εχω φτιαξει ενα κυκλωμα που οταν το αυτο/το μπει σε τουνελ ή πεσει το σκωταδι αναβουν τα φωτα αυτοματα μπορει καποιος να μου πει σε ποιο σημειο της καλοδιωσης πρεπει να το συνδεσω ετσι ωστε οταν αναψουν οχι μονο να αναψουν τα φωτα αλλα και ο φωτισμος στο ταμπλο?
214si μον.΄96
φωτοδιακοπτης
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 46
- Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 12:17 am
- Επικοινωνία:
φωτοδιακοπτης
βαγγελης rover 214si μον.΄96
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: φωτοδιακοπτης
Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
- parios
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 286
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2007 1:40 am
- Τοποθεσία: mandra-attikhs
- Επικοινωνία:
Re: φωτοδιακοπτης
Ετσι όπως το λες Νικόλα όταν σκοτεινιάζει και το αμάξι θα είναι σβηστό θα ανάβουν τα φώτα μόνα τους!
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 46
- Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 12:17 am
- Επικοινωνία:
Re: φωτοδιακοπτης
ευχαριστω πολυ νικολα αλλα νομιζω οτι πρεπει να στειλω ρευμα με το κυκλωμα σε καλωδιο μετα το ρελε των φωτων(αν υπαρχει)nikolas έγραψε:Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
βαγγελης rover 214si μον.΄96
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: φωτοδιακοπτης
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, έχεις δίκιο, γιατί το καφέ-γκρι καλώδιο νομίζω να έχει μόνιμο ρεύμα..οπότε η τροφοδοσία πρέπει να γίνει από καλώδιο που έχει ρεύμα όταν γυρνάει το καλώδιο..parios έγραψε:Ετσι όπως το λες Νικόλα όταν σκοτεινιάζει και το αμάξι θα είναι σβηστό θα ανάβουν τα φώτα μόνα τους!
αν και ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι υπήρχαν ρελέδες, στο σχεδιάγραμμα που κοίταξα μοιάζουν να είναι ενσωματωμένοι στο διακόπτη..οπότε η πρόταση για τα καλώδια που φεύγουν από τα c41-4 και c41-5 πρέπει να ισχύει..άκυρη είναι μόνο η πρόταση για το c41-3 γιατί όπως έγραψα και παραπάνω έχει μόνιμο ρεύμα άρα σωστά έκανε παρατήρηση ο Πάρης ότι θα δουλεύουν και με σβηστό το αυτοκίνητο..ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε:ευχαριστω πολυ νικολα αλλα νομιζω οτι πρεπει να στειλω ρευμα με το κυκλωμα σε καλωδιο μετα το ρελε των φωτων(αν υπαρχει)nikolas έγραψε:Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 46
- Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 12:17 am
- Επικοινωνία:
Re: φωτοδιακοπτης
οκ σ'ευχαριστω πολυ νικολαnikolas έγραψε:Τώρα που το ξανασκέφτομαι, έχεις δίκιο, γιατί το καφέ-γκρι καλώδιο νομίζω να έχει μόνιμο ρεύμα..οπότε η τροφοδοσία πρέπει να γίνει από καλώδιο που έχει ρεύμα όταν γυρνάει το καλώδιο..parios έγραψε:Ετσι όπως το λες Νικόλα όταν σκοτεινιάζει και το αμάξι θα είναι σβηστό θα ανάβουν τα φώτα μόνα τους!αν και ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι υπήρχαν ρελέδες, στο σχεδιάγραμμα που κοίταξα μοιάζουν να είναι ενσωματωμένοι στο διακόπτη..οπότε η πρόταση για τα καλώδια που φεύγουν από τα c41-4 και c41-5 πρέπει να ισχύει..άκυρη είναι μόνο η πρόταση για το c41-3 γιατί όπως έγραψα και παραπάνω έχει μόνιμο ρεύμα άρα σωστά έκανε παρατήρηση ο Πάρης ότι θα δουλεύουν και με σβηστό το αυτοκίνητο..ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε:ευχαριστω πολυ νικολα αλλα νομιζω οτι πρεπει να στειλω ρευμα με το κυκλωμα σε καλωδιο μετα το ρελε των φωτων(αν υπαρχει)nikolas έγραψε:Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
βαγγελης rover 214si μον.΄96
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 33 επισκέπτες