φωτοδιακοπτης

Questions
Απάντηση
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 12:17 am
Επικοινωνία:

φωτοδιακοπτης

Δημοσίευση από ΒΑΓΓΕΛΗΣ »

εχω φτιαξει ενα κυκλωμα που οταν το αυτο/το μπει σε τουνελ ή πεσει το σκωταδι αναβουν τα φωτα αυτοματα μπορει καποιος να μου πει σε ποιο σημειο της καλοδιωσης πρεπει να το συνδεσω ετσι ωστε οταν αναψουν οχι μονο να αναψουν τα φωτα αλλα και ο φωτισμος στο ταμπλο?

214si μον.΄96
βαγγελης rover 214si μον.΄96
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: φωτοδιακοπτης

Δημοσίευση από nikolas »

Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
Άβαταρ μέλους
parios
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 286
Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2007 1:40 am
Τοποθεσία: mandra-attikhs
Επικοινωνία:

Re: φωτοδιακοπτης

Δημοσίευση από parios »

Ετσι όπως το λες Νικόλα όταν σκοτεινιάζει και το αμάξι θα είναι σβηστό θα ανάβουν τα φώτα μόνα τους!
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 12:17 am
Επικοινωνία:

Re: φωτοδιακοπτης

Δημοσίευση από ΒΑΓΓΕΛΗΣ »

nikolas έγραψε:Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
ευχαριστω πολυ νικολα αλλα νομιζω οτι πρεπει να στειλω ρευμα με το κυκλωμα σε καλωδιο μετα το ρελε των φωτων(αν υπαρχει)
βαγγελης rover 214si μον.΄96
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: φωτοδιακοπτης

Δημοσίευση από nikolas »

parios έγραψε:Ετσι όπως το λες Νικόλα όταν σκοτεινιάζει και το αμάξι θα είναι σβηστό θα ανάβουν τα φώτα μόνα τους!
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, έχεις δίκιο, γιατί το καφέ-γκρι καλώδιο νομίζω να έχει μόνιμο ρεύμα..οπότε η τροφοδοσία πρέπει να γίνει από καλώδιο που έχει ρεύμα όταν γυρνάει το καλώδιο..
ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε:
nikolas έγραψε:Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
ευχαριστω πολυ νικολα αλλα νομιζω οτι πρεπει να στειλω ρευμα με το κυκλωμα σε καλωδιο μετα το ρελε των φωτων(αν υπαρχει)
αν και ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι υπήρχαν ρελέδες, στο σχεδιάγραμμα που κοίταξα μοιάζουν να είναι ενσωματωμένοι στο διακόπτη..οπότε η πρόταση για τα καλώδια που φεύγουν από τα c41-4 και c41-5 πρέπει να ισχύει..άκυρη είναι μόνο η πρόταση για το c41-3 γιατί όπως έγραψα και παραπάνω έχει μόνιμο ρεύμα άρα σωστά έκανε παρατήρηση ο Πάρης ότι θα δουλεύουν και με σβηστό το αυτοκίνητο..
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 12:17 am
Επικοινωνία:

Re: φωτοδιακοπτης

Δημοσίευση από ΒΑΓΓΕΛΗΣ »

nikolas έγραψε:
parios έγραψε:Ετσι όπως το λες Νικόλα όταν σκοτεινιάζει και το αμάξι θα είναι σβηστό θα ανάβουν τα φώτα μόνα τους!
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, έχεις δίκιο, γιατί το καφέ-γκρι καλώδιο νομίζω να έχει μόνιμο ρεύμα..οπότε η τροφοδοσία πρέπει να γίνει από καλώδιο που έχει ρεύμα όταν γυρνάει το καλώδιο..
ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε:
nikolas έγραψε:Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
ευχαριστω πολυ νικολα αλλα νομιζω οτι πρεπει να στειλω ρευμα με το κυκλωμα σε καλωδιο μετα το ρελε των φωτων(αν υπαρχει)
αν και ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι υπήρχαν ρελέδες, στο σχεδιάγραμμα που κοίταξα μοιάζουν να είναι ενσωματωμένοι στο διακόπτη..οπότε η πρόταση για τα καλώδια που φεύγουν από τα c41-4 και c41-5 πρέπει να ισχύει..άκυρη είναι μόνο η πρόταση για το c41-3 γιατί όπως έγραψα και παραπάνω έχει μόνιμο ρεύμα άρα σωστά έκανε παρατήρηση ο Πάρης ότι θα δουλεύουν και με σβηστό το αυτοκίνητο..
οκ σ'ευχαριστω πολυ νικολα
βαγγελης rover 214si μον.΄96
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 33 επισκέπτες