Το MGF κυκλοφορούσε αρχικά με δύο κινητήρες στα 1.8, τον "απλό" με 118 άλογα και τον vvc με 143 άλογα.
Μετά το facelift του F το 1999 χρησιμοποιήθηκε ο κινητήρας vvc με τα 160 άλογα επίσημα (συνήθως έβγαζε λιγότερα, 150-155, και η βασική του διαφορά με τον προηγούμενο ήταν ότι ο εγκέφαλος ήταν πια MEMS 3). Η έκδοση αυτή ονομάστηκε trophy.
To 2002 παρουσιάστηκε το TF και στη χώρα μας έγινε εισαγωγή στα 1.8 κυβικά με τον "απλό" κινητήρα των 135 ίππων (πιο άγριους εκκεντροφόρους με το μοτέρ των 118 ίππων) και το vvc με τα 160 άλογα που είχε και το trophy. Υπήρχε και TF αυτόματο που δεν ήρθε Ελλάδα που φόραγε το μοτέρ με τα 118 άλογα.
MGF 1800 καποιες πληροφοριες...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: MGF 1800 καποιες πληροφοριες...
Life is too short not to...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: MGF 1800 καποιες πληροφοριες...
Στα MGF facelift μοντέλα εκτος απο το trophy προστεθηκε και το 1.6 με τους απλους εκκεντροφορους (112hp νομιζω)crAss έγραψε:Το MGF κυκλοφορούσε αρχικά με δύο κινητήρες στα 1.8, τον "απλό" με 118 άλογα και τον vvc με 143 άλογα.
Μετά το facelift του F το 1999 χρησιμοποιήθηκε ο κινητήρας vvc με τα 160 άλογα επίσημα (συνήθως έβγαζε λιγότερα, 150-155, και η βασική του διαφορά με τον προηγούμενο ήταν ότι ο εγκέφαλος ήταν πια MEMS 3). Η έκδοση αυτή ονομάστηκε trophy.
To 2002 παρουσιάστηκε το TF και στη χώρα μας έγινε εισαγωγή στα 1.8 κυβικά με τον "απλό" κινητήρα των 135 ίππων (πιο άγριους εκκεντροφόρους με το μοτέρ των 118 ίππων) και το vvc με τα 160 άλογα που είχε και το trophy. Υπήρχε και TF αυτόματο που δεν ήρθε Ελλάδα που φόραγε το μοτέρ με τα 118 άλογα.
MG TF turbo...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες