mounts project

Questions
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
George416
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
Τοποθεσία: thessaloniki
Επικοινωνία:

mounts project

Δημοσίευση από George416 »

καλησπερα ρε παιδια που μπορω να βρω αυτες τις περιβοητες βασεις μετατροπης γιανα κατσει κουτι το β20 χωρις κοψε ραψε στο σκαφος μας?(416 gti) μου ειπανε υπαρχουν βασεις μετατροπης που τις φορανε στα ef που εχουν ιδιες βασεις με τα δικα μας
και καθονται τα(Β) κανονικα
rover 416 gti (b20b3 POWER)
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: mounts project

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Δες εδώ:

http://hasport.com/store/index.php/moun ... /efb2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

κι εδώ:

http://www.innovativemounts.com/Product ... Code=49150" onclick="window.open(this.href);return false;

*Είναι και οι δυο για υδραυλική μετάδοση, μιας κι από τι έχεις πει θα βάλεις σασμάν απο integra.

Αυτές είναι οι δυο πιο γνωστές εταιρείες που ασχολούνται με βάσεις μετατροπής. Σαν μειονέκτημα τους είχα ακούσει παλιότερα, ότι επειδή είναι από πολυουρεθάνη, άρα πιο σκληρές από τις μαμά λαστιχένιες, περνάνε κραδασμούς στο τιμόνι στο ρελαντί. Τώρα απ' ότι βλέπω έχουν διάφορες σκληρότητες για κάθε χρήση (π.χ. street), αλλά καλό θα ήταν να το ρωτήσεις με ένα email. Επίσης, καλό θα ήταν να βεβαιωθείς ποιο κιτάκι κάνει για την μετατροπή σου, αν και θεωρώ πως αυτά που σου βρήκα είναι τα σωστά, δλδ από D σε B series.

Διευκρίνιση: Θες βάσεις μετατροπής για ED καρότσα, που να σου δίνει τη δυνατότητα να φοράς κινητήρα από EF/EE καρότσα (δλδ B-series).
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
George416
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
Τοποθεσία: thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: mounts project

Δημοσίευση από George416 »

Σε ευχαριστω πολυ φιλε tasos.εμεις δεν εχουμε το ιδιο σασι απο ef?? μηπως θελουμε απο ef se b series?
rover 416 gti (b20b3 POWER)
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: mounts project

Δημοσίευση από Tasos_7R »

EF και EE είναι οι κωδικοί για τα σασί των civic/crx που φόραγαν μοτέρ σειράς B και συγκεκριμένα το B16A/A1. Τα civic/crx που φόραγαν μοτέρ σειράς D όπως τα Rover μας, είχαν κωδικό σασί ED. Το σασί τους δεν είναι ίδιο με το δικό μας παρολαυτά, όμως τα σημεία έδρασης του μοτέρ και του σασμάν (δλδ οι βάσεις) λογικά είναι τα ίδια, εφ' όσον τα ίδια μοτέρ και σασμάν κουμπώνουν και στα μεν (honda) και στα δε (Rover). Άρα κατά 99,9999% το κιτ μετατροπής βάσεων για Honda civic/crx ('88-'91) με D μοτέρ, σε μοτέρ B είναι αυτό που χρειάζεσαι. Μια ερώτηση στις συγκεκριμένες εταιρείες όμως, θεωρώ πως θα ξεδιαλύνει τα πράγματα.

Από την άλλη πάλι δε νομίζω ότι έχει και πολύ κοψε-ράψε να βάλεις βάσεις από κάποιο vtec/vti. Η βάση από τη μεριά του οδηγού θεωρώ ότι μένει ίδια και χρειάζεται μόνο να ξεποντάρεις τη βάση από τη μεριά του συνοδηγού και να ποντάρεις από vti (υποχρεωτικά από vti '92 και μετά αν θες να έχεις σασμάν με υδραυλικό συμπλέκτη). Για την πίσω βάση ίσως κουμπώνει η γέφυρα από κανά crx vtec όπως είναι στο σασί του Rover, διαφορετικά κόβεις και κολάς πάλι την αντίστοιχη βάση στη δική σου γέφυρα (μικρό το κακό). Τώρα για τη μπροστινή βάση, θεωρώ πως είναι πιο πιθανό να κουμπώνει η μπροστά γέφυρα του crx/civic vtec στο σασί του Rover. Από την άλλη τα civic από το '92 και μετά δεν είχαν καν αυτή τη βάση, είχαν μόνο τις υπόλοιπες 3. Βέβαια, με αυτά που ακούω περί σκισίματος των θόλων (η αλήθεια είναι ότι το παθε παιδί με 214 που είχε βάλει B16 επάνω :roll: ) εγώ θα φρόντιζα να τη βάλω κι αυτήν, αν και τα σασμάν μετά το '92 όπως σου είπα δεν έχουν μπροστινή βάση και μάλλον θα πρέπει να φτιάξεις κάποια πατέντα. Διαφορετικά βάλε σασμάν από crx (είναι αρκετά κοντό πίστεψε με, δε νομίζω να σου χρειάζεται το θέοκοντο -και πανάκριβο- του itr με τη ροπή της διλιτρούμπας). Εκτός κι αν θες σώνει και καλά μπλοκέ.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
George416
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
Τοποθεσία: thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: mounts project

Δημοσίευση από George416 »

σε ευχαρισω πολλυ θα τους στειλω ενα email kai θα σου πω!και παλι thanks
rover 416 gti (b20b3 POWER)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες