ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Questions
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Δημοσίευση από K-mech »

i-VTec έγραψε:Έλα ρε παιδιά το κουράζουμε πολύ...Ήμαρτον, keep it simple...
Στις διαταγές σας Captain Obvius . Την επομένη φορά θα στέλνουμε τα ποστ μας σε εσένα πρώτα να τα εγκρίνεις.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Δημοσίευση από i-VTec »

K-mech έγραψε:
i-VTec έγραψε:Έλα ρε παιδιά το κουράζουμε πολύ...Ήμαρτον, keep it simple...
Στις διαταγές σας Captain Obvius . Την επομένη φορά θα στέλνουμε τα ποστ μας σε εσένα πρώτα να τα εγκρίνεις.
:P :P :P :P :P :P

Υ.Γ. Τάσο σε ράβω :;T
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
mm1975
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 9:48 am
Τοποθεσία: πειραιας
Επικοινωνία:

Re: ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Δημοσίευση από mm1975 »

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΣΕ ΣΚΕΨΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ Η ΤΟΥΡΜΠΟ?
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Δημοσίευση από Tasos_7R »

mm1975 έγραψε:ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΣΕ ΣΚΕΨΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ Η ΤΟΥΡΜΠΟ?
Εξαρτάται καθαρά από το τι θες να πετύχεις. Σε γενικές γραμμές με το (προφανώς light) turbo θα κερδίσεις παραπάνω άλογα απ' ότι ατμοσφαιρικά και πολύ παραπάνω ροπή και μάλιστα από χαμηλές στροφές λειτουργίας.
Από την άλλη, το μοτεράκι που έχεις είναι πολύ καλό και δυνατό και μπορεί και κινεί το Rover άκρως ικανοποιητικά και ευχάριστα. Με λίγα απλά πραγματάκια μπορείς να το κάνεις ακόμα πιο... ζωηρό. Εγώ για παράδειγμα είχα μια φτηνή χοάνη πρόχειρα τοποθετημένη στο θόλο για να πέρνει κρύο αέρα και ένα τελικό και πραγματικά το αμάξι πήγαινε πολύ καλά!! Φαντάσου να αλλάξεις όλη την εξάτμιση απ' το χταπόδι και να φτιάξεις μια πιο καλή εισαγωγή και ίσως κι ένα πρόγραμμα και ανάλογα τις ορέξεις/απαιτήσεις σου κι έναν καλό εκκεντροφόρο. Υπάρχει βέβαια και η επιλογή αλλαγής της υπάρχουσας κεφαλής με μιά VTEC, όπως σου είπε κι ο K-mech με καλύτερες προοπτικές περαιτέρω βελτίωσης.
Και σε όλα αυτά συνυπολόγισε και τα χρήματα που είσαι διατεθειμένος να δώσεις. Μπορεί το turbo να σου δώσει πολύ καλύτερα κέρδη, αλλά θα σου κοστίσει και πολύ ακριβότερα (εκτός κι αν ψαχτείς πάρα πολύ). Απ' την άλλη το ατμοσφαιρικό μοτέρ είναι πιο γραμμικό στην απόδοσή του και μακροχρόνια έχει πιο φτηνή συντήρηση και λιγότερη καταπόνηση. Βέβαια και η ατμοσφαιρική βελτίωση αν δεν έχεις εξ' αρχής στο μυαλό σου κάποιο πλάνο του τι ζητάς και πως θα το πετύχεις μπορεί να σου στοιχίσει πολλά ευρώ σε σχέση με το κέρδος που θα πάρεις.

Σκέψου τι ακριβώς ζητάς απ' το αμάξι σου και πόσα χρήματα είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις και εδώ είμαστε και να σου προτείνουμε λύσεις και να σε βοηθήσουμε σε ότι θες.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Δημοσίευση από nikolas »

Πλήρης, η απάντηση του Τάσου, να σου πω εγώ τη γνώμη μου έχοντας ξοδέψει αρκετά λεφτά στην ατμοσφαιρική βελτίωση του kseries..
Επειδή έχεις ένα μοτέρ (honda) σαν βάση το οποίο και ανθεκτικό είναι στην καταπόνηση, και για το οποίο υπάρχουν πολλά ανταλλακτικά βελτιωτικά λόγω της αντίστοιχης εφαρμογής του σε honda αυτοκίνητα, εντελώς υποκειμενικά θα σου πω ότι θα πήγαινα στη λύση του light turbo, που πιστεύω αν το ψάξεις αρκετά θα σου βγει ένα λογικό κόστος θα έχεις πολύ ροπή, αρκετή βελτίωση στην ιπποδύναμη, και αυτό τον ωραίο ήχο της τουρμπίνας, και το κατακριτέο από πολλούς ήχο εκτόνωσης της σκάστρας (ανοιχτού τύπου) που εγώ τουλάχιστον συνειδητοποίησα αργά, ότι θα τον ήθελα πολύ στο αυτοκίνητό μου..
Άβαταρ μέλους
mm1975
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 9:48 am
Τοποθεσία: πειραιας
Επικοινωνία:

Re: ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Δημοσίευση από mm1975 »

Καλημέρα σε όλους το ροβερακι μου μου παρέδωσε φλάντζα και σκεφτομε να αλλάξω κεφαλη από D16Z6 όπως με συμβουλέψατε σε παλαιότερο ποστ μου αυτό που θέλω να ρωτήσω τώρα είναι 2 πράγματα το ένα είναι εάν έχουμε κάποιο μηχανικό για να κανει την πατέντα στο ντρισιμπιτερ και την αλλαγή της κεφαλης και το δεύτερο είναι εάν κάνει κεφαλη από d16a8 εάν βρω θα εχω καποιο οφελος .ευχαριστώ
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Δημοσίευση από i-VTec »

Κεφαλή από D16A8/9 δεν μπαίνει στο δικό σου, μόνο από μονού εκκεντροφόρου μοτέρ.
Εικόνα
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Δημοσίευση από K-mech »

Έκαψε φλάντζα? Τι έτσι απλά? το ξέχασες χωρίς νερό? κάποια διαρροή από το ψυγείο? Το λέω γιατί αυτά τα μοτέρ δε καινέ φλάντζα για πλάκα.. και αν δε ξέρεις τον λόγο που την έκαψες, διατρέχεις μεγάλο κίνδυνο να ξανακάψεις σύντομα και στο επόμενο.

Υπενθυμίζω ότι η αλλαγή της κεφαλής Z6 θα απαιτήσει:
Τον ιμάντα εκκεντροφόρου του Z6 (οτι θέλει μια τυπική αλλαγή ιμάντα)
Τη φλάντζα κεφαλής του Z6.
Την αφαίρεση του oil controll jet από το μπλοκ του Z2/A6 (1λεπτό δουλειά)
Τη τροποποίηση των αυτιών του distributor που έχεις ήδη (15 λεπτά δουλειά)
Ένα rpm activated switch για την ενεργοποίηση του vtec.
Έλεγχο της πίεσης καύσιμου που φτάνει στη μπεκιέρα. (πιθανή αλλαγή του ρυθμιστή με αυτόν του Z6 αν εχεις χαμηλή πίεση στο κύκλωμα)
Τα μπουζοκαλώδια του Z6
κατά τα αλλά εισαγωγή και εξαγωγή κουμπώνουν ακριβώς.
Το πάνω πλαστικό κάλυμμα του ιμάντα εκκεντροφόρου πιθανότατα δε θα μπορεί να κουμπώσει πια (όχι χωρίς πατέντα τουλάχιστον).

Όλα τα παραπάνω δε θα πρέπει να αντιμετωπιστούν σαν εργασία "βελτίωσης". Μιλάμε για απλη plug and play διαδικασία, οπότε η κοστολόγηση θα πρέπει να είναι αντίστοιχη μιας τυπικής εργασίας αλλαγής κεφαλής, με μόνο extra κόστος, αυτό της Ζ6 κεφαλής και του rpm switch.

Ουσιαστικά δηλαδή, πας στο μηχανικό που εμπιστεύεσαι, και ρωτάς πόσο μπορεί να πάει η αλλαγή της φλάντζας (υποθέτοντας ότι δεν έχει στραβώσει καμία επιφάνεια και δε χρειάζεται μηχανουργείο). Αφού μάθεις ποσό κάνει η τυπική διαδικασία, ρωτάς για την "εναλλακτική λύση". Τα εργατικά τοποθέτησης της κεφαλής του Z6 θα έπρεπε να έχει πολύ μικρή διαφορά κόστους σε σχέση με την επανατοποθέτηση της δικής σου κεφαλής.

Επίσης προσέχεις το κόστος της κεφαλής... με 600-700 ευρώ βρίσκεις ολόκληρο Ζ6 μοτέρ. Όχι, δεν αξίζει τον κόπο όλο το engine swap. Αλλά το δίνω σα μετρό σύγκρισης για τη τιμή της κεφαλής.

Σε κάθε περίπτωση, αν το κόστος της τοποθέτησης του Ζ6 βγαίνει αισθητά μεγαλύτερο από την επανατοποθέτηση της κεφαλής που έχει ήδη το μοτέρ σου, μη μπλέκεις άδικα... Μπορείς απλά στα πλαίσια της τυπικής εργασίας αλλαγής φλάντζας, να πλανίσεις τη κεφαλή του Z2 και να ανεβάσεις συμπίεση... Αυτό από μόνο του θα σου αυξήσει την απόδοση σε παρομοια επίπεδα με ότι θα έβλεπες από την Ζ6 κεφαλή, και θα σου άνοιγε το δρόμο για τοποθέτηση εκκεντροφόρου όπως υπολόγιζες αρχικά.

Φυσικά και θα προτιμούσα τη κεφαλη του Ζ6… αλλά σε καμία περίπτωση δεν αξίζει να σκάσεις λεφτά για κάτι τέτοιο. Ένα μικρό κόστος extra στην ήδη αναγκαία διαδικασία, συγκρίσιμο με το κόστος του μηχανουργείου που απαιτεί η δική σου κεφαλή, ίσως. (μιλάμε το πολύ για 2-3 100αρικα ευρώ εξτρα… και αυτό καθαρά για κάλυψη κόστους υλικών)

[εννοείται ότι η DOHC κεφαλή δέ μπαίνει στον SOHC. όπως είπε και ο i-vtec από πάνω.]

Για να έχεις μια στο περίπου εικόνα της αναμενόμενης διαφοράς στην απόδοση από τη κεφαλή του Ζ6 ρίξε μια ματιά στη τελευταία ενημέρωση αυτού του θέματος και τσέκαρε τα video που είναι ανεβασμένα στο τρίτο ποστ. Μή μεινεις στα νουμερα του δυναμομετρου, και δές τη συμπεριφορά σε ρεαλιστικές συνθήκες δρομου, (όχι γυμνό αμάξι και βιντεακι στη κατηφόρα όπως είναι πολλά από τα 0-100vids στο youtube που δείχνουν civic με D16 και D15 να κάνουν το 0-100 σε 7sec...) για να κρίνεις αν υπάρχει ουσιαστική διαφορά και κατα πόσο αυτη θα αξίζει το οποιο extra κοστος.
Άβαταρ μέλους
mm1975
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 9:48 am
Τοποθεσία: πειραιας
Επικοινωνία:

Re: ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Δημοσίευση από mm1975 »

ειχε κολεισει ο θερμοστατης δυστηχως και οταν το καταλαβα απο σκασμενο κολαρο ηταν αργα.ευχαριστω για το πρωτο σκελος της ερωτησης εχω βρει καπακι ζ6 200 ευρα μηχανικος υπαρχει να μας κανες την τραμπα
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΣΕ 416GSI 91

Δημοσίευση από K-mech »

Ok είσαι σε καλό δρόμο τότε :)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες