εξατμιση
Στο βιντεο το αμάξι πετάει κανονικά άκαυτες στις αλλαγές δεν έχει σύστημα να βγάζει μουφα φλόγες.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Φλογες ατην εξατμιση
Καγκουριές!!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: Φλογες ατην εξατμιση
Το κιτ κάνει δουλειά η τσάμπα η ταλαιπωρία?
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Φλογες ατην εξατμιση
Σου απάντησε ο Τάσος πάρα πάνω.....Rover 214!!! έγραψε:Το κιτ κάνει δουλειά η τσάμπα η ταλαιπωρία?
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Φλογες ατην εξατμιση
Σε καμία περίπτωση δε βοηθούν τα φλογίδια, ειδικά όπως τα ειδές στο F&F... είναι απλά μια παρενέργεια.
Νόημα υπάρχει μόνο σε συστήματα anti-lag, όπου προσπαθείς να αποφύγεις το ξεφούσκωμα της τουρμπίνας κατά τη διάρκεια της αλλαγής. Διακόπτεται μόνο η ανάφλεξη ή μπαίνει πολύ retard στο χρονισμό της κατά τη διάρκεια της αλλαγής, έτσι ώστε να υπάρχουν αρκετά καυσαέρια που δε θα αφήσουν τη τουρμπίνα να επιβραδύνει πολύ, ενώ παράλληλα περιορίζεται η παραγόμενη ισχύς στον κινητήρα για να μην υπερστροφάρει και καταστραφεί όσο είναι αποσυμπλεγμένος από τη μετάδοση. Αυτό βέβαια έχει σαν αποτέλεσμα τους πυροβολισμούς που ακούς από διάφορα rallycars ή race cars, με σύντομα φλογίδια.
Με αντίστοιχη λογική λειτουργούν και διάφορα πρωτόγονα συστήματα flat shift, όπου απλά κάνεις αλλαγές με το δεξί πόδι στο πάτωμα, και αναλαμβάνει κάποιος παράλληλος εγκέφαλος να κόβει την ανάφλεξη όση ώρα είναι πατημένος τέρμα ο συμπλέκτης. Βέβαια, σε λιγότερο ούγκ συστήματα, μπορεί να ρυθμίζεται και η παροχή καυσίμου έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μη κάνει ούτε κιχ κατά τη διάρκεια του flat shift... αλλά αυτο βλέπεις δε θα κρατήσει χαρούμενους τους κάγκουρες.
Αντίστοιχα, στα πλαίσια της καγκουριάς, φλογίδια μπορεί να πετάξει οποιοδήποτε μοτερ (που παρεμπιπτόντως δεν έχει καταλύτη) αν η ECU μπορεί να ρυθμιστεί έτσι ώστε στον κόφτη ή τέλος πάντων σε όποιες στροφές περιορίζονται ηλεκτρονικά οι στροφές του μοτέρ, να μη γίνεται fuel cut αλλά μόνο ignition cut.
Πηγαίνοντας ένα βήμα πιο πίσω, αντίστοιχη συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε σακαράκες με καρμπιρατέρ που έχουν πρόβλημα στο σύστημα ανάφλεξης και σκάνε όλη την ώρα λόγω missfire στο μοτέρ. (πχ κακομεταχειρισμένα πάπια) Απλά για να δεις τη φλόγα στο τέλος της εξάτμισης θα πρέπει αυτή να είναι αρκετά καυτή μετά από συνεχόμενη πίεση. Γι αυτό δεν έχει συνηθίσει να βλέπει το μάτι φλόγες από τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων πχ στα ασπρόμαυρα ελληνικά έργα
Όσο για τη φάση του νίτρο που έβλεπες στο F&F, εννοείται ότι μιλάμε καθαρά για εφε.
Γενικά σε υπερβολικές φάσεις πίεσης, σε προχειροφτιαγμένα setup, δικαιολογείται να παρέχεται υπερπλούσιο μείγμα για να διατηρείται η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης σε ανεκτά επίπεδα. Σε τέτοιες συνθήκες, στα καυσαέρια υπάρχουν πάντα και αρκετοί άκαυτοι υδρογονάνθρακες. Αν οι αυλοί εξαγωγής είναι αρκετά κοντοί και καυτοί, μπορεί να δεις τυχαία φλογίδια. Αλλά είναι μάλλον απίθανο να δεις κάτι τέτοιο όταν η εξάτμιση έχει το μήκος του αυτοκινήτου...
Από την άλλη είναι πολύ λογικό σε μοτέρ επιδόσεων με πολύ κοντούς αυλούς εξαγωγής. πχ παλιοί κινητήρες αεροπλάνων
http://www.youtube.com/watch?v=e2Dzlj4-M1c" onclick="window.open(this.href);return false;
αλλά και σε πιο σοφιστικέ μοτέρ, κατά τη φάση που ρίχνουν στροφές μόνο, ενώ παράλληλα οι πολύ κοντοί αυλοί εξαγωγής έχουν φτάσει σε παλαβά επίπεδα θερμοκρασίας.
http://www.youtube.com/watch?v=sNusRwpsVIg" onclick="window.open(this.href);return false;
Νόημα υπάρχει μόνο σε συστήματα anti-lag, όπου προσπαθείς να αποφύγεις το ξεφούσκωμα της τουρμπίνας κατά τη διάρκεια της αλλαγής. Διακόπτεται μόνο η ανάφλεξη ή μπαίνει πολύ retard στο χρονισμό της κατά τη διάρκεια της αλλαγής, έτσι ώστε να υπάρχουν αρκετά καυσαέρια που δε θα αφήσουν τη τουρμπίνα να επιβραδύνει πολύ, ενώ παράλληλα περιορίζεται η παραγόμενη ισχύς στον κινητήρα για να μην υπερστροφάρει και καταστραφεί όσο είναι αποσυμπλεγμένος από τη μετάδοση. Αυτό βέβαια έχει σαν αποτέλεσμα τους πυροβολισμούς που ακούς από διάφορα rallycars ή race cars, με σύντομα φλογίδια.
Με αντίστοιχη λογική λειτουργούν και διάφορα πρωτόγονα συστήματα flat shift, όπου απλά κάνεις αλλαγές με το δεξί πόδι στο πάτωμα, και αναλαμβάνει κάποιος παράλληλος εγκέφαλος να κόβει την ανάφλεξη όση ώρα είναι πατημένος τέρμα ο συμπλέκτης. Βέβαια, σε λιγότερο ούγκ συστήματα, μπορεί να ρυθμίζεται και η παροχή καυσίμου έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μη κάνει ούτε κιχ κατά τη διάρκεια του flat shift... αλλά αυτο βλέπεις δε θα κρατήσει χαρούμενους τους κάγκουρες.
Αντίστοιχα, στα πλαίσια της καγκουριάς, φλογίδια μπορεί να πετάξει οποιοδήποτε μοτερ (που παρεμπιπτόντως δεν έχει καταλύτη) αν η ECU μπορεί να ρυθμιστεί έτσι ώστε στον κόφτη ή τέλος πάντων σε όποιες στροφές περιορίζονται ηλεκτρονικά οι στροφές του μοτέρ, να μη γίνεται fuel cut αλλά μόνο ignition cut.
Πηγαίνοντας ένα βήμα πιο πίσω, αντίστοιχη συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε σακαράκες με καρμπιρατέρ που έχουν πρόβλημα στο σύστημα ανάφλεξης και σκάνε όλη την ώρα λόγω missfire στο μοτέρ. (πχ κακομεταχειρισμένα πάπια) Απλά για να δεις τη φλόγα στο τέλος της εξάτμισης θα πρέπει αυτή να είναι αρκετά καυτή μετά από συνεχόμενη πίεση. Γι αυτό δεν έχει συνηθίσει να βλέπει το μάτι φλόγες από τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων πχ στα ασπρόμαυρα ελληνικά έργα
Όσο για τη φάση του νίτρο που έβλεπες στο F&F, εννοείται ότι μιλάμε καθαρά για εφε.
Γενικά σε υπερβολικές φάσεις πίεσης, σε προχειροφτιαγμένα setup, δικαιολογείται να παρέχεται υπερπλούσιο μείγμα για να διατηρείται η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης σε ανεκτά επίπεδα. Σε τέτοιες συνθήκες, στα καυσαέρια υπάρχουν πάντα και αρκετοί άκαυτοι υδρογονάνθρακες. Αν οι αυλοί εξαγωγής είναι αρκετά κοντοί και καυτοί, μπορεί να δεις τυχαία φλογίδια. Αλλά είναι μάλλον απίθανο να δεις κάτι τέτοιο όταν η εξάτμιση έχει το μήκος του αυτοκινήτου...
Από την άλλη είναι πολύ λογικό σε μοτέρ επιδόσεων με πολύ κοντούς αυλούς εξαγωγής. πχ παλιοί κινητήρες αεροπλάνων
http://www.youtube.com/watch?v=e2Dzlj4-M1c" onclick="window.open(this.href);return false;
αλλά και σε πιο σοφιστικέ μοτέρ, κατά τη φάση που ρίχνουν στροφές μόνο, ενώ παράλληλα οι πολύ κοντοί αυλοί εξαγωγής έχουν φτάσει σε παλαβά επίπεδα θερμοκρασίας.
http://www.youtube.com/watch?v=sNusRwpsVIg" onclick="window.open(this.href);return false;
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες