N-series gasket
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
N-series gasket
Τι γνωρίζουμε για την φλατζα N-series, έχει ακούσει καποιος κάτι, γνωρίζω ότι καποιος την χρησιμοποίησε στο αγγλικό forum, αλλά έως τώρα δεν εχω μάθει κάτι για την αντοχη της.
"Said to better then the MLS gasket, the N-series gasket kit is now available to fit the K-series engine Part Number is ZUA000530 £223.40 inc VAT and you will need a new modified Inlet gasket Part number LKJ10110SLP
ZUA000530 priced 175£ excl VAT
bolts tensioning 20nM+180°+135°"
Η φωτο είναι από το http://forums.mg-rover.org/showthread.p ... 964&page=5
"Said to better then the MLS gasket, the N-series gasket kit is now available to fit the K-series engine Part Number is ZUA000530 £223.40 inc VAT and you will need a new modified Inlet gasket Part number LKJ10110SLP
ZUA000530 priced 175£ excl VAT
bolts tensioning 20nM+180°+135°"
Η φωτο είναι από το http://forums.mg-rover.org/showthread.p ... 964&page=5
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Κώστα εάν λυθεί το πρόβλημα, η τιμή συμφέρει και 1000€ θα έδινα εάν έλυνε για πάντα το πρόβλημα.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 108
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:34 am
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνία και Πάτρα
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Να λυθεί το πρόβλημα για πάντα, λίγο δύσκολο, δεδομένου ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο η φλάτζα.
Rover 214 Si '98
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Το πρόβλημα είναι η φλατζα σε συνδυασμό με το αλουμινένιο μπλοκ.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
viewtopic.php?f=32&t=90" onclick="window.open(this.href);return false;kostas200vi έγραψε:Το πρόβλημα είναι η φλατζα σε συνδυασμό με το αλουμινένιο μπλοκ.
αλουμινένιο μπλοκ έχουν και άλλα αυτοκίνητα αλλά δεν παρουσιάζουν την ίδια συχνότητα σε αστοχία..
όλο το κύκλωμα ψύξης είναι λάθος..τα'χουμε ξαναπεί..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 108
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:34 am
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνία και Πάτρα
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Άρα όσο κ να βελτιωθεί η φλάτζα, ποτέ δεν θα λυθεί το πρόβλημα. Και μεταξύ μας, το πρόβλημα δεν είναι αν θα καεί η φλάτζα. Το έχουμε αποδεχτεί αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι αναγκαζόμαστε να κοιτάμε τα νερά κ τα λάδια κάθε βδομάδα, και να ζούμε με αυτό το "άγχος". Και αυτό δεν θα σταματήσουμε να το κάνουμε ο,τι φλάτζα κ να βάλουμε, όποιος κ αν μας εγγυηθεί ότι δεν θα ξαναχαλάσει.
Rover 214 Si '98
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Μα και να αλλάξεις θέση θερμοστάτη να βαλεις ισχυρότερες βιδες δεν λύνεις το πρόβλημα, στο αγγλικό forum επιμένουν ότι το πρόβλημα είναι η φλατζα πρέπει να βρεθεί το υλικό που να έχει την χρυσή τομή ώστε να μην έχει διακυμάνσεις με την απότομη αλλαγη θερμοκρασίας.nikolas έγραψε:viewtopic.php?f=32&t=90" onclick="window.open(this.href);return false;kostas200vi έγραψε:Το πρόβλημα είναι η φλατζα σε συνδυασμό με το αλουμινένιο μπλοκ.
αλουμινένιο μπλοκ έχουν και άλλα αυτοκίνητα αλλά δεν παρουσιάζουν την ίδια συχνότητα σε αστοχία..
όλο το κύκλωμα ψύξης είναι λάθος..τα'χουμε ξαναπεί..
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Μα από τις διακυμάνσεις, την ακούει η κεφαλή και το μπλοκ με συστολές διαστολές και ο ευαίσθητος κρίκος είναι η φλάντζα που τρώει το ζόρι..
Γι'αυτό μαζί με την ισχυρότερη φλάντζα, πρέπει να μπει και ο prt θερμοστάτης που εξασφαλίζει πιο ομαλή ψύξη του μοτέρ..
Γι'αυτό μαζί με την ισχυρότερη φλάντζα, πρέπει να μπει και ο prt θερμοστάτης που εξασφαλίζει πιο ομαλή ψύξη του μοτέρ..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 108
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:34 am
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνία και Πάτρα
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Σύμφωνα με τη Lotus, δεν φταίνε μόνο οι θερμοκρασιακές διακυμάνσεις αλλά και οι κραδασμοί που προκαλούνται μάλλον από το κακής ποιότητας αλουμίνιο του μπλόκ.
Αυτή η φλάτζα πάντως, πρέπει να χρησιμοποιείται στα TF LE 500. Έχουν αναφερθεί HGF σε αυτά? Πρέπει να κυκλοφόρησε το 2009.
Αυτή η φλάτζα πάντως, πρέπει να χρησιμοποιείται στα TF LE 500. Έχουν αναφερθεί HGF σε αυτά? Πρέπει να κυκλοφόρησε το 2009.
Rover 214 Si '98
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες