N-series gasket

Questions
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

N-series gasket

Δημοσίευση από kostas200vi »

Τι γνωρίζουμε για την φλατζα N-series, έχει ακούσει καποιος κάτι, γνωρίζω ότι καποιος την χρησιμοποίησε στο αγγλικό forum, αλλά έως τώρα δεν εχω μάθει κάτι για την αντοχη της.

"Said to better then the MLS gasket, the N-series gasket kit is now available to fit the K-series engine Part Number is ZUA000530 £223.40 inc VAT and you will need a new modified Inlet gasket Part number LKJ10110SLP
ZUA000530 priced 175£ excl VAT
bolts tensioning 20nM+180°+135°"


Η φωτο είναι από το http://forums.mg-rover.org/showthread.p ... 964&page=5


Εικόνα
Εικόνα
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

με τετοια τιμή ας βάλω την παλιά κι ας ξανακαεί :lol:
MG TF turbo...
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από kostas200vi »

Κώστα εάν λυθεί το πρόβλημα, η τιμή συμφέρει και 1000€ θα έδινα εάν έλυνε για πάντα το πρόβλημα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
slacker
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:34 am
Τοποθεσία: Ν. Ιωνία και Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από slacker »

Να λυθεί το πρόβλημα για πάντα, λίγο δύσκολο, δεδομένου ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο η φλάτζα.
Εικόνα
Rover 214 Si '98
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από kostas200vi »

Το πρόβλημα είναι η φλατζα σε συνδυασμό με το αλουμινένιο μπλοκ.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:Το πρόβλημα είναι η φλατζα σε συνδυασμό με το αλουμινένιο μπλοκ.
viewtopic.php?f=32&t=90" onclick="window.open(this.href);return false;

αλουμινένιο μπλοκ έχουν και άλλα αυτοκίνητα αλλά δεν παρουσιάζουν την ίδια συχνότητα σε αστοχία..
όλο το κύκλωμα ψύξης είναι λάθος..τα'χουμε ξαναπεί..
slacker
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:34 am
Τοποθεσία: Ν. Ιωνία και Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από slacker »

Άρα όσο κ να βελτιωθεί η φλάτζα, ποτέ δεν θα λυθεί το πρόβλημα. Και μεταξύ μας, το πρόβλημα δεν είναι αν θα καεί η φλάτζα. Το έχουμε αποδεχτεί αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι αναγκαζόμαστε να κοιτάμε τα νερά κ τα λάδια κάθε βδομάδα, και να ζούμε με αυτό το "άγχος". Και αυτό δεν θα σταματήσουμε να το κάνουμε ο,τι φλάτζα κ να βάλουμε, όποιος κ αν μας εγγυηθεί ότι δεν θα ξαναχαλάσει. :beer:
Εικόνα
Rover 214 Si '98
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Το πρόβλημα είναι η φλατζα σε συνδυασμό με το αλουμινένιο μπλοκ.
viewtopic.php?f=32&t=90" onclick="window.open(this.href);return false;

αλουμινένιο μπλοκ έχουν και άλλα αυτοκίνητα αλλά δεν παρουσιάζουν την ίδια συχνότητα σε αστοχία..
όλο το κύκλωμα ψύξης είναι λάθος..τα'χουμε ξαναπεί..
Μα και να αλλάξεις θέση θερμοστάτη να βαλεις ισχυρότερες βιδες δεν λύνεις το πρόβλημα, στο αγγλικό forum επιμένουν ότι το πρόβλημα είναι η φλατζα πρέπει να βρεθεί το υλικό που να έχει την χρυσή τομή ώστε να μην έχει διακυμάνσεις με την απότομη αλλαγη θερμοκρασίας.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από nikolas »

Μα από τις διακυμάνσεις, την ακούει η κεφαλή και το μπλοκ με συστολές διαστολές και ο ευαίσθητος κρίκος είναι η φλάντζα που τρώει το ζόρι..

Γι'αυτό μαζί με την ισχυρότερη φλάντζα, πρέπει να μπει και ο prt θερμοστάτης που εξασφαλίζει πιο ομαλή ψύξη του μοτέρ..
slacker
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:34 am
Τοποθεσία: Ν. Ιωνία και Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από slacker »

Σύμφωνα με τη Lotus, δεν φταίνε μόνο οι θερμοκρασιακές διακυμάνσεις αλλά και οι κραδασμοί που προκαλούνται μάλλον από το κακής ποιότητας αλουμίνιο του μπλόκ.

Αυτή η φλάτζα πάντως, πρέπει να χρησιμοποιείται στα TF LE 500. Έχουν αναφερθεί HGF σε αυτά? Πρέπει να κυκλοφόρησε το 2009.
Εικόνα
Rover 214 Si '98
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες